Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
DNB Bank
1.5
1 370 verifiserte omtaler

DNB Bank omtaler og erfaringer

Ingen trend

DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

1.5
Dårlig
1 370 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
#115
Forferdelig
DNB Bank er rangert
#115 av 116 dagligbanker
15%
Forferdelig
15% anbefaler DNB Bank
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Søk boliglån hos flere banker med Lendo
Søk boliglån hos flere banker
Søk boliglån hos flere banker med én søknad gjennom Lendo
Eksempelrente: Eff. rente 5,76 %, 2.000.000, kr o/25 år. Kost 1.717.847 kr, tot 3.717.847 kr.

Utforsk 1 370 omtaler om DNB Bank

FILTRER OMTALER
125
56
60
133
996
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om DNB Bank
DNB Bank har 1 370 verifiserte omtaler på Bytt.no

Super totalbank

Omtale av  Janne

Opplever DNB som «med i tiden» og trygg og god! Får alltid den hjelpen jeg ber om, men løser det meste selv i nettbanken - som jeg liker det! Kommer aldri til å bytte bank, her er jeg trygg! ☺️

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med DNB Bank?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

"Excellent" customer support

Omtale av  Nikita

Tried to open foreign currency account. On a call I was told that the interest rate can never be negative on such an account. Some time later I received papers from DNB according to which it seemed that I will always have negative interest rate. All right. Trying to reach them via customer service. The first two calls they just hung up after my greeting back. Then I spent about 3 hours in a call most waiting for someone to answer. I was redirected to different departments 5 times. On the last attempt they started to send me back to the departments I have already talked. As result I wasted 3 hours and did not get an answer for a single simple question.

Svar fra DNB Bank
18.01.2021 08:21

Hi, Nikita! We really appriciate your feedback, and I can assure you that we are doing everything we can to available without you having to wait for so long. Regarding your case: A Currency Account will ordinarily have a -2 % interest rate (this is the bank's margin), but because we never offer an account with negative interest rate, the real interest rate for a currency account is usually 0 % anyways. The calculation also involves the specific currency's interest rate. So to summarize: There is no negative interest rate for a currency account in DNB. Hope this helps! /Best regards, Even

Svindel i nettbank

Omtale av  Lise

Ble svindlet i nettbanken, leverte klage til DnB, de forlangte å få dokumentasjon og jeg leverte inn det jeg hadde, men allerede før innleveringsfrist hadde de stemplet meg som den skyldige, ikke fått hjelp til å få pengene tilbake, dårlig kunde behandling da de reklamerer med forsikring på Mastercardet

Svar fra DNB Bank
18.01.2021 08:20

Hei, Lise! Takk for at du tar deg tid til å skrive en tilbakemelding. Jeg vet ikke hva som har skjedd i den spesifikke saken, men hvis du opplever at reklamasjonssaken din ikke har blitt behandlet riktig, så anbefaler jeg at du holder dialogen direkte med saksbehandler ved å svare på meldingen i postkassen i nettbanken. Da kan vi forhåpentligvis oppklare hva som har skjedd. /Even

Håpløst å komme i kontakt med

Omtale av  Ulf

Håpløst å komme i kontakt med. Kommer til en telefonsvarer. Over 50 min ventetid. Får tilbut om tilbakeringing. Når tilbakringing kommer, så er det ingen i den andre enden. Bruker en hel dag på å forsøke å få kontakt uten hell.

Svar fra DNB Bank
18.01.2021 08:20

Hei, Ulf! Beklager for opplevelsen du har hatt hos oss. Vi skal ikke legge skjul på at vi har hatt stor pågang og påfølgende lang ventetid inn til kundeservice i det siste, så det er fullt forståelig at det er frustrerende for alle som prøver å nå oss. Vi gjør alt vi kan for å bedre situasjonen og håper at vi klarer å redusere ventetiden fremover. Husk at du også kan chatte med oss, hvor ventetiden normalt er kort, og at du også kan sende oss meldinger fra postkassen i nettbanken. /Even

Kundeservicen till kreditkort är katastrofe

Omtale av  Dzenan H

Kundeservice er for dårlig. Kredittkortproblemer, og så må du vente 30+ mi i kø. Nesten slik at de vil at mor ikke skal løse det og betale gebyrer.

Svar fra DNB Bank
18.01.2021 08:19

Hei, Dzenan! Beklager for opplevelsen du har hatt hos oss. Vi skal ikke legge skjul på at vi har hatt stor pågang og påfølgende lang ventetid inn til kundeservice i det siste, så det er fullt forståelig at det er frustrerende for alle som prøver å nå oss. Vi gjør alt vi kan for å bedre situasjonen og håper at vi klarer å redusere ventetiden fremover. Husk at du også kan chatte med oss, hvor det som regel er kort ventetid, og at du kan sende oss meldinger fra postkassen i nettbanken. /Even

Søk boliglån hos flere banker
Søk boliglån hos flere banker med Lendo
Send én boliglånsøknad til flere banker. Se om du kan spare på å refinansiere boliglånet ditt hos en annen bank.
Eksempelrente: Eff. rente 5,76 %, lånebeløp 2 000 000 kr, nedbetalingstid 25 år, kostnad: 1 717 847 kr, totalt: 3 717 847 kr
Søk boliglån
Tilgjengelig kundeservice Helt uforpliktende

Dårlig på kundekontakt

Omtale av  Dag T

Må alltid bruke lang til på å vente i telefon for å få direkte kontakt med kunderådgiver. Lagt ned en rekke fysiske kontorer i vårt distrikt, Innlandet. Var trege med å sette ned renta da styringsrenta fra Norges Bank ble satt ned våren 2020.

Svar fra DNB Bank
18.01.2021 08:18

Hei, Dag! Vi skal ikke legge skjul på at vi har hatt stor pågang og påfølgende lang ventetid inn til kundeservice i det siste, så det er fullt forståelig at det er frustrerende for alle som prøver å nå oss. Vi gjør alt vi kan for å bedre situasjonen og håper at vi klarer å redusere ventetiden fremover.

Beste banken for unge

Omtale av  Ellen

Utrolig fornøyd med både mobilbanken og spare-appen! Får all infoen jeg trenger, og kan enkelt utføre det jeg skal på en superenkel måte :-) Spennende å være beta-tester og få innblikk i de nye funksjonene. Har vært kunde i 14 år og kommer ikke til å bytte bank.

Svar fra DNB Bank
21.01.2021 09:14

Hei, Ellen! Takk skal du ha for en fin tilbakemelding! /Even

DNB Bank har 1 370 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til DNB Bank mener
Har tilegnet profilen
DNB Bank deltar på Bytt.no

DNB Bank har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
DNB Bank besvarer omtaler

DNB Bank har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
DNB Bank henter ikke inn tilbakemeldinger

DNB Bank benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR