DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
DnB klarer ikke å gi kundene sine en god opplevelse, da kjøper heller opp andre banker med fornøyde og trofaste kunder, for så å gjør dem til missfornøyde kunder. Super strategi fra en elendig bank! DnB går med gigant overskudd på kundenes bekostning. Sbanken har stupt på ulike forbrukerportaler i den siste tiden. STYR UNNA!
Hei Peter! Det er veldig leit å høre at du er misfornøyd med oss. Kundene er viktigst for oss, og vi ønsker selvsagt at du skal være fornøyd. Vi kan ikke gå inn på enkeltsaker her, men ta gjerne kontakt med oss på 91504800. /Tonje
For det første er DNB over hodet ikke interesert i kundens beste. De mangler moralsk kompass og går til fientlige oppkjøp av selskap som utvikler nyttige tjenester for kunden. Og som ikke det var nok har de hacket seg inn med en trojaner som griser til S'bankens app med DNB spam. Det er naturligvis ikke nok i kampen mot kundevennlige løsninger. Lettvint og lynrask betaling med ApplePay kan fint utgå til fordel for dårligere løsninger. Ut over dette, DNB første bank til å øke kostnadene til kundene, eneste bank som blir dømt til å selge produkt som garantert ikke er til gunst for kunden. DNB er essensen av grov utnyttelse av godtroende kunder. Det er dog noe positivt ved DNB, det er fortsatt mulig å velge banken bort enn så lenge.
Hei Helge! Det er veldig leit å lese at du er misfornøyd med oss. Kundene er det viktigste for oss, og vi ønsker selvsagt at du skal være fornøyd. Vi skjønner at avviklingen av Apple Pay kan være frustrerende for de av dere som bruker tjenesten aktivt i dag. Om du vil lære mer om bakgrunnen for hvorfor vi har valgt å ikke tilby ApplePay, kan du lese om det her: https://www.dnb.no/dnbnyheter/no/din-okonomi/dnb-apple-pay. /Tonje
Lite hjelpsomme når man er pårørende til syke foreldre. Uhyggelig opplevelse. Råder alle til å gå bort fra bruken av Helsenorge app, slik at man kan heller få et brev i posten. Ryker bankid brikken så får man ikke lest viktig informasjon. Sentralbordet i DNB nektet å gi tlf til vår lokale bank der man har en kunderådgiver, det var ikke lov sa de, en annen sa det lokale kontoret ikke hadde tlf nummer?
Hei Jane! Dette var ikke kjekt å lese. Kundene er det viktigste for oss, og vi ønsker selvsagt å hjelpe alle så godt vi kan. Vi kan dessverre ikke gå inn på enkeltsaker her, men ta gjerne kontakt med oss på telefon 91504800, så skal vi selvsagt hjelpe med å finne alternative løsninger for dere. /Tonje
Vil du ha en bank som bryr seg om deg som kunde og gir deg en god opplevelse med gode tjenester? Vil du ha en bank som gir deg friheten til å velge den beste løsningen og mulighet til å kunne enkelt betale med din telefon uansett hvilken telefon du har? Da bør du ALDRI velge DNB. Dette er banken med treige, dårlige, låste og kompliserte løsninger. I tillegg kjøper de opp Sbanken og har allerede startet med ødelegge gode løsninger i Sbanken med å blant annet gjøre at kundene mister gode og enkle løsninger for som Apple Pay. DNB sier de ikke vil tilby Apple Pay da Apple låser NFC-chipen til sin egen løsning og dermed kan ikke andre tjenester tilby samme mulighet på Iphone og at det hindrer friheten til å velge. Så dermed velger DNB å gjøre akkurat det samme for sine egne kunder ved å låse mobilbetalingstjenestene til kun Android etc. og å hindre kundene til å ha en frihet til å velge. Skal aldri være kunde hos DNB igjen, og det bør ikke du heller! DNB anbefales absolutt ikke.
Hei Mads. Leit å høre at du ikke ønsker å være kunde hos oss. Vi forstår at det er frustrerende dersom du bruker Apple Pay aktivt i dag. Dersom du ikke allerede har lest artikkelen, kan du lese enda litt mer om hvorfor vi har valgt å ikke tilby det her: https://www.dnb.no/dnbnyheter/no/din-okonomi/dnb-apple-pay /Mariell
Hadde lenge en elendig mobilbank, som enda har alt for mange linker til løsninger i nettleseren. Tilbyr ikke Apple Pay og virker ikke å imøtekomme klager fra kunder. Henger bakpå teknologisk med en arrogant fremtoning.
Heisann! Takk for tilbakemelding angående mobilbank og kundeservice- dette tar vi med oss videre. Når det kommer til Apple Pay kan du lese om hvorfor vi har valgt å ikke tilby det her: https://www.dnb.no/dnbnyheter/no/din-okonomi/dnb-apple-pay /Mariell
Vært kunde i Sbanken lenge, og nå som dnb har tatt over blir det værre og værre. Apple pay fjerner de også, noe som har fungert utmerket og lettvindt
Hei Oskar. Leit å høre at du ikke er fornøyd med oss. Ta gjerne kontakt med kundeservice om det er flere ting du er misfornøyd med, så kan vi se hvilke andre alternativer vi har. Jeg håper vi har noen løsninger som passer for deg. Når det kommer til Apple Pay har vi forståelse for at det er frustrerende dersom du bruker tjenesten aktivt i dag. Om du vil lære mer om bakgrunnen for hvorfor vi har valgt å ikke tilby ApplePay, kan du lese om det her: https://www.dnb.no/dnbnyheter/no/din-okonomi/dnb-apple-pay /Mariell
Byttet nettopp bank og fikk 0,8% bedre rente. Jeg har også et lite mc lån der det er noe tull med restgjelden. Etter en ekstra innbetaling har det oppstått en bug i systemet, der restgjelden ser ut til å øke (!). Avdragene går som normalt. Skjønner at det er en glipp, men dette er jo uproft. Fikk lyst til å politianmelde dem for svindelforsøk.
Hei! Leit å lese at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Vi kan ikke gå inn på enkeltsaker her på bytt.no, men ta gjerne kontakt med kundeservice igjen hvis problemet du beskriver ikke er løst. /Marthe