Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
DNB Bank
1.5
1 370 verifiserte omtaler

DNB Bank omtaler og erfaringer

Ingen trend

DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

1.5
Dårlig
1 370 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
#115
Forferdelig
DNB Bank er rangert
#115 av 116 dagligbanker
15%
Forferdelig
15% anbefaler DNB Bank
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Søk boliglån hos flere banker med Lendo
Søk boliglån hos flere banker
Søk boliglån hos flere banker med én søknad gjennom Lendo
Eksempelrente: Eff. rente 5,76 %, 2.000.000, kr o/25 år. Kost 1.717.847 kr, tot 3.717.847 kr.

Utforsk 1 370 omtaler om DNB Bank

FILTRER OMTALER
125
56
60
133
996
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om DNB Bank
DNB Bank har 1 370 verifiserte omtaler på Bytt.no

Gode løsninger

Omtale av  Sindre

Generelt fornøyd, aldri noe tull. De var litt strengere på vilkår for å få lån enn hos andre banker, men eller godt fornøyd.

Svar fra DNB Bank
06.01.2020 09:26

Hei Sindre! Takk for tilbakemeldingen din. Supert at du er fornøyd med oss! Ønsker deg en riktig god dag videre så lenge :) /Jørgen

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med DNB Bank?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Godt fornøyd

Omtale av  Lars

Godt fornøyd med DNB, ser mange negative omtaler men jeg har pdd konti i flere banker og DNB er jevnt over bedre. Tekniske problemer i ny og ne, men det eneste som skiller DNB der fra andre banker er at de havner i avisene umiddelbart, mens andre går unna. Nettbanken er god med mye selvbetjening og appen har blitt bra (den gamle var helt fryktelig).

Svar fra DNB Bank
06.01.2020 09:26

Hei! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Strålende å høre at du er fornøyd med oss. Ønsker deg en riktig god dag videre så lenge :) /Jørgen

Knirkefritt livslangt kundeforhold med omtenksom bank

Omtale av  Espen V

Jeg ble overført til DNB da Postsparebanken gikk inn i historiebøkene. Mens familiemedlemmer klager over tekniske utfordringer med sine (lokale) banker har jeg ingenting å utsette på DNB. Nettbank og apper er fulle av funksjoner og greie å finne fram i. Riktignok fikk jeg ikke boliglån da jeg trengte det, men det hadde jeg neppe fått i annen bank heller. Rådgivere har hjulpet meg flere ganger med å ta valg. De tar årlig kontakt for å tipse meg om smarte grep som kan lønne seg. Midt på treet på etisk bankguide.

Svar fra DNB Bank
06.01.2020 09:26

Hei Espen! Tusen takk for tilbakemeldingen din og så gøy å høre at du er fornøyd. Ta gjerne kontakt igjen dersom du ikke har fått ordnet med boliglån enda så tar vi gjerne en kikk og ser om det er noe vi kan tilby i dag, eventuelt kan vi hjelpe deg med noen tips slik at du kan nå målet raskere. Supert at du følger med på etisk bankguide! Her jobber vi knallhardt for å klatre enda høyere på listen! Ønsker deg en riktig god dag videre så lenge :) /Jørgen

Trekker meg dobbelt når jeg handler på nett

Omtale av  Rune

Trekker meg dobbelt når jeg handler på nett. Ringer å varsler kundeservice og de sier til meg at det er sånn som kan skje og er ikke noe å gjøre med. Pengene vil sannsynlig bli returnert på konto etter noen dager.

Svar fra DNB Bank
06.01.2020 09:26

Hei Rune! Takk for tilbakemeldingen! Når man gjør et varekjøp med kort kan det skje feil i betalingsløsningen hos mottaker. Det kan skyldes flere ting, eksempelvis nettverksbrudd. Dette kan resultere i at det kommer det vi kaller dobbeltreservasjoner på konto. Hvis dette skjer vil den ene reservasjonen bli slettet etter noen dager, avhengig av betalingsmottaker. Skulle det skje at mottaker belaster deg dobbelt så er vi selvfølgelig behjelpelige med reklamasjon på det! Ønsker deg en riktig god dag videre så lenge :) /Jørgen

Kundebeandling bedrift

Omtale av  Um

Har forsinket driften til selskapet pga knot med opprettelse og tilganger til konto. Har kostet meg regnskapskroner.

Svar fra DNB Bank
06.01.2020 09:24

Hei Um! Takk for tilbakemeldingen! Opprettelse av kontoer eller kundeforhold skal selvfølgelig ikke ta lengre tid enn det som er nødvendig. Vanskelig å si her hva som var grunnen til at dette tok tid, men send oss gjerne en tilbakemelding fra postkassen i nettbanken din så får vi gått det opp skikkelig og gitt deg en ordentlig tilbakemelding. Ønsker deg en riktig god dag videre så lenge og håper at du ellers er fornøyd :) /Jørgen

Søk boliglån hos flere banker
Søk boliglån hos flere banker med Lendo
Send én boliglånsøknad til flere banker. Se om du kan spare på å refinansiere boliglånet ditt hos en annen bank.
Eksempelrente: Eff. rente 5,76 %, lånebeløp 2 000 000 kr, nedbetalingstid 25 år, kostnad: 1 717 847 kr, totalt: 3 717 847 kr
Søk boliglån
Tilgjengelig kundeservice Helt uforpliktende

En ryddig bank

Omtale av  Turid

Ser mange dårlige omtaler her inne av DNB. Har vært kunde siden 2006, og er veldig fornøyd. Har aldri opplevd problemer med hverken nettbank eller service. Kan anbefales!" Er det kun når det er noe som går galt man skriver anbefalinger? Oppfordrer til at man også skriver når man er fornøyd.

Svar fra DNB Bank
06.01.2020 09:24

Hei Turid! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Herlig å høre at du er fornøyd med oss. Skulle det være noe vi kan gjøre for deg så ikke nøl med å ta kontakt! Ønsker deg en riktig god dag videre så lenge :) /Jørgen

Lite tilgjengelig

Omtale av  Lyder F

Ønsket endring på eksisterende lån. Lot seg ikke gjøre med hverken egen Ipad eller PC prøvd utført fra bankkontoret i Sandvika. Da begynner det å bli vanskelig når også min egen rådgiver ikke er behjelpelig i det hele tatt og sier at dette må ordnes selv via systemet. Først da jeg truet med å avslutte hele kundeforholdet skjønte hun alvoret og tok kontakt. Elendig kundebehandling. Ser ut som DnB har blitt for store.

Svar fra DNB Bank
06.01.2020 09:24

Hei! Sånn skal det selvfølgelig ikke være. Litt vanskelig å si hva som er grunnen til at du ikke fikk gjort endringen slik du ønsket uten å vite mer om lånet og hvilken endring det var snakk om. Dersom du opplever utfordringer i nettbanken kan du starte en chat i margen til høyre så får du snakket med en av våre rådgivere som kan se på det sammen med deg. Takk for tilbakemeldingen! Ønsker deg en riktig god dag videre så lenge! :) /Jørgen

DNB Bank har 1 370 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til DNB Bank mener
Har tilegnet profilen
DNB Bank deltar på Bytt.no

DNB Bank har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
DNB Bank besvarer omtaler

DNB Bank har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
DNB Bank henter ikke inn tilbakemeldinger

DNB Bank benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR