Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
DNB Bank
1.5
1 370 verifiserte omtaler

DNB Bank omtaler og erfaringer

Ingen trend

DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

1.5
Dårlig
1 370 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
#115
Forferdelig
DNB Bank er rangert
#115 av 116 dagligbanker
15%
Forferdelig
15% anbefaler DNB Bank
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Søk boliglån hos flere banker med Lendo
Søk boliglån hos flere banker
Søk boliglån hos flere banker med én søknad gjennom Lendo
Eksempelrente: Eff. rente 5,76 %, 2.000.000, kr o/25 år. Kost 1.717.847 kr, tot 3.717.847 kr.

Utforsk 1 370 omtaler om DNB Bank

FILTRER OMTALER
125
56
60
133
996
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om DNB Bank
DNB Bank har 1 370 verifiserte omtaler på Bytt.no

Dårlig bank

Omtale av  Preben S. G

Jeg forsøkte å gi fond i gave til min niese og betalingen ble ikke gjennomført fordi jeg manglet fødelsesattest. Dette ble lastet opp samme dag, men betalingen ble ikke gjennomført og det har nå gått over en uke siden bestillingen. Ringte flere ganger DnB kundeservice og ble etterhvert kun satt over til en person i resepsjonen som ikke hadde noen svar...

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med DNB Bank?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Forferdelig opplevelse

Omtale av  Lasse

Opplevd verste kundeservicen fra DnBb, ble slengt rundt og glemt. Får flere ulike svar fra folk. Fikk vite at søknad var innvilget og kjøre ned 14 timer for å hente en bil, får vite rett før at det var noe feil med saksbehandler. Sånn at lånet ikke er innvilget.

Søkte om boliglån i april … ikke fått svar enda

Omtale av  Ekskunde

Sendte inn boliglånssøknad i april. Noen dager senere hadde jeg fremdeles ikke fått svar og det hastet jo med kommende visning, så googlet jeg meg frem til direktenummer til «boliglånavdelingen» – trodde jeg. Etter 30 minutter i telefonkø fikk jeg høre fra personen i andre enden om at jeg hadde kommet til kundeservice og at de ikke kunne hjelpe meg. De var i alle fall greie nok til å legge inn en liten notat om at det hastet, så jeg ble lovet å bli oppringt senest innen 1 dag. Per dags dato har jeg enda ikke hørt fra dem. Derimot ringte jeg Sparebank1 (uten å være tidligere kunde), og fikk svar på søknaden min tidlig neste morgen. Jeg ble kunde hos Sparebank1 samme dag, gitt! Hver gang jeg har kontaktet dem, har jeg fått rask og god veiledning fra hyggelige ansatte. Jeg har vært kunde hos DNB i 19 år – ikke fordi jeg har vært så fornøyd med dem, men det var her jeg fikk mitt første bankkort, opprettet BSU og sparte i fond, og av egen latskap og bekvemmelighet har jeg ikke orket å bytte bank tidligere. Men episoden over, og hvordan de opptrådte under koronakrisen, gjør at jeg aldri blir kunde hos DNB igjen.

På tide med litt service DNB?

Omtale av  Bjørn

Var først på Storo for å veksle mynter og sette dem inn på min konto. Dem kunne ikke hjelpe, og ba meg reise ned sentrum. Når jeg kom ned var det en kø på 40 meter utenfor lokalet. Det tok sin tid. Så innenfor, ble jeg vist bort til noen automater. Var litt usikker på gjøremåten, når det var lenge siden jeg gjorde dette sist. Så jeg spurte etter litt hjelp. Så negativ og arrogant oppførsel for en kunde skal du lete lenge etter. Jeg gikk ut med uforrettet sak. Det finnes heldigvis andre banker ‘DNB’ På tide å ta grep, for dette holder ikke.

Håpløst å få kontakt!

Omtale av  Ragnhild

Min bankid er sperret, og det er umulig å få hjelp til å løse problemet. Får til svar- logg inn og gå til innstillinger! Umulig å logge inn uten bankid!!!

Søk boliglån hos flere banker
Søk boliglån hos flere banker med Lendo
Send én boliglånsøknad til flere banker. Se om du kan spare på å refinansiere boliglånet ditt hos en annen bank.
Eksempelrente: Eff. rente 5,76 %, lånebeløp 2 000 000 kr, nedbetalingstid 25 år, kostnad: 1 717 847 kr, totalt: 3 717 847 kr
Søk boliglån
Tilgjengelig kundeservice Helt uforpliktende

Bank ID på mobil

Omtale av  Christian

Har fått ny telefon og SIM kort men å bytte til bankid på ny mobil fungerer ikke. Jeg aksepterer at dette kan skje men svarene på CHAT fra DNB`s kundebehandler er skremmende, der er er det ingen hjelp å få men kun beskjed om at jeg må prøve flere ganger. Blir nok bankbytte på meg.

Useriøse og ingen profesjonalitet

Omtale av  Neha

De misbruker sin posisjon som stor bank og mishandler, kaster bort tiden til sin kunder. De bryr seg muligens kun om sine saga kunder med store kapitaler. De har absolutt ingen interesse for å hjelpe småbedrifter/nyoppstart. ALDRI MER dnb! Anbefaler ingen å opprette noe forhold hos DnB.

DNB Bank har 1 370 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til DNB Bank mener
Har tilegnet profilen
DNB Bank deltar på Bytt.no

DNB Bank har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
DNB Bank besvarer omtaler

DNB Bank har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
DNB Bank henter ikke inn tilbakemeldinger

DNB Bank benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR