DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det eneste som er noenlunde bra er kundeservicen. Hva som kan bli bedre, hmm lettere tilgang til kunderådgiverene. Min egen erfaring, eg har levd ett hardt liv og kommet veldig skjevt ut. Men for 10+ år siden har eg klart å reise meg igjen. Men når det kommer til banken så virker det som om banken vil ha deg under hælen. Og at det skal koste penger når du tar ut penger på debetkortet, man gjør hele jobben selv men banken skal SELVFØLGELIG ha betalt, uten å gjøre noe som helst. Det er kun banker og forsikrings selskap som kan gjøre noe slikt i dagens samfunn uten å bli tiltalt for svindel. Mvh Tore T.
Hei Tore. Takk for at du skriver til oss. Det er leit å lese at du ikke opplever oss som en bank som er der for å hjelpe deg. Vi ønsker å hjelpe kundene våre så langt som mulig. Når det kommer til priser er vi konkurransedyktige, og du kan gjerne se på prislisten her: https://www.dnb.no/hjelp-og-veiledning/pris Dersom du ønsker hjelp setter vi pris på om du ringer oss på 04800 - og gir en ny sjanse til å se på saken din. /Mariell
Tvinges inn i dyrt kundeprogram, ikke mulighet for å få ordinært bankkort utenfor program!
Hei. Du kan få kort utenfor kundeprogram, men det koster akkurat det samme. Alle kort for personer over 28 år har en årspris på 295,-. Dersom du velger å bestille et kort utenfor program (du kan kontakte kundesenteret om ønskelig for en slik endring), vil du ikke få tilgang til de fordelene en har som programkunde. Noen eksempler på fordeler i kundeprogram er vårt populære Supertilbud, rabatter på konsert- og sportsbilletter, faste rabatter hos kjente aktører og mye mer. Det vil uansett ikke koste deg noe ekstra å ha et kundeprogram i forhold til kort utenfor program. /Elisabeth
Hadde for flere år siden DnB som eneste bankforbindelse. Men, etter å ha opplevd hvor lite rådgiverne er i stand til eller villige til å gjøre ifm med finansiering gikk jeg til en lokal bank. Her fikk jeg snakke med en bank som var i stand til å vurdere min økonomi utifra beholdning og historikk, og de kunne overhodet ikke se de samme risikoene som DnB. DnB farer med direkte løgn i sin markedsføring (ref. Forbrukertilsynet som vurderte å gå til sak pga markedsføring av billån med såkalt fastrente i 3 år), og dessverre ble jeg nok en gang tvunget til å bli kunde av dem da det viste seg og være DnB som sto bak finansiering ved kjøp av ny bil. DnB er en bank som kun bryr seg om å tjene mest mulig, og aldri virker bevisst sitt samfunnsansvar. Jeg antar at man må ha millioner på bok for å bli behandlet som annet enn mistenkelig. Det er en katastrofe at DnB fortsetter å kjøpe opp konkurrenter og utenfor min fatteevne at dette tillates. Historien deres med behandling av kunder ifm oppkjøp/fusjonering er skammelig - tenk litt på hvordan kundene (og da spesielt de eldre) ble behandlet etter at DnB tok over Postbanken i sin tid. Selv med deres nye overskuddsrekord i milliard-klassen forventer jeg selvsagt at med ny renteøkning på 0.25% at dere umiddelbart kommer til å øke min rente med det dobbelte. Jeg gleder meg til den dagen hvor jeg aldri, aldri behøver å ha noe som helst med DnB å gjøre - dere er den desidert verste leverandøren av noen som helst tjeneste eller produkt jeg har hatt med å gjøre. På toppen av det hele har dere en nettløsning som i beste fall kan kalles arkaisk. Jeg vil anbefale alle å styre så langt unna denne banken som mulig.
Hei! Leit å høre at du er misfornøyd. Vi kan dessverre ikke gå inn på enkeltsaker her, men om du tar kontakt med vår låneavdeling på telefon 915 04800 eller skriftlig via nettbankmelding (Dagligbank og lån - Postkasse - Skriv til oss) så vil de kunne se nærmere din tidligere sak og eventuelt se om vi kan ta en ny vurdering på dette om det er av interesse. Du kan også kontakte kundesenteret på telefon mellom 8-16 i hverdager for å komme i kontakt med DNB Finans i forhold til rente på billånet. /Elisabeth
Søkte finansieringsbevis, og det tok 5-6 uker å få en endelig svar fra dem. Gjett hva det var? Avslag. Etter å ha fått meg til å løpe frem og tilbake for å skaffe forskjellig dokumenter, og når finansrådgiver i tillegg sier man har mye å gjøre osv. Så begynner man å stusse litt. Det som kan bli bedre er at servicen trengs å forbedres.
Hei! Leit å høre at du er misfornøyd, men håper likevel du vil vurdere å gi oss en ny sjanse ved en senere anledning. Vi kan dessverre ikke gå inn på enkeltsaker her, men om du tar kontakt med vår låneavdeling på telefon 915 04800 eller skriftlig via nettbankmelding (Dagligbank og lån - Postkasse - Skriv til oss) så vil de kunne se nærmere på dette. /Elisabeth
Jeg har begynt konto åpningsprosessen i Januar, og det har snart gått 3 måneder uten at jeg fikk kortet. Det er forferdelig å vente så lenge, skal også påpeke at jeg venta i en hel MÅNED før jeg fikk signerings dokumentene. En måned for å sende noen ark?
Hei. Dersom en oppretter konto uten å benytte BankID tar det dessverre litt tid å opprette konto og få tilsendt kort på grunn av at vi må sende ut papirer som må signeres og returneres. Enig i at 1 måned var litt vel lang tid å vente på å få tilsendt papirene, men vi kan dessverre ikke gå inn på enkeltsaker her på Bytt. Dersom du skulle bestille andre produkter hvor det tar lang tid, anbefaler jeg å sjekke opp i dette med kundesenteret som er åpent alle dager mellom 7-23. Vi ønsker alltid å forbedre oss, så takk for at du gjør oss oppmerksom på tidsbruken her. /Elisabeth
Har stort sett bare positive ting og si om nettbanken, men har problemer med innlogging i fullversjonen. Dette har ikke vært noe problem tidligere då eg hadde nettbank på mobil .Eg trykket på logg inn i fullversjonen i dag også ,men kom ikke inn . Mvh Bente
Hei! Tusen takk for 4 stjerner og fin anmeldelse. Kjedelig å høre at du har problemer med innlogging. Gjerne ta kontakt med oss på telefon 91504800 eller via chat i nett- eller mobilbank, slik at vi kan prøve å hjelpe deg med å finne en løsning på dette :-) /Lisa
Komentar till DNB Banken dåliga arbetare! Jag har varit på DNB Banken Karl Johan 27, idag 14.03.2024 På Banken skulle jag vis min ID kort för att jag tidigare via internet öppnade ett koto hos DNB banken sedan jag fick medelande att med min passport besöka banken. Min tur hos bank tjänste man blev en kvinna runt 35-40 ålder, jag lämnde henne min ID kort men jag begrep inte vad hon sa, efteråt när jag bad henne att tala med en äldre tjänsteman hon blev agresiv och kallade vakter. Två vakter kom fram en tog min jacka och andra knuffade mig och kastade ut ur banken med väldigt agresivitet. Jag blev mycket förvånad om tjänste man kvinan dåligt uppförande även vakternas dåligt agresivt talande och uppförande. Man har inget rätt i Norge. En tjänsteman plikig är hjälpa kunder men inte behandla mänskor med förtryck. Hur kommer att man tolka det och vad ska man kalla sådana händelser som är vanliga i Norge?
Hei Mohamadreza! Leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss, slik skal det selvsagt ikke være. Vi skal ta det videre med kontoret på Karl Johan. /Tonje