DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har aldri følt meg så liten og ubetydelig som kunde før! Har vært kunde der siden 1993, aldri mer!!
Vi har prøvd å endre admin i banken siden Desember og vil du ikke tro, at til dags dato er dette fremdeles ett problem å få til! Vi har sittet utrolig mange timer i telefon med kundeservice og fått beskjed gang på gang at ting skal være i orden nå, men det er det aldri. Vil absolutt anbefale folk å ta laaaang avstand fra DnB og finne seg en annen bank.
Hei! Sånn jeg forstår det gjelder det bytte av tilganger på bedriftsnettbank? Det skal selvfølgelig ikke ta lang tid så her må det være en feil som ligger til grunne og det er selvfølgelig beklagelig. Vi får dessverre ikke undersøkt dette her, men send oss gjerne en melding fra postkassen i nettbanken din så lover jeg at vi skal få rettet opp i det! /Jørgen
Ufyselig kvinnemenneske jeg snakket med på telefonen. Hun ringte meg angående refinansiering etter at jeg sendte søknad. Det er HELT greit at jeg ikke fikk lånebeløpet jeg ønsket, men hun var lite hyggelig og ønsket ikke å høre på hva jeg hadde å si. Negativ tone og til tider freidig. Hun burde ikke jobbet med mennesker. Ønsker ikke lenger å være kunde etter denne samtalen.
Hei Zelin! Kjedelig å høre at du opplevde rådgiveren vår slik. Dette er naturligvis ikke noe vi kjenner oss igjen i. Det er derfor fint om du vil sende en melding fra postkassen i nettbanken din hvor du forteller om din opplevelse så får vi muligheten til å gå dette opp. Ønsker deg en riktig god dag videre så lenge og takk for at du tar deg tid til å gi oss en tilbakemelding :) /Jørgen
DNB tjener penger så det griner etter men er ikke villig til å i nærheten matche andre bankers rente, selv om man er førstegangslåner og ung - i programmet BLU. Ellers er de fin på design og brukervennlighet i portalen. Men de prioriterer som alle andre å drysse milliarder på de som har aksjer på bekostning av Ola Nordmann. Tok også 3 måneder å få svar.
Hei Eivind! Vi justerer renten etter markedet. Dersom du er uenig i renten din så ta gjerne kontakt med oss på chat eller telefon så tar vi selvfølgelig en kikk på det for deg. Du kan også sende en melding fra postkassen i nettbanken. Normalt får du svar innen 24 timer. /Jørgen
Måtte dessverre innom DNB på majorstuen å bestille kodebrikke, fikk først beskjed om å bruke selvbetjening (umulig uten kodebrikke) etter og omtrent ha kranglet meg til å prate med en kundebehandler ble jeg omtrent ledd opp i ansiktet av den unge rådgiveren som sikkert ikke var en dag over 21, skulle ønske det gikk an å gi minuspoeng.
Hei Andre! Takk for tilbakemeldingen! Dersom du har behov for ny kodebrikke kan du når som helst ringe oss på 915 04800 eller starte en chat i nettbanken dersom du har mulighet til å logge inn på annen måte. Vi bestiller da ny brikke til deg slik at du har den i løpet av en liten uke. Det er også mulig å hente ny brikke på våre kontorer. Dersom du har hatt et ublidt møte med en av våre rådgivere så send oss gjerne en melding fra postkassen i nettbanken din der du forklarer litt nærmere hva som har skjedd så får vi gått dette opp med det aktuelle kontoret :) /Jørgen
Bruker til vanlig Sbanken (tidligere Skandiabanken), siden nettbanken til DNB er så elendig. Bedriftsnettbanken til DNB er faktisk enda verre enn nettbanken for privatpersoner. Sbanken er også ofte billigere og har langt mer oversiktlige priser. Kundeservice er DNB derimot utrolig gode på. Jeg er ofte av slaget som har en del mer avanserte spørsmål (de enkle spørsmålene kan man jo stort sett Google seg fram til). F.eks. har jeg spurt både Sbanken og DNB om bl.a. hvordan valutakursene for Visa og Mastercard transaksjoner blir beregnet og hvor stor spreaden er. Og da ASK ble lansert, spurte jeg begge selskapene om de gevinstbeskatningen ble realisert om man senere ville flytte ASK-konto til en annen bank. I begge bankene greide ikke kundeservice å svare på spørsmålene mine, men DNB sendte i begge tilfeller spørsmålene mine videre til noen som viste og greide å gi meg et fullgodt svar neste arbeidsdag.
Hei Jon! Takk for tilbakemeldingen! Godt å høre at du stort sett er fornøyd! Når det kommer til nettbanken så er dette noe vi tar til oss og jobber med. I første omgang er det mobilbanken som har fått seg et løft. Det kommer en del nye funksjoner til denne fremover. På bedriftssiden er det den tilsvarende tjenesten Puls som nylig er lansert. Sjekk gjerne ut denne om du ikke har fått gjort det enda. Så krysser jeg fingrene for at nettbankene får seg løft i en ikke alt for fjern fremtid! :) /Jørgen
Byttet til DNB i januar da de liksom skulle være best på markedet, men enn så lenge har jeg overhode ikke vært fornøyd. Nettbanken fryser jevnlig og kundeservicen er så skammelig at det nesten ikke skulle vært lov. 2 av 3 personer jeg har snakket med har vært rett og slett udregelig, og ikke fikk jeg noe hjelp heller. Bytter tilbake til min gamle bank, styr unna DNB
Hei Ole! Sånn skal det selvfølgelig ikke være og jeg er lei meg for at du sitter igjen med denne opplevelsen. Det er vanskelig å følge dette opp ut fra denne kommentaren, men dersom du har muligheten setter vi stor pris på det om du sender oss en melding fra postkassen i nettbanken. Forklarer litt nærmere hva som har skjedd der så lover jeg at vi skal gå det opp! /Jørgen