DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har alltid fått god sevice.Har vært medlem i DNB i over 30år.Har ingenting å klage på.
Opplever DNB som «med i tiden» og trygg og god! Får alltid den hjelpen jeg ber om, men løser det meste selv i nettbanken - som jeg liker det! Kommer aldri til å bytte bank, her er jeg trygg! ☺️
Tried to open foreign currency account. On a call I was told that the interest rate can never be negative on such an account. Some time later I received papers from DNB according to which it seemed that I will always have negative interest rate. All right. Trying to reach them via customer service. The first two calls they just hung up after my greeting back. Then I spent about 3 hours in a call most waiting for someone to answer. I was redirected to different departments 5 times. On the last attempt they started to send me back to the departments I have already talked. As result I wasted 3 hours and did not get an answer for a single simple question.
Hi, Nikita! We really appriciate your feedback, and I can assure you that we are doing everything we can to available without you having to wait for so long. Regarding your case: A Currency Account will ordinarily have a -2 % interest rate (this is the bank's margin), but because we never offer an account with negative interest rate, the real interest rate for a currency account is usually 0 % anyways. The calculation also involves the specific currency's interest rate. So to summarize: There is no negative interest rate for a currency account in DNB. Hope this helps! /Best regards, Even
Ble svindlet i nettbanken, leverte klage til DnB, de forlangte å få dokumentasjon og jeg leverte inn det jeg hadde, men allerede før innleveringsfrist hadde de stemplet meg som den skyldige, ikke fått hjelp til å få pengene tilbake, dårlig kunde behandling da de reklamerer med forsikring på Mastercardet
Hei, Lise! Takk for at du tar deg tid til å skrive en tilbakemelding. Jeg vet ikke hva som har skjedd i den spesifikke saken, men hvis du opplever at reklamasjonssaken din ikke har blitt behandlet riktig, så anbefaler jeg at du holder dialogen direkte med saksbehandler ved å svare på meldingen i postkassen i nettbanken. Da kan vi forhåpentligvis oppklare hva som har skjedd. /Even
Håpløst å komme i kontakt med. Kommer til en telefonsvarer. Over 50 min ventetid. Får tilbut om tilbakeringing. Når tilbakringing kommer, så er det ingen i den andre enden. Bruker en hel dag på å forsøke å få kontakt uten hell.
Hei, Ulf! Beklager for opplevelsen du har hatt hos oss. Vi skal ikke legge skjul på at vi har hatt stor pågang og påfølgende lang ventetid inn til kundeservice i det siste, så det er fullt forståelig at det er frustrerende for alle som prøver å nå oss. Vi gjør alt vi kan for å bedre situasjonen og håper at vi klarer å redusere ventetiden fremover. Husk at du også kan chatte med oss, hvor ventetiden normalt er kort, og at du også kan sende oss meldinger fra postkassen i nettbanken. /Even
Kundeservice er for dårlig. Kredittkortproblemer, og så må du vente 30+ mi i kø. Nesten slik at de vil at mor ikke skal løse det og betale gebyrer.
Hei, Dzenan! Beklager for opplevelsen du har hatt hos oss. Vi skal ikke legge skjul på at vi har hatt stor pågang og påfølgende lang ventetid inn til kundeservice i det siste, så det er fullt forståelig at det er frustrerende for alle som prøver å nå oss. Vi gjør alt vi kan for å bedre situasjonen og håper at vi klarer å redusere ventetiden fremover. Husk at du også kan chatte med oss, hvor det som regel er kort ventetid, og at du kan sende oss meldinger fra postkassen i nettbanken. /Even
Må alltid bruke lang til på å vente i telefon for å få direkte kontakt med kunderådgiver. Lagt ned en rekke fysiske kontorer i vårt distrikt, Innlandet. Var trege med å sette ned renta da styringsrenta fra Norges Bank ble satt ned våren 2020.
Hei, Dag! Vi skal ikke legge skjul på at vi har hatt stor pågang og påfølgende lang ventetid inn til kundeservice i det siste, så det er fullt forståelig at det er frustrerende for alle som prøver å nå oss. Vi gjør alt vi kan for å bedre situasjonen og håper at vi klarer å redusere ventetiden fremover.