DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det kan være lett å la seg friste av DNBs fancy reklamer med tjenester du egentlig ikke trenger. Min sparebank som ble åpnet når jeg ble døpt endte opp som DNB og gjennom 46 år som trofast kunde har jeg fått ingenting igjen utover dårlig service. Det endte med at jeg byttet bank men å si opp kontoen tok flere år. Grunnen var gebyrer for kort jeg hadde avbestilt (og heller ikke fikk tilsendt) og forrenting som det var umulig å få i null fordi det hele tiden løp nye ører på og dermed nye regninger og nye gebyrer.... Aldri mer DNB!
Det som er bra er at jeg som ufør får trygda mi 1 dag før sparebank 1 og lignende banker.
Det er ingenting jeg finner bra ved DNB Bank. De har det verste kundeservice som jeg har opplevd noen gang. Det virker som de gjør alt i sin makt for å ikke ha noe menneskelig kontakt med kundene sine. Har man et problem som man trenger nød hjelp til, er det nesten som de sier direkte "synd, du kan henvende deg til et annet sted eller til de du har problem med". Når alt kan løses på noen minutter dersom man kunne bare møte noen ansikt til ansikt så vil de gjøre alt for at det skal ikke skje. Nei, det verste kundeservice som finnes!
Kommer ikke gjennom på telefon, den automatiske spørreren der du skal fortelle hva det angår, skjønner ikke temaet. Håpløst og dyrt alternativ!
Søker huslån av diverse banker, ser hvem som gir best "deal"... Har over 65% i egenkapital....ifølge DNB er jeg ikke verdig langtidslån???... hvem i alle dager er "geniene" som driver denne institusjonen!?!?
Kommer ikke på noe å klage på. Får alltid god service i den banken.
De lurer folk til a tro at de blir ivaretatt med DNB sin reiseforsikring gjennom kredittkortet, dersom man blir alvorlig syk eller havner i en ulykke mens man er pa ferie i utlandet så er det en stor ekstrabelastning å hanskes med DNB sin reiseforsikring i tillegg til at man er syk, sannsynligvis vil man bli mye fortere frisk dersom man slipper a ha noe med DNB forsikringen a gjøre!!, oppi all elendigheten når man virkelig trenger hjelp så etterspør de bevis på at man er forsikret, til tross for at de har sendt meg forsikringsbevis på engelsk som jeg har printet ut og har med meg på ferie!!, i tillegg er saksbehandler så frekk at han sier: Så du har egentlig ikke noen forsikring du da... jeg svarer jo jeg har gyldig reiseforsikring gjennom mitt kredittkort, da spor han om jeg har bevis på at jeg har betalt minimum 50% av reisens kostnader med kredittkortet, jeg måtte til tross for sykdom skaffe kontoutskrift mens jeg var på ferie og sende dem kontoutskriften på email, når de hadde mottatt kontoutskriften så fakset de over en mengde med skjemaer til sykehuset som skulle behandle meg og sa at jeg måtte fylle de ut.., jeg var svært syk og medtatt og skjønte egentlig ikke hva jeg skrev under på..., men de sa at det måtte fylles ut dersom jeg ønsket hjelp!! Sykehuset trengte en betalingsgaranti fra DNB for å kunne behandle meg...., det var DNB aldrig behjelpelige med, når jeg hadde oversendt all dokumentasjon de etterspurte så kom de med en ny unnskyldning og sa at de ikke fikk utstedt betalingsgaranti til sykehuset fordi hovedkontoret til DNB som tar slike henvendelser er stengt.....p.g.a 6.timer tidsforskjell mellom Thailand og Norge..., jeg brukte mange hundre kroner på å ringe dem men fikk aldrig noen betalingsgaranti eller hjelp, etter tre dager ringte de meg å spurte hvordan det gikk med meg...., da hadde jeg forlatt sykehuset uten behandling... Forsikring blir på folkemunne kalt lovlig svindel og jeg tror det stemmer. La deg ikke lure av at de villig sender deg forsikringsbevis..., sannsynligvis så får du ingen hjelp dersom det hender noe....