DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
dyrt og dårlig alternative med for alle som ikke har spesialavtale. Ødelagt skandiabanken, og den tekniske biten knyttet til dette fungerer absolutt ikke. Svartjenesten skylder på antall kunder, som om det er kundene som bestemmer hvor mange man skal ha til å svare på telefonen.
Hei, vi kan ikke gjenkjenne oss igjen i "spesialavtale" da alle tjenester hos oss som er prislagte er like for alle våre kunder. Vi syns det er leit at slik informasjon om oss blir sagt da det ikke stemmer, det er veldig beklagelig at Sbanken har så mye kø som de har for tiden! Vi håper selvfølgelig at dette vil minske iløpet av måneden /Vinjar
Jeg synes at denne banken er veldig grei for unge :)
Hei! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, veldig kjekt å lese at du er fornøyd :) /Marthe
DnB sin bank app, har et brukergrensesnitt som minner om Windows 98. Når du har vært vant til å bruke Windows 11. Det finnes mange banker med mye bedre bank opplevelse. Enkle oppgaver slik som å betale en regning, eller overføre penger, er krevende, og unødvendig komplisert. I tillegg så bokføres ikke betalingene før etter opptil 3 dager, slik at saldoen din på kontoen er feil. Hold dere unna!
Hei! Leit å lese at du er misfornøyd med appen, men takker for tilbakemeldingen. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre og oppdatere appen, så hvis det er noe spesifikt du savner vil vi gjerne høre om det. /Marthe
Dnb har ødelagt Sbanken. Oversikten i appen har blitt dårlig, betalinger og overføringer er vsnskeligere og tar lengre tid og rammelån er plundrete å administrere. Nå er ikke banken kundevennlig i det hele tatt. Ønsker banken å kvitte seg med kundene?
Hei Svein. Tusen takk for tilbakemeldingen, men leit å lese at du er misfornøyd. Vi skal jobbe videre med å gjøre Sbanken-appen enda bedre og i tråd med det vi vet kundene våre ønsker seg. Vi har troen på at dette skal bli veldig bra og håper du vil gi oss en sjanse. /Marthe
DnB har ødelagt SBanken. Mine fond er nå i DnB og jeg får ikke sett de engang. Appen til SBanken som fungerte så godt har de byttet ut med en DnB look-a-like som ikke fungerer i nærheten så godt som SBanken sin gjorde.
Hei Ronny! Leit å lese at du er misfornøyd, men tusen takk for tilbakemeldingen. Appen er utviklet på samme teknologiske plattform som DNB, og derfor vil mye være likt, men du vil fortsatt kjenne igjen Sbanken. Vi skal jobbe videre med å gjøre Sbanken-appen enda bedre og i tråd med det vi vet kundene våre ønsker seg. Vi har troen på at dette skal bli veldig bra, og på sikt skal man få hele banken i lommen. Om du har forslag til forbedring kan du gjerne komme med innspill! Det har dessverre vært noe ustabilitet for aksjer og fond i appen som vi jobber på spreng med å løse, men i mellomtiden kan du logge inn på dnb.no for å få oversikt. Etter innlogging, velg "Sparing og investering", deretter "Spareoversikt", og til slutt velg "Sbanken". /Marthe
Mistet en rekke funksjoner jeg tidligere hadde i DnB nettbank (kontotyper, kundeservice via chat) fordi jeg er "designert" til Sbanken, som DnB nå har ødelagt. Og hvis jeg heller velger å bli designert til DnB, mister jeg viktige funksjoner i Sbanken. Kundeservice er for tiden helt utilgjengelig.
Hei! Beklager at du har slitt med å få tak i oss, vi opplever større pågang enn normalt som påvirker svartiden. Vi vil veldig gjerne hjelpe deg hvis du har spørsmål, så anbefaler å prøve å kontakte Sbanken sin kundeservice igjen for bistand, tlf 55 26 00 00. Kundeservice chat er midlertidig utilgjengelig, men vil snart komme tilbake. /Marthe
Blitt ufrivillig DNB kunde. Logga meg inn i nettbanken for å hente ut resten av pengane mine. Og akkurat då ringte 90-talet og ville ha tilbake nettbanken sin! Det er det tristaste eg har sett sidan eg var såvidt borti Nordea på 2000-talet.
Hei! Leit at du er misfornøyd, men takk for tilbakemeldingen. /Marthe