DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har brukt DNB siden 1972, men vurderer å bytte bank, vet ikke helt om eller når nedlagt her jeg bor. Ingen å henvende seg til annet enn på telefon, jeg hører dårlig og liker ikke å snakke i telefon med fremmede. Jeg har alltid likt banken her i Kirkenes god service og hyggelige mennesker, men det blir det jo slutt på nu. Ser ingenting som er bra fremmover.
DNB kan hjelpe til med det meste og matcher andre banker på pris og rente, etter litt press. Eneste som er å utsette at House Saud har vesentlige eierinteresser.
Skjønner ikke at DNB med sine store overskudd skal "flå" de som ikke er på nett når de skal betale regninger. Helt uforståelig og lite kundevennlig. Og ikke kan man gå i banken og "ta ut" penger lenger heller. Hjelper lite med lørdagsåpent når de tjenester man ønsker ikke er der lenger.
Jeg har aldri problemer med DNB. Det er en bank til å stole på. Blir bare overrasket over saldoen noen ganger.
Fin bank som jeg har hatt i mange år og som jeg er veldig fornøyd med.
Må gjøre alt over nettbank og skal en ha kontanter eller sette inn må det gjøres i butikk. Det ser ut for at de bare skal ha betalt for det vi selv gjør og at det vare er aksjonærer og bankansatte på toppen som regnes som verdifulle. Vi som er 75 år og mer har ikke vokst opp med data.
Har blitt veldig vanskelig å få møte med dem. De er ikke interessert i kundene sine lenger.