DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Elendig og lite tjenestevillige i kundeservicen, rot i tilbakebetaling og avdrag, rot i avtalegiro som kommer til banken din, dyre avgifter og høye renter. Kan ABSOLUTT IKKE annbefales.
Jeg forsøkte å gi fond i gave til min niese og betalingen ble ikke gjennomført fordi jeg manglet fødelsesattest. Dette ble lastet opp samme dag, men betalingen ble ikke gjennomført og det har nå gått over en uke siden bestillingen. Ringte flere ganger DnB kundeservice og ble etterhvert kun satt over til en person i resepsjonen som ikke hadde noen svar...
Opplevd verste kundeservicen fra DnBb, ble slengt rundt og glemt. Får flere ulike svar fra folk. Fikk vite at søknad var innvilget og kjøre ned 14 timer for å hente en bil, får vite rett før at det var noe feil med saksbehandler. Sånn at lånet ikke er innvilget.
Sendte inn boliglånssøknad i april. Noen dager senere hadde jeg fremdeles ikke fått svar og det hastet jo med kommende visning, så googlet jeg meg frem til direktenummer til «boliglånavdelingen» – trodde jeg. Etter 30 minutter i telefonkø fikk jeg høre fra personen i andre enden om at jeg hadde kommet til kundeservice og at de ikke kunne hjelpe meg. De var i alle fall greie nok til å legge inn en liten notat om at det hastet, så jeg ble lovet å bli oppringt senest innen 1 dag. Per dags dato har jeg enda ikke hørt fra dem. Derimot ringte jeg Sparebank1 (uten å være tidligere kunde), og fikk svar på søknaden min tidlig neste morgen. Jeg ble kunde hos Sparebank1 samme dag, gitt! Hver gang jeg har kontaktet dem, har jeg fått rask og god veiledning fra hyggelige ansatte. Jeg har vært kunde hos DNB i 19 år – ikke fordi jeg har vært så fornøyd med dem, men det var her jeg fikk mitt første bankkort, opprettet BSU og sparte i fond, og av egen latskap og bekvemmelighet har jeg ikke orket å bytte bank tidligere. Men episoden over, og hvordan de opptrådte under koronakrisen, gjør at jeg aldri blir kunde hos DNB igjen.
Var først på Storo for å veksle mynter og sette dem inn på min konto. Dem kunne ikke hjelpe, og ba meg reise ned sentrum. Når jeg kom ned var det en kø på 40 meter utenfor lokalet. Det tok sin tid. Så innenfor, ble jeg vist bort til noen automater. Var litt usikker på gjøremåten, når det var lenge siden jeg gjorde dette sist. Så jeg spurte etter litt hjelp. Så negativ og arrogant oppførsel for en kunde skal du lete lenge etter. Jeg gikk ut med uforrettet sak. Det finnes heldigvis andre banker ‘DNB’ På tide å ta grep, for dette holder ikke.
Min bankid er sperret, og det er umulig å få hjelp til å løse problemet. Får til svar- logg inn og gå til innstillinger! Umulig å logge inn uten bankid!!!
Har fått ny telefon og SIM kort men å bytte til bankid på ny mobil fungerer ikke. Jeg aksepterer at dette kan skje men svarene på CHAT fra DNB`s kundebehandler er skremmende, der er er det ingen hjelp å få men kun beskjed om at jeg må prøve flere ganger. Blir nok bankbytte på meg.