DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Nesten umulig å få tak i kundeservice, ingen sted å sende mail, 20 min ventetid på chat, og en telefonkø ut av en annen verden. Slik har det vært i flere år, hver gang man trenger kontakt med dem. Jeg ønsker å bytte bank, dette orker jeg ikke forholde meg til lenger.
Hei Julie! Leit å høre at du opplever lang ventetid for å komme i kontakt med oss. Etter beskrivelsen over høres det ut som om det har vært noe spesielt som har pågått når du har forsøkt å komme i kontakt med oss, som har gjort at det har vært ekstra lang ventetid. I disse tilfellene vil det normalt ikke gå veldig lang tid før vi har fått jobbet oss igjennom køen og er tilbake til normalen igjen. Har du ikke mulighet til å vente i kø på chat eller telefon kan du også sende oss en melding fra postkassen i nettbanken din så får du som regel svar i løpet av en virkedag :) /Jørgen
Flinke på kundeservice, selv om telefon-køen gjerne kunne vært kortere ofte, men det er slik det er i de fleste bransjer. Man får stort sett alltid svar på det man lurer på, og man får den hjelpen man trenger. Samme om det er på nett, telefon, eller i fysisk bank. Alt i alt, ikke egentlig noen ting å klage på, de gir det de sier dem skal til kundene sine.
Hei Daniel! Takk for hyggelig tilbakemelding. Som du nevner så kan det noen ganger oppstå lengre kø på telefonene enn det vi skulle ønsket. Dette er noe vi kotinuerlig jobber med og målet er selvfølgelig at man aldri skal måtte vente for å komme i kontakt med kundeservice. Skulle det likevel skje at du treffer på kø så er det heldigvis sjeldent det vare lenge! Vi er også tilgjengelige på chat og man kan sende melding fra postkassen i nettbanken hvor man som regel får svar i løpet av en virkedag :) /Jørgen
Umulig å få kontakt med rådgiver bortsett fra når de skal tjene penger på deg. Vanskelig å få svar på spørsmål, selv om man er Saga-kunde. Hvem skal man ta kontakt med når verken kundeservice eller rådgiver kan gi svar?
Hei Kenneth! Kundeservice skal kunne hjelpe deg med det aller meste du lurer på. Dersom de ikke kan gi deg svar på spørsmålet ditt skal de ta saken videre og sørge for at du får svar på det du lurer på, alternativt henvise deg til hvor du kan ta kontakt dersom du må snakke med en spesifikk avdeling. Uten å kjenne spørsmålet er det vanskelig å si hva som er grunnen til at du ikke fikk svar på det du lurte på da du tok kontakt med oss. Gi oss gjerne en ny sjanse og start en chat i nettbanken eller slå på tråden så er jeg sikker på at vi skal finne ut av det for deg. Du kan også sende en melding fra postkassen i nettbnaken så får du som regel svar i løpet av en virkedag. Ønsker deg en riktig god dag videre så lenge :) /Jørgen
Elendig kundebehandling! Mistrodd, og blir sett på som en kriminell uten å være det. Kundeforhold i 46 år uten noe galt fra vår side. Men NÅ får jeg/vi ikke investere i hva vi ønsker, eller bruke penger på det vi vil. Det er det DNB som ser seg rett til å undersøke. De stopper vår utenlandsbetaling uten å si fra, og nå brukt en uke på å svare på mine/våre spørsmål. Det er kunde-trakassering, og vi blir syke av denne dårlige behandlingen. Det de gjør og har gjort, har en risiko og konsekvens for oss, som de driter i (unnskyld uttrykket). Vi kommer ingen vei. De bare spyr ut ekle og truende mail, uten å ta kontakt pr. telefon. Den finnes ikke lenger. VI ringer kundeservice, men de kan aldri svare på noe som helst i forhold til denne saken. Dette MÅ frem, og håper flere misfornøyde kunder kan stå sammen om å stoppe denne form for kundebehandling.
Hei! Takk for din tilbakemelding! Det stemmer som du sier at betalinger til utlandet kan bli stoppet dersom det mangler tilstrekkelig informasjon om betalingen. Dette er ikke noe bankene gjør for å være vanskelige, men er et ansvar bankene har til Finanstilsynet som går på å hindre blant annet hvitvasking. Bankene har de senere årene blitt pålagt en strengere kontroll av internasjonale betalinger. Dette skjer ved at alle involverte banker screener alle betalinger mot diverse lister. Deretter gjøres det en individuell vurdering om de trenger å innhente mer informasjon eller om betalingen skal utføres, stoppes eller fryses. Jeg kjenner ikke den aktuelle betalingen, men har du mottatt spørsmål rundt betalingen fra vår avdeling for internasjonale betalinger så kan du svare på denne så vil betalingen i de fleste tilfeller bli utført. Merk at betalinger kan bli stoppet dersom det er grunn til det. Det kan eksempelvis være dersom det er til land hvor det foreligger sanksjoner. /Jørgen
Bestandig god service. Da vi skulle bygge hus i 1980 var det lån på dagen.
Jeg skulle fikse kortet mitt og innbetaling. Men han spurte slike sikkerhetsspørmål. Han trodde ikke at det var meg. Veldig dårlig gjort, vi kan like godt facetime neste gang. Idiotisk.
Hei! Det stemmer at vi stiller kontrollspørsmål når kunder tar kontakt med oss. Dette gjør vi alltid og er en del av sikkerhetsrutinen vår. Når vi snakker med kunder vil vi alltid gjøre dette for å forsikre oss om at det ikke er noen andre som tar kontakt med oss og utgir seg for å være deg. /Jørgen
Har aldri følt meg så liten og ubetydelig som kunde før! Har vært kunde der siden 1993, aldri mer!!