DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bruker til vanlig Sbanken (tidligere Skandiabanken), siden nettbanken til DNB er så elendig. Bedriftsnettbanken til DNB er faktisk enda verre enn nettbanken for privatpersoner. Sbanken er også ofte billigere og har langt mer oversiktlige priser. Kundeservice er DNB derimot utrolig gode på. Jeg er ofte av slaget som har en del mer avanserte spørsmål (de enkle spørsmålene kan man jo stort sett Google seg fram til). F.eks. har jeg spurt både Sbanken og DNB om bl.a. hvordan valutakursene for Visa og Mastercard transaksjoner blir beregnet og hvor stor spreaden er. Og da ASK ble lansert, spurte jeg begge selskapene om de gevinstbeskatningen ble realisert om man senere ville flytte ASK-konto til en annen bank. I begge bankene greide ikke kundeservice å svare på spørsmålene mine, men DNB sendte i begge tilfeller spørsmålene mine videre til noen som viste og greide å gi meg et fullgodt svar neste arbeidsdag.
Hei Jon! Takk for tilbakemeldingen! Godt å høre at du stort sett er fornøyd! Når det kommer til nettbanken så er dette noe vi tar til oss og jobber med. I første omgang er det mobilbanken som har fått seg et løft. Det kommer en del nye funksjoner til denne fremover. På bedriftssiden er det den tilsvarende tjenesten Puls som nylig er lansert. Sjekk gjerne ut denne om du ikke har fått gjort det enda. Så krysser jeg fingrene for at nettbankene får seg løft i en ikke alt for fjern fremtid! :) /Jørgen
Byttet til DNB i januar da de liksom skulle være best på markedet, men enn så lenge har jeg overhode ikke vært fornøyd. Nettbanken fryser jevnlig og kundeservicen er så skammelig at det nesten ikke skulle vært lov. 2 av 3 personer jeg har snakket med har vært rett og slett udregelig, og ikke fikk jeg noe hjelp heller. Bytter tilbake til min gamle bank, styr unna DNB
Hei Ole! Sånn skal det selvfølgelig ikke være og jeg er lei meg for at du sitter igjen med denne opplevelsen. Det er vanskelig å følge dette opp ut fra denne kommentaren, men dersom du har muligheten setter vi stor pris på det om du sender oss en melding fra postkassen i nettbanken. Forklarer litt nærmere hva som har skjedd der så lover jeg at vi skal gå det opp! /Jørgen
Butikk har ikke penger og sier de selv ikke styrer dette, men banken sier det er opp til butikken å bestemme pengebeholdningen, hvem snakker sant, det er egne penger vi vil ha ut og bruke som vi vil.
Hei Unni! Hos Post i butikk og Postkontor kan du gjøre uttak på inntil 25.000 kroner. Du kan også gjøre uttak på inntil 20.000 kroner i minibank inne på våre kontorer. Skal det tas ut mer kontanter enn dette må det gjøres over flere uttak. Ønsker deg en riktig god dag videre :) /Jørgen
Jeg har et AS og et enkeltperson foretak i DNB. Her kan jeg gjerne gi 3 stjerner. Jeg har vært personkunde siden før DNB fikk navnet sitt og har alltid betalt høyeste renter for lån av forskjellige typer lån, for dette kan jeg fortsatt belønne banken med 3 stjerner. Når jeg får bedre renter på spareavtaler som privatperson i andre banker og velger å flytte ut - så mister jeg retten til å logge inn elektronisk i bedriftsbankene. Disse kontoene blir nå holdt som gissel. Jeg får ikke betalt regninger, skatt og mva. Dette burde vært ulovlig og er iallefall dårlig forretningsskikk. - 6 stjerner Er dette lovlig? Er det mulig å være så kynisk? Dersom noen har et bra svar vil jeg gjerne høre.
Hei Asle! Takk for tilbakemelding! Uten å få sett på selve kundeforholdet er det vanskelig å si konkret hva som har skjedd her. Du mister selvfølgelig ikke tilgang til bedriftsnettbanken selv om du flytter ditt private kundeforhold. Det som kan tenkes har skjedd her er at du har avsluttet ditt private kundeforhold og dermed også din private nettbankavtale. Konsekvensen vil da bli at du ikke kan logge inn i privat nettbank for så å gå videre til bedriftsnettbank. Det du da må gjøre er logge direkte inn i bedriftsnettbanken ved å bruke bedriftens brukerID under innlogging. Start gjerne en chat eller slå på tråden så tar vi en kikk på det sammen! /Jørgen
Apple trakk meg for airpods to ganger men ingen kom. Og de nektet for at de hadde trukket penger i det hele tatt. Min datter satt på sin bursdag og ventet etter allerede blitt skuffet en gang to dager før pga ingen levering. Dette er da ikke mulig. Jeg var så lei meg og blakk og banken tok affære og satte inn de pengene Apple hadde trukket meg TO GANGER. For en service. Så ikke døm en bank utfra en feil som de har gjort opp for. Jeg forblir kunde der FOREVER❤️❤️
Hei Katrine! Tusen takk for kjempefin tilbakemelding. Godt å høre at pengene kom tilbake! Da håper jeg det ordnet seg med airpods til slutt også :) /Jørgen
DNB er banken som har ordnet alt for meg. Kjøp av ny bolig. Salg av gammel bolig. Alt har dem ordnet. Banken for meg.
Hei Bjørn! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! /Jørgen
Etter en måned med mail og telefonsamtaler, etter at bankrådgiver lovet at jeg skulle få boliglån (1.5 mil.), til slutt sa me: "nei du kan ikke få lån ved oss". Det skjedde mens kjøpte jeg allerede leiligheten. Så forferdelig opplevelsen med denne banken.
Hei Leo! Det er vanskelig å si hva som har skjedd her uten at vi får tatt en kikk på selve saken. Våre rådgivere skal aldri love et lån før en søknad er behandlet. Er du usikker på hva som er grunnen til at vi ikke kunne tilby deg lånet så ta gjerne kontakt med oss på chat eller telefon så tar vi en kikk på det sammen. /Jørgen