DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det er umulig å komme gjennom på telefon. Jeg fikk først fortalt at det var 8 minutter vente. Det ble 47 minutter før jeg kom i kontakt med DNB. Men da havnet jeg på feil avdelinga. Prøvde å kontakte på chattebotten, men den henviste meg til telefonen. Om du ønsker en bank med ok kundeservice, er ikke DNB å anbefale.
Hei, Ole! Beklager for opplevelsen du har hatt hos oss. Vi skal ikke legge skjul på at vi har hatt stor pågang og påfølgende lang ventetid inn til kundeservice i det siste, så det er fullt forståelig at det er frustrerende for alle som prøver å nå oss. Vi gjør alt vi kan for å bedre situasjonen og håper at vi klarer å redusere ventetiden fremover.
Har hatt DnB siden de tok over Postbanken. Tror ikke det har vært en uke uten problemer med nettbanken deres. Vanskelig å logge inn eller helt umulig. Transaskjoner som skjer 3-4 dager etter de er satt opp. Nokk er nokk jeg bytter.
Hei, Ronny. Leit å høre om problemer med nettbank og innlogging. Vi har ikke hatt store, regelmessige problemer med nettbanken på lenge, men enkelte funksjoner kan ha vært utilgjengelig i korte perioder. Du kan alltid følge med på dnbstatus.no for en oppdatering på driftsstatus og historikk :) Når det gjelder innlogging så kan det være knyttet til noe spesifikt med enten kodebrikken eller BankID på mobil. Hvis du kontakter oss på telefon 915 04800 eller på chat i nettbanken, så kan du forklare hva du opplever problemer med. Da tar vi en kikk og sørger forhåpentligvis for å løse eventuelle problemer for godt. /Even
Se setningen over. Med det digitale nettverk er det mulig!!!
Jeg fikk beskjed av kundeservice på telefon 14. Januar, hvorpå de informerer at de ikke kan hjelpe, å blir bedt om å ringe en samarbeids partner. Har ringt de flere ganger, etter jeg har fått tilbake melding fra deres samarbeids partner, idag er det gått 13 dager å jeg har ikke fått tilgang til min Lønnskonto, å spesial engasjement avdelingen lekser deg opp om hvordan ting, å avslutter samtalen med at du kan bare ringe advokat, det hjelper deg ingenting. Jeg lever av salg, å hadde jeg opptrett slik som DNB Spesial Engasjement hadde jeg ikke hatt noen kunder. Har du konto i DNB ,vurder sterkt, å bytte bank før du havner i en situasjon med de. Verste jeg har vært borti.
Har alltid fått god sevice.Har vært medlem i DNB i over 30år.Har ingenting å klage på.
Opplever DNB som «med i tiden» og trygg og god! Får alltid den hjelpen jeg ber om, men løser det meste selv i nettbanken - som jeg liker det! Kommer aldri til å bytte bank, her er jeg trygg! ☺️
Tried to open foreign currency account. On a call I was told that the interest rate can never be negative on such an account. Some time later I received papers from DNB according to which it seemed that I will always have negative interest rate. All right. Trying to reach them via customer service. The first two calls they just hung up after my greeting back. Then I spent about 3 hours in a call most waiting for someone to answer. I was redirected to different departments 5 times. On the last attempt they started to send me back to the departments I have already talked. As result I wasted 3 hours and did not get an answer for a single simple question.
Hi, Nikita! We really appriciate your feedback, and I can assure you that we are doing everything we can to available without you having to wait for so long. Regarding your case: A Currency Account will ordinarily have a -2 % interest rate (this is the bank's margin), but because we never offer an account with negative interest rate, the real interest rate for a currency account is usually 0 % anyways. The calculation also involves the specific currency's interest rate. So to summarize: There is no negative interest rate for a currency account in DNB. Hope this helps! /Best regards, Even