Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
DNB Bank
1.5
1 370 verifiserte omtaler

DNB Bank omtaler og erfaringer

Ingen trend

DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

1.5
Dårlig
1 370 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
#115
Forferdelig
DNB Bank er rangert
#115 av 116 dagligbanker
15%
Forferdelig
15% anbefaler DNB Bank
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Søk boliglån hos flere banker med Lendo
Søk boliglån hos flere banker
Søk boliglån hos flere banker med én søknad gjennom Lendo
Eksempelrente: Eff. rente 5,76 %, 2.000.000, kr o/25 år. Kost 1.717.847 kr, tot 3.717.847 kr.

Utforsk 1 370 omtaler om DNB Bank

FILTRER OMTALER
125
56
60
133
996
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om DNB Bank
DNB Bank har 1 370 verifiserte omtaler på Bytt.no

Enkel og grei og forholde seg til, men mangler Apple pay

Omtale av  Timmy

Stort sett fornøyd med DNB. Men savner veldig Apple Pay. De støtter Google Pay, som er bra, til og med Fitbit pay og Garmin Pay. Men ikke Apple Pay. Er fornøyd med DNB, men syntes dette er latterlig at de ennu ikke har fått fingeren ut og implementert dette.

Svar fra DNB Bank
29.09.2021 14:59

Hei Timmy og takk for tilbakemelding, det setter vi pris på! DNB har pt ikke noe avtale med Apple Pay. Vi vurderer Apple Pay og andre former for mobilbetaling fortløpende. Hva vi kommer med – og når vi kommer med det – avhenger av en rekke forhold som blant annet modenhet og etterspørsel i markedet samt tekniske og økonomiske forhold. /Betina

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med DNB Bank?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Serriøst ingen Apple pay?

Omtale av  Per C

DnB har ikke apple pay men har google pay, dette er bare dumt... alt får dumt

Svar fra DNB Bank
27.09.2021 14:06

Hei Per! Vi vurderer Apple Pay og andre former for mobilbetaling fortløpende. Hva vi kommer med – og når vi kommer med det – avhenger av en rekke forhold som blant annet modenhet og etterspørsel i markedet samt tekniske og økonomiske forhold. Beklager for dette. /Viktoria

Dårlig kundeservice

Omtale av  Kjell

Vanskelig tilgjengelig. Kundebehandlere synes lite interessert i å hjelpe kunden med kundens problem. Virker utilnærmelig. Bør være mer tilgjengelig, også for småsparere.

Svar fra DNB Bank
18.09.2021 17:00

Hei, Kjell! Det var leit å høre, for vi ønsker alle som tar kontakt med oss skal sitte igjen med en god opplevelse. Håper at vi klarer å rette opp inntrykket neste gang. :-) /Hilsen Even

Dårlig bank får personkunder

Omtale av  James

Jeg søkte om bolig nytt boliglån i dnb. De kunne ikke svare meg på hvorfor jeg ikke fikk nytt boliglån..! :( Hva er dette får noe tull jeg har hvert kunde i denne banken siden 2013 fram til nå...pga jeg går på uføretrygd er grunnen til jeg ikke får hjelp til kunne kjøpe meg annen bolig dette...! Jeg har god egenkapital mer en 15 % va er problemet med ikke få finansiering av dnb.! :(

Svar fra DNB Bank
16.09.2021 10:44

Hei James. I henhold til finansavtaleloven baseres kredittvurdering på en totalvurdering av betjeningsevne, betalingsvilje og tilbudt sikkerhet. Det er altså flere faktorer som spiller inn når vi gjør vurderinger av boliglånssøknader. I tillegg er det et krav fra myndighetene om at man kun kan låne 5 ganger inntekt. Alle vurderinger vi gjør er individuelle, og alle har krav på svar hvorfor vi ikke kan tilby et lån dersom man får avslag. Ta gjerne kontakt med boliglånsavdelingen vår på 915 04800 eller ved å skrive en melding fra postkassen i nettbanken din dersom du ønsker mer utdypende svar på hvorfor du fikk avslag. /Nina

Kjempe uoversiktlig nettbanken. Jeg liker bedre fullversjonen på PC enn på mobilen.

Omtale av  Ingrida M

Jeg liker ikke I det hele tatt,jeg finner ikke det jeg trenger på nettbanken på mobilen. Det er helt uoversiktlig. Jeg liker mye mye bedre fullversjonen på PC,der kan jeg finne både innboksen min på meldinger,avtaler osv. Som sagt mobil sin versjon er helt elendig.

Svar fra DNB Bank
16.09.2021 10:10

Hei Ingrida, leit å høre at mobilbanken ikke falt i smak. Appen er stadig under utvikling, og flere funksjoner vil legges til etterhvert. Postkassen er et eksempel på en av funksjonene det jobbes med å få på plass, så vi håper at du vil ha bedre nytte og glede av mobilbank appen vår i fremtiden. /Nina

Søk boliglån hos flere banker
Søk boliglån hos flere banker med Lendo
Send én boliglånsøknad til flere banker. Se om du kan spare på å refinansiere boliglånet ditt hos en annen bank.
Eksempelrente: Eff. rente 5,76 %, lånebeløp 2 000 000 kr, nedbetalingstid 25 år, kostnad: 1 717 847 kr, totalt: 3 717 847 kr
Søk boliglån
Tilgjengelig kundeservice Helt uforpliktende

Unngå Dnb/Fremtind/Hodepine

Omtale av  Rævadnb

Uprofesjonelle saksbehandlere som gir deg feil informasjon, tre ganger! Fremtind/Dnb forsikring er det mest ræva forsikringa jeg har vært borti.

Svar fra DNB Bank
13.09.2021 09:42

Hei. Leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med DNB og Fremtind. Det er dessverre vanskelig å kommentere dette da jeg ikke har innsyn i hva som har skjedd her, men vi hadde satt stor pris på om du vil sende oss en melding fra postkassen i nettbanken eller slå på tråden til oss på 915 04800 for en prat. Da får vi muligheten til å se nærmere på saken din, og gi deg konkrete svar. /Nina

Veldig bra!

Omtale av  Jensemann

Overraskende mange negative kommentarer. Vært kunde i mange år og har ingen problemer og veldig godt fornøyd med tjenestene og servicen. Noen savner Apple Pay. Har selv en Garmin klokke og fungerer utmerket med Garmin Pay.

Svar fra DNB Bank
13.09.2021 09:42

Hei! Tusen takk for flott omtale, supert at d er fornøyd med tjenestene og servicen. Vi skal jobbe hardt for at du fortsatt vil være like fornøyd i fremtiden! :) /Nina

DNB Bank har 1 370 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til DNB Bank mener
Har tilegnet profilen
DNB Bank deltar på Bytt.no

DNB Bank har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
DNB Bank besvarer omtaler

DNB Bank har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
DNB Bank henter ikke inn tilbakemeldinger

DNB Bank benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR