DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Norges dårligste bank!! "Jeg kan i dag ikke anbefale denne banken" Skulle bare åpne en konto til kone vi har vært både på kontor og ringte flere ganger til kundeservice men fikk ikke hjelp så ringte til en annen bank fikk hjelp med engang!!
Hei! Leit å høre at du har hatt problemer med å hjelpe din kone å bli kunde. Prosessen tar litt tid når man ikke har BankID, men med BankID går det veldig fort. Håper dere gir oss en ny sjanse om det skulle bli aktuelt i fremtiden /Erik
DnB har aldri kunnet hjelpe meg med smålån. De sa at det var for lite lån til at de ville hjelpe meg. Dette har jeg opplevd to ganger med denne banken. Kunne få lån som var 5 ganger så stort. Opplever også at de følger reglene sine uten å ta hensyn til betalingsevne og vilje.
Hei Monica! Det blir vanskelig å svare deg direkte på dette uten å sette seg inn i saken, men vi har våre rettningslinjer når det gjelder å innvilge lån, både store og små. Det kan oppleves urettferdig, men betalingsevne og historikk er viktige faktorer. I saker med smålån anbefales som oftest kredittkort på veldig små beløp, kanskje det er et alternativ for deg! Ønsker deg en fin dag /Erik
Har stort sett god erfaring med denne banken. Har vært ute for en rotete sak, men den er nå ordnet opp i på tilfredsstillende vis. Det skyldtes også delvis 3.part, så ikke kun DnB sin feil. Ellers er det enkelte punkt på nettsiden som burde vært forbedret, feks enda raskere pålogging og en bedre løsning for oppretting og fjerning av avtalegiro. Likevel er dette nettbanken jeg har likt best av de jeg har hatt til nå. De har også nyttige apper man kan bruke. Dnb har også vært enkle å kontakte og gode på å matche pris i de fleste tilfeller. De har ved flere anledninger matchet lånerente i annen bank etter en rask telefonsamtale. Jeg er nok dessverre ikke mer lojal enn at jeg bytter hvis det kommer bedre tilbud annet sted, men så langt har det altså ikke vært nødvendig :)
Hei! Takk for god tilbakemelding, vi jobber for å gjøre tjenestene våre enda bedre! Ønsker deg en strålende dag /Erik
40 minutter ventetid på kundeservice. Chat med noen som foreslår utrolige endringer for å løse et tilsynelatende problem.
Hei Roy! Jeg beklager at du har hatt en dårlig opplevelse i kontakt med kundesenteret vårt. Det er riktig at vi har hatt en del ventetid på telefon i det siste - spesielt rundt de mest populære tidene for å kontakte oss. Vi har imidlertid åpent fra 07-23, og som regel er det mindre kø hvis man har anledning til å kontakte oss litt tidligere eller senere på dagen. Det er veldig sjelden at det er så lang ventetid på chat, derimot. Da må det i så fall ha vært mens en feilsituasjon har pågått. Du skriver ingenting om hvilket problem du hadde, men jeg håper vi får muligheten til å rette opp ditt inntrykk ved neste anledning. /Sondre
Har vært kunde i DNB i mange år og er stort sett fornøyd. Hadde enkelt gitt 5 stjerner om de hadde vært litt mer aktiv på å sette ned renta når markedet sier det.. Men det løser seg hver gang med en mail:)
Tusen takk for at du tar deg tid til å si hva du synes. Vi skal jobbe hardt for at du skal være fornøyd i fremtiden. /Sondre
Jeg synes DNB alltid har topp service og hjelper velvillig. Jeg har alltid fått god hjelp når jeg trenger det. Det er også enkelt å sende meldinger og få gode svar.
Tusen takk for at du tar deg tid til å si hva du synes. Vi er veldig glade for at du er fornøyd, og skal jobbe hardt for at du skal være fornøyd i fremtiden. /Sondre
Lyver om finansiering som de oppgir på hjemmesiden Ingen oppfølging for små selskaper, oppstarter Høye gebyrer ved utlandske og innlandske transkaksjoner
Hei! Veldig leit å høre at du føler vi har gitt deg uriktig informasjon. Ta kontakt med oss på chat eller telefon 915 04800 så skal vi få rettet opp i dette! /Erik