DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har hatt DNB i mange år og sett i bakspeilet alt vært gjennomført dyrt og dårlig. Dårlig rente på huslån, dårlig rente på billån, dårlig rente på innskudd, gebyrer og avgifter du ikke engang trodde eksisterte. De forskjellsbehandler deg og naboen din helt tilfeldig. DnB bruker også enorme summer på lederlønninger, arrangementer og tjenester som du som kunde må betale. Svært lite av dette har du som kunde noe igjen for. På slutten ble jeg oppringt av kundebehandlere som skulle selge tjenester. Forvaltningsgebyr på fond og aksjetjenesyer er skyhøye. Vil påstå at du faktisk vil slite hardt med å finne en bank som er dårligere uansett økonomisk situasjon.
Hei Rune og takk for tilbakemelding! Veldig kjedelig å lese at det er slik du opplever oss, slik ønsker vi ikke at det skal være. Vi ønsker det beste for kunden og strekker oss så langt vi kan når det kommer til for eksempel renter på alle kunder. På dnb.no finner man prisliste som inneholder pris på alle gebyrlagte tjenester vi har. Vi forsøker også å tipse om andre produkter og tjenester vi har til våre kunder dersom vi tenker det kan være til nytte for en enklere hverdag. Jeg håper at du vil gi oss en ny sjanse og at fremtidige opplevelser vil gjøre at du blir mer fornøyd. Håper du får en fin dag videre. /Betina
Meget fornøyd, det meste kan gjøres på nett. Oppleves ikke som en steinalder bank som desverre flere banker gjør
Hei Christoffer og tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Det er veldig kjekt å se at du er fornøyd. Dette gir oss enda mer energi til å fortsette med å hele tiden jobbe mot at våre produkter og tjenester skal være best for våre kunder. Håper du få en fin dag videre! /Betina
De påsto at jeg fikk en veldig bra deal, men etter å har sjekka litt rundt fant jeg fort ut at alt bare var juks.. Aldri mer DnB
Hei Gunda og takk for tilbakemelding. Det blir litt vanskelig å svare på dette uten mer informasjon om hva avtalen du nevner gikk ut på. Jeg håper du tar kontakt med vårt kundesenter på telefon: 91504800 hvis du mener det er skjedd en feil, slik at vi kan se nærmere på det. Ønsker deg en fin dag videre! /Betina
Dårlig servise, upersonlig og den grådigste banken i norge. Først med renteoppgang på lån og den siste til å sette ned renten.
Hei Håkon og takk for tilbakemelding. Trist å lese at du ikke er fornøyd med vår service. Vi jobber fortløpende med å gjøre våre produkter og tjenester enda bedre og håper fremtidige opplevelser vil gjøre at du endrer mening. Ønsker deg en fin dag videre. /Betina
DNB ville ikke gi meg deres markedsførte "BLU" rente, selv om jeg oppfylte kravene deres. Jeg fikk standardsvar "Du vil snart få en melding om din nye rente" tre ganger, da jeg var i kontakt med kundeservice. Da jeg byttet bank fikk jeg en telefon fra DNB, da var de mer enn villige til å tilby meg den markedsførte renten. Dessverre alt for sent. Etter bankbytte ville ikke DNB flytte BSU-kontoen og de hadde etter sigende "rotet bort søknaden". Hevngjerrig bank.
Hei David og takk for anmeldelse. Vi kan dessverre ikke gå inn på enkeltsaker her, men det er trist å høre at du opplevde søknad om boliglån slik. Vi strekker oss langt for å tilby våre kunder det beste vi kan. Hvis du skal flytte BSU til annen bank må den andre banken kontaktes for skjema som fylles inn og sendes til oss. Vi vil ved mottatt skjema flytte BSU og penger som står på den. Hvis du ønsker at vi skal se nærmere på saken anbefaler jeg å ta kontakt med vårt kundesenter på telefon: 91504800, eller via chat fra innlogget nettbank. Jeg håper at du til tross for dårlig opplevelse nå vil gi oss en sjanse videre og at fremtidige opplevelser kan gjøre at du endrer mening. Ønsker deg en fin dag videre. /Betina
Som SAGA-kunde har du i utgangspunktet et fordelsprogram med betingelser, oppfølging og tilgjengelighet som er bedre enn hva andre banker kan tilby. Dette er eneste grunnen til at jeg fortsatt er kunde i DNB. Imidlertid opplever jeg at kontakten med kunderådgiverne er lite tilfredsstillende, min opplevelse er at det ikke betyr noen verdens ting for banken at jeg kjøper tjenester fra dem. Som SAGA-kunde har jeg nå en navngitt kontaktperson - vedkommende er vanskelig tilgjengelig, ringer ikke tilbake, og er lite kundeorientert. Jeg hadde også mine 9 ulike forsikringer i DNB, alle BEST-forsikringer med dekningsgaranti. Over natten overføres disse forsikringene til et nyetablert forsikringsselskap - Fremtind. Ved fornyelse av forsikringene i år har de endret vesentlige vilkår - blant annet dekningsgarantien. Uten at jeg har blitt gjort oppmerksom på dette - foruten at det er tatt ut av vilkårene. Ved nytegning av bilforsikring til bil nr. 2 klarte selskapet ikke å møte tilbudet fra et annet forsikringsselskap - til tross for både samlerabatt og individuell rabatt. Resultatet nå er at jeg har 8 forsikringer i Fremtind, og 1 forsikring i FRENDE. Jeg vurderer å samle disse ett sted. Foreløpig er jeg kunde i DNB fordi fordelsprogrammet til SAGA-kunder er godt. Men vurderer gjentatte ganger å følge bank- og forsikringsavtalene til hovedsammenslutningen Akademikerne som jeg er medlem av - dessverre har ikke de noe tilsvarende som SAGA-programmet.
Hei Jørgen og takk for utfyllende tilbakemelding. Det er først og fremst fint å høre at du er fornøyd med fordelsprogrammet som Saga-kunde. Videre er det trist å lese at du ikke synes vi strekker til utover det, slik skal det ikke være. Du som kunde betyr mye for oss og vi ønsker alltid å gjøre vårt beste for å hjelpe uansett hva det gjelder innenfor våre tjenester. Hvis du ikke får kontakt med egen kontaktperson kan du ringe vårt kundesenter på telefon 91504800, eller via chat fra innlogget nettbank, så tar vi kontakt med vedkommende og kan sjekke opp i hva som er skjedd. Når det gjelder forsikring, så kan vi ikke gå inn på enkeltsaker her, men om du ønsker en større gjennomgang er du velkommen til å kontakte vår forsikringsavdeling, disse når du også på telefon 91504800. Utenom dette vil vi takke igjen for at du tar deg tid til å skrive en anmeldelse. Vi ønsker å høre om alt som oppleves bra og mindre bra/dårlig fra våre kunder. Vi tar dette med videre i utviklingen og håper du vil gi oss en sjanse til for å bevise at vi er bedre enn det som er opplevd til nå. Ønsker deg en fin dag videre. /Betina
Bedriten service og betingelser. Rigide ved søk om boliglån. Ville ikke vurdere bankinnskudd som sikkerhet
Hei Peter og takk for tilbakemelding. Det er trist å se at du ikke er fornøyd med vår kundeservice, slik skal det ikke være. Jeg håper du likevel vil gi oss en ny sjanse og at fremtidige kundeopplevelser gjør at du endrer mening mot det positivet. Håper du får en fin dag videre. /Betina