DNB Bank opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hei. Jeg fikk avslag på en lånesøknad fra Dnb i dag (Søkte om 30 000). Jeg har en grei uføretrygd på 38 000 i mnd og totalt 440 000 i året. Jeg en mann i midten av 30 årene. Ingen betalingsanmerkninger eller inkasso og har alltid hatt en ryddig økonomi. Jeg har ingen andre lån, ingen boliglån, ingen studielån. Dnb avslo søknaden og ville såklart ikke si hvorfor. Det var en helhetsvurdering men det er jo såklart på grunn av uføretrygden min. Og det er ren og skjær trakassering fra Dnb. Fy og skam. Har vært kunde i alle år men i dag er det stopp og aldri mer. Hva blir det neste? Avslag på grunn av legning?
Hei Glenn! Kjedelig å høre at du ikke er fornøyd. Vi har dessverre ingen kundeinnsyn på bytt, og får ikke vurdert dette. Ta gjerne en prat igjen med boliglånsavdelingen vår hvis du ønsker en dypere forklaring. Ha en god dag. /Viktoria
Har vært bedriftskunde hus DnB i 10 år, alltid hadt bra økonomi, overskudd vært år, ikke en krone i bedriftslån. Søkt finansiering for nytt varebil, fikk avslag ??? Ganske skuffende og faktisk skummelt med tanke på om man virkelig hadde trengt hjelp så kan man ikke stole på banken sin, som har tjent fra oss i 10år. Kommer nok til å bytte, privat og bedriftskontoene
Hei! Leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Vi har dessverre ikke innsyn i enkeltsaker her, men ta gjerne kontakt med kundesenteret vårt på telefon 91504800 eller via postkassen i nettbanken dersom du vil at vi skal se på saken på nytt. /Lisa
Kontoen min ble sperret pga misstanke om hvitvasking. Dere som bank har all min informasjon, men dere har ikke sendt brev hjemme, ringt mig på telefon, eller sendt mig mail. Jeg fikk varsel på min inbox som jeg sjeldent sjekker. Dette er så dårlig måten dere behandler vanlig fattige kunder som kriminelle. Hadde jeg vært millionær hadde dere ringt mig direkt! KJEMPE DÅRLIG AV DNB. Men det viser bare at dere vil ha fattige kunder ut av DNB. Fin strategi! Aldri mer DNB!!!!
Hei Christian! Kjedelig at du er misfornøyd. Det stemmer at vi bruker postkassen i nettbanken for å sende ut informasjon, det er for din sikkerhet vi ikke sender all informasjon på en vanlig sms for eksempel. Vi får dessverre ikke gått inn på enkeltsaker her på bytt, så ta gjerne kontakt med kundesenteret hvis du har noen spørsmål. /Viktoria
Håpløst lite kundevennlig for "vanlige folk". Elendig kundeservice, lite smidige løsninger
Hei Ragnar! Leit å lese at du er misfornøyd. Vi setter stor pris på innspill og forbedringsforslag, så ta gjerne kontakt med kundeservice på chat eller tlf 91504800 hvis du ønsker å utdype. /Marthe
blir behandlet som en kjeltring for å ha avverget en svindel, stengt konto, vipps og kort uten noe som helst info og både vanlig kunderservice og spesialnummeret videresender en til en epostadresse hvor en ikke får svar. umulig å få pratet med de inkompetente kundebehandlerene som skriver til deg i meldingsboksen. familie på 4 alle veldig fornøyd, men til helvete med hele dnb.
Hei Tobias! Beklager at du har hatt en dårlig opplevelse med oss, men vi kan dessverre ikke gå inn på enkeltsaker her på bytt.no. /Marthe
DNB har en vanskelig netside og gjør ikke endringer. DNB må modernisere seg. Og de har ikke Apple Pay.
Hei Martin, leit å høre at du er misfornøyd. Vi har mange dyktige folk som stadig jobber for at nettsiden skal bli bedre i fremtiden. Hvis du ønsker å lære mer om hvorfor vi ikke tilbyr Apple Pay, kan du gjerne lese her: dnb.no/dnbnyheter/no/din-okonomi/dnb-apple-pay. /Lisa
Lager enormt med problemer for sine kunder og lite imøtekommende! På tide folk vender Norges største bank ryggen!
Hei Tor! Dette var ikke kjekt å lese. Vi ønsker selvsagt å hjelpe kundene våre og yte god kundeservice. Vi har dessverre ikke innsyn i enkeltsaker her, men send oss gjerne en melding via nettbanken din, så kan vi se nærmere på det og gi deg en tilbakemelding. /Tonje