DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Elendig kundebehandling! Mistrodd, og blir sett på som en kriminell uten å være det. Kundeforhold i 46 år uten noe galt fra vår side. Men NÅ får jeg/vi ikke investere i hva vi ønsker, eller bruke penger på det vi vil. Det er det DNB som ser seg rett til å undersøke. De stopper vår utenlandsbetaling uten å si fra, og nå brukt en uke på å svare på mine/våre spørsmål. Det er kunde-trakassering, og vi blir syke av denne dårlige behandlingen. Det de gjør og har gjort, har en risiko og konsekvens for oss, som de driter i (unnskyld uttrykket). Vi kommer ingen vei. De bare spyr ut ekle og truende mail, uten å ta kontakt pr. telefon. Den finnes ikke lenger. VI ringer kundeservice, men de kan aldri svare på noe som helst i forhold til denne saken. Dette MÅ frem, og håper flere misfornøyde kunder kan stå sammen om å stoppe denne form for kundebehandling.
Hei! Takk for din tilbakemelding! Det stemmer som du sier at betalinger til utlandet kan bli stoppet dersom det mangler tilstrekkelig informasjon om betalingen. Dette er ikke noe bankene gjør for å være vanskelige, men er et ansvar bankene har til Finanstilsynet som går på å hindre blant annet hvitvasking. Bankene har de senere årene blitt pålagt en strengere kontroll av internasjonale betalinger. Dette skjer ved at alle involverte banker screener alle betalinger mot diverse lister. Deretter gjøres det en individuell vurdering om de trenger å innhente mer informasjon eller om betalingen skal utføres, stoppes eller fryses. Jeg kjenner ikke den aktuelle betalingen, men har du mottatt spørsmål rundt betalingen fra vår avdeling for internasjonale betalinger så kan du svare på denne så vil betalingen i de fleste tilfeller bli utført. Merk at betalinger kan bli stoppet dersom det er grunn til det. Det kan eksempelvis være dersom det er til land hvor det foreligger sanksjoner. /Jørgen
Bestandig god service. Da vi skulle bygge hus i 1980 var det lån på dagen.
Jeg skulle fikse kortet mitt og innbetaling. Men han spurte slike sikkerhetsspørmål. Han trodde ikke at det var meg. Veldig dårlig gjort, vi kan like godt facetime neste gang. Idiotisk.
Hei! Det stemmer at vi stiller kontrollspørsmål når kunder tar kontakt med oss. Dette gjør vi alltid og er en del av sikkerhetsrutinen vår. Når vi snakker med kunder vil vi alltid gjøre dette for å forsikre oss om at det ikke er noen andre som tar kontakt med oss og utgir seg for å være deg. /Jørgen
Har aldri følt meg så liten og ubetydelig som kunde før! Har vært kunde der siden 1993, aldri mer!!
Vi har prøvd å endre admin i banken siden Desember og vil du ikke tro, at til dags dato er dette fremdeles ett problem å få til! Vi har sittet utrolig mange timer i telefon med kundeservice og fått beskjed gang på gang at ting skal være i orden nå, men det er det aldri. Vil absolutt anbefale folk å ta laaaang avstand fra DnB og finne seg en annen bank.
Hei! Sånn jeg forstår det gjelder det bytte av tilganger på bedriftsnettbank? Det skal selvfølgelig ikke ta lang tid så her må det være en feil som ligger til grunne og det er selvfølgelig beklagelig. Vi får dessverre ikke undersøkt dette her, men send oss gjerne en melding fra postkassen i nettbanken din så lover jeg at vi skal få rettet opp i det! /Jørgen
Ufyselig kvinnemenneske jeg snakket med på telefonen. Hun ringte meg angående refinansiering etter at jeg sendte søknad. Det er HELT greit at jeg ikke fikk lånebeløpet jeg ønsket, men hun var lite hyggelig og ønsket ikke å høre på hva jeg hadde å si. Negativ tone og til tider freidig. Hun burde ikke jobbet med mennesker. Ønsker ikke lenger å være kunde etter denne samtalen.
Hei Zelin! Kjedelig å høre at du opplevde rådgiveren vår slik. Dette er naturligvis ikke noe vi kjenner oss igjen i. Det er derfor fint om du vil sende en melding fra postkassen i nettbanken din hvor du forteller om din opplevelse så får vi muligheten til å gå dette opp. Ønsker deg en riktig god dag videre så lenge og takk for at du tar deg tid til å gi oss en tilbakemelding :) /Jørgen
DNB tjener penger så det griner etter men er ikke villig til å i nærheten matche andre bankers rente, selv om man er førstegangslåner og ung - i programmet BLU. Ellers er de fin på design og brukervennlighet i portalen. Men de prioriterer som alle andre å drysse milliarder på de som har aksjer på bekostning av Ola Nordmann. Tok også 3 måneder å få svar.
Hei Eivind! Vi justerer renten etter markedet. Dersom du er uenig i renten din så ta gjerne kontakt med oss på chat eller telefon så tar vi selvfølgelig en kikk på det for deg. Du kan også sende en melding fra postkassen i nettbanken. Normalt får du svar innen 24 timer. /Jørgen