DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg er fra før av en trofast bedriftskunde hos DnB med ordnet økonomi. Søkte boliglån hos DnB, men ble ikke kontaktet av finansieringsrådgiver som lovt, noe som førte til at finansiering ble betydelig forsinket. Når jeg purret, beklaget DnB situasjonen og lovte at jeg skulle få en ny finansieringsrådgiver og bedre oppfølgning. Det viste seg i ettertid å være samme finansieringsrådgiver. Bortkastet tid og viser at DnB ikke tar kunden på alvor. Jeg endte derfor opp med boliglån i annen bank, og kommer også til å avslutte bedriftens kontoer hos dere.
Hei Mary. Jeg må starte med å beklage, vi ønsker å gi våre kunder god service noe vi ikke har gjort i dette tilfelle. Vi håper du er fornøyd med vår bedriftsavdeling og ønsker å revurdere bankbytte, selv om ikke privatavdelingen ytet servicen vi burde. Det er også en mulighet å sende inn en klager, du gjør du når du er innlogget i nettbanken. Trykk på fanen Dagligbank og Lån - Postkasse - Skriv til oss. /Maren
Fullstendig kaos når man prøver feks å finne fullversjonen som ga fin oversikt
Hei Arne. Du finner fullversjonen på telefonen/nettbrettet ved å klikke på "Logg inn" - Skriv fødsels og personnummer og gå videre - "Gå til fullversjon" - Logg inn midt på siden. /Thomas
Alltid rask behandling av saker, og føler meg godt ivaretatt. Bra webløsninger for boliglån og aksjehandel.
Hei David. Så kjekt å høre! Tusen takk for en hyggelig anmeldelse! /Thomas
DNB like ikke at jeg kjøpte krypto for pengene mine og at jeg hadde tatt ut 100 000 fra paypal. Da ga de meg 2 uker på å "dokumentere" at dette ikke var hvitvasking av penger. Ellers ville de sperre kontoen min. Jeg har vært kunde der i 30 år. Jeg sendte en forklaring på alle transaksjoner, og fikk til svar at alle forklaringene måtte dokumenteres. "Du har en uke igjen bevise dette" Jeg måtte sende alle transaksjoner på alle nettsider de mente var suspekte. Og jeg måtte bevise at mine penger jeg hadde på konto hos dem var legetime. DNB, når jeg har penger hos dere, jobber dere for meg. Dere har sparken!
Hei Daniel! Kryptovaluta er definert å ha meget høy risiko i DNBs iboende risikovurdering, slik som også myndighetene vurderer det til. Kunder må forvente at det stilles krav til å frembringe god dokumentasjon for at vi skal kunne akseptere overføringer fra kryptovaluta. Normale investeringer og realiseringer innen kryptovaluta vil normalt ikke generere ytterlige spørsmål fra banken. Men ved eventuelle forespørsler på initiativ fra DNB, forutsettes det at selve investeringen kan dokumenteres i tråd med hvitvaskingsloven og midlenes opprinnelse. Ytterlig informasjon finnes på skatteetatens hjemmeside. /Mariell
Jeg prøvde å få tak i kundeservicen over telefon, 4 av 5 gangene fikk jeg ikke svar og ble bedt om å prøve igjen senere. Greit nok, tenkte jeg siden jeg ringte i tiden der det er stor pågang. Når jeg ringte på kvelden og skulle ha hjelp til problemet mitt, fikk jeg som svar om å ringe dagen etter fra 08-16. Jeg får ikke tak i de og har nå prøvd i 6 dager. Veldig skuffende
Hei Zulfeqar. Det var leit å høre. Vi ønsker at alle våre kunder skal få en god kundeopplevelse hos oss. Anbefaler deg å kontakte oss kl 08:00. Da er det som regel ikke kø. Det er ikke alle avdelinger hos oss som er åpen etter 16:00, så hvis du skal ha kontakt med en annen avdeling, må du ringe oss mellom 08-16. Ønsker deg en fin dag! /Thomas
Stort sett fornøyd med DNB. Men savner veldig Apple Pay. De støtter Google Pay, som er bra, til og med Fitbit pay og Garmin Pay. Men ikke Apple Pay. Er fornøyd med DNB, men syntes dette er latterlig at de ennu ikke har fått fingeren ut og implementert dette.
Hei Timmy og takk for tilbakemelding, det setter vi pris på! DNB har pt ikke noe avtale med Apple Pay. Vi vurderer Apple Pay og andre former for mobilbetaling fortløpende. Hva vi kommer med – og når vi kommer med det – avhenger av en rekke forhold som blant annet modenhet og etterspørsel i markedet samt tekniske og økonomiske forhold. /Betina
DnB har ikke apple pay men har google pay, dette er bare dumt... alt får dumt
Hei Per! Vi vurderer Apple Pay og andre former for mobilbetaling fortløpende. Hva vi kommer med – og når vi kommer med det – avhenger av en rekke forhold som blant annet modenhet og etterspørsel i markedet samt tekniske og økonomiske forhold. Beklager for dette. /Viktoria