DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Elendig kundeservice, ingen hjelp eller forslag på løsninger ved problemer. Ingen forståelse for individuelle situasjoner. Vanskelig å få kontakt, med mindre de skal tjene på deg. Problemer med nettbank og app i tide og utide. Vært kunde i alle de år, å angrer hver gang jeg må snakke med de.
Forferdelig erfaring med kundeservice lang ventetid, inkompetente og uhøflige rådgivere, lite løsningsorienterte, ingen kooperasjon mellom avdelinger. Etter en nedlatende behandling fra kundeservice velger å avslutte mitt og samboers forhold hos DnB. Jeg flytter alt fra bolig lån, brukskonto og aksjekonto til danskebank.
Jeg har vært kunde i DNB i flere år pågrunn av en feil de gjorde for noen år siden som resulterte i veldig billige forsikringer for min del. Men nå har jeg fått nok av dårlig kundebehandling og lav kompetanse. Jeg har i det siste ringt til min samboers bank for rådgivning i forhold til vår bedrift selv om jeg også har bedriftskonto hos DNB. DNB fungerer bra om du kun skal ha boliglån og hvis du ikke trenger rådgivning, eller om du ikke trenger noen som helst form for hjelp egentlig. (eller forresten glem det. Det er jo skyhøy låne renter der også).
Forferdelig erfaring, lang ventetid, inkompetente og uhøflige rådgivere, lite løsningsorienterte, ingen kooperasjon mellom avdelinger.
Har vert kunde i DNB siden lenge før jeg var født. Hele min familie ja hele slekta, alle har vert kunde i DNB. Å jeg sier vert fordi jeg er den siste som forlater ett synkende skip. Grunnen til at jeg er missfornøyd med DNB er deres holdning mot meg som kunde. Jeg er en pensjonert mann som skulle kjøpe en bolig. Jeg har 800 000 kr i banken og ba om ett finansierings bevis på 600 000. Men da kunderådgiver skjønte at det dreide seg om uføretrygd avslo han dette med en gang, men hadde en ufin holdning til meg fra jeg kom inn døren. Jeg spurte da om de kunne låne meg noe som helst men da ble svaret at han måtte snakke med sjefen og at hun var på ett annet kontor og jeg måtte være snill og gå så skulle han heller ringe meg. Da han ringte fikk jeg til svar at jeg lå ikke innenfor rammene for kunder de ville låne til så de ville ikke gi meg en krone i lån. Jeg sa da hva jeg mente om behandlingen jeg hadde fått og takket for alle de år de har behandlet meg dårlig. Jeg kan jo tilføye at jeg aldrig har hatt en betalingsanmerkning og de lånene som jeg har hatt har jeg hatt i DNB, og alt er betalt til punkt og prikke, så skulle tro at jeg var en super kunde, men den gang ei. Jeg gikk så i den Danske Bank hvor jeg fikk lån med en gang og hvor jeg nå skal være kunde. Jeg anbefaler ingen til og være kunde i DNB med mindre du har noen hundre millioner på konto. Det ser ut som at det nye mottoet er KUNDER ER NOE DRITT som vi skal bli kvitt. Lykke til med deres nye rammer hva det en nå måtte bety Hva som er bra er vell egentlig bare at pengene mine står der når jeg sjekker kontoen, ellers så er det jo ikke mye og si. Fordi skal du ta ut penger så er det jo så mye gebyrer at man har ikke stort og bruke når alle gebyrene er betalt. Får vell ikke handlet mye for bare kvitteringen på uttaket
Har vært kunde i 30 år uten og få hjelp når det trengs. Selv om du eier 90% av egen eiendom. 100% av bil og båt får du fortsatt nei selv om det dreier seg om mindre beløp. Selv en refinansiering fra en dyrere hytte som vi eier 100% til en billigere hytte i Sverige ble nei ?
1.times venting for at noen tok telefon på skadeservice avdelingen. Dette er signal om at man er så store at man regner med at kunden er avhengig av dem og ikke omvendt
Hei Bjørn! En time ventetid på telefonlinjene er selvfølgelig ikke akseptabelt. Vi er klare over at ventetiden var lang i sommer og dette er absolutt noe vi tar til oss og vil jobbe med for å unngå slike ventetider i fremtiden. Ønsker deg en riktig god dag videre så lenge :) /Jørgen