DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Selv som en "verdsatt og spesielt viktig kunde" blir jeg sendt mellom ulike kundebehandlere, må vente ukesvis på viktige svar, sende dokumenter på nytt osv. Dette holder ikke mål, ny bank over nyttår! Personlig rådgiver har ikke vært tilgjengelig 3/4 tilfeller, og det er et mareritt å forsøke å bytte. Rentevilkår er betydelig høyere enn sammenlignbare banker.
Hei! Kjedelig å se at du sitter igjen med et dårlig inntrykk av oss. Det er vanskelig å si hva som er grunnen til at du har opplevd lang behandlingstid uten av vi får undersøkt det nærmere. Har du anledning hadde vi derfor satt stor pris på det om du ville sende oss en melding fra postkassen i nettbanken med din opplevelse, sånn at vi får sjansen til å gå det opp skikkelig og gitt deg en ordentlig tilbakemelding. Ønsker deg en riktig god dag videre så lenge! :) /Jørgen
Etter mange år som DNB kunde byttet jeg bank til SpareBank 1 Lom og Skjåk og kunne ikke vært mer fornøyd med forandringren. Hos DNB opplevde jeg at lånesøknader ikke ble behandlet (verken avslag eller aksept) og varierende brukeropplevelse på mobilappene deres. Følte jeg ikke ble tatt seriøst som kunde og etter diverse avsløringer om hvitvasking kan man tvile på deres integritet. Sparebank 1 har etter min mening vært langt flinkere til å følge opp med god kundeservice, nettbanken er ryddig og mobilapplikasjonen fungerer smertefritt. Anbefaler dere som sitter på gjerdet om å bytte bankforbindelse da dette er en ganske smertefri prosess i den digitale alder.
Hei Lars! Leit å høre at du har gått videre til en annen bank. Vi setter likevel enormt stor pris på din tilbakemelding og vil ta det med oss videre. Skulle det bli aktuelt igjen er du hjertelig velkommen tilbake til oss! :) /Jørgen
"Vi opplever problemer og kan ikke vise informasjon markert under akkurat nå." Tjenesten har vært nede/til dels funket i flere uker, ikke bare akkurat når jeg logger inn. Jeg gleder meg til det funker igjen og jeg flytter aksjefond fra DnB til noe mer stabilt. Hvis du liker uforutsigbarhet og banker som har tjenester som du ikke kan bruke "akkurat nå" i 2-3 uker, så er DnB banken for deg. Også hvis du vil ha lav BSU rente og lav sparekontorente er DnB banken for deg.
Hei Emilia! Kjedelig å høre at du sitter igjen med er dårlig inntrykk av oss. Det stemmer at det har vært en feil som over en lengre periode rammet visning av fondsandeler i nettbankens totaloversikt. Jeg håper du tok kontakt med kundeservice eller fant ut at du fremdeles så disse under "Mine fond" og kunne selge/kjøpe/bytte som normalt. Ta gjerne kontakt på chat, telefon eller melding fra postkassen i nettbanken om det er noe annet du er misfornøyd med så tar vi mer enn gjerne en kikk på det for deg. Ønsker deg en riktig god dag videre så lenge :) /Jørgen
Super fornøyd men, dette er nok også fordi jeg har en super flott kunderådgiver. Dette har nok alt å si for at jeg ikke bytter bank. Trofast kunde i Skien DNB, føler meg trygg og meget godt ivaretatt, jobber for meg ....
Tusen takk for kjempetrivelig tilbakemelding! Godt å høre at du er fornøyd med rådgiveren din. Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med så ikke nøl med å ta kontakt. Ønsker deg en fortreffelig dag videre :) /Jørgen
Generelt fornøyd, aldri noe tull. De var litt strengere på vilkår for å få lån enn hos andre banker, men eller godt fornøyd.
Hei Sindre! Takk for tilbakemeldingen din. Supert at du er fornøyd med oss! Ønsker deg en riktig god dag videre så lenge :) /Jørgen
Godt fornøyd med DNB, ser mange negative omtaler men jeg har pdd konti i flere banker og DNB er jevnt over bedre. Tekniske problemer i ny og ne, men det eneste som skiller DNB der fra andre banker er at de havner i avisene umiddelbart, mens andre går unna. Nettbanken er god med mye selvbetjening og appen har blitt bra (den gamle var helt fryktelig).
Hei! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Strålende å høre at du er fornøyd med oss. Ønsker deg en riktig god dag videre så lenge :) /Jørgen
Jeg ble overført til DNB da Postsparebanken gikk inn i historiebøkene. Mens familiemedlemmer klager over tekniske utfordringer med sine (lokale) banker har jeg ingenting å utsette på DNB. Nettbank og apper er fulle av funksjoner og greie å finne fram i. Riktignok fikk jeg ikke boliglån da jeg trengte det, men det hadde jeg neppe fått i annen bank heller. Rådgivere har hjulpet meg flere ganger med å ta valg. De tar årlig kontakt for å tipse meg om smarte grep som kan lønne seg. Midt på treet på etisk bankguide.
Hei Espen! Tusen takk for tilbakemeldingen din og så gøy å høre at du er fornøyd. Ta gjerne kontakt igjen dersom du ikke har fått ordnet med boliglån enda så tar vi gjerne en kikk og ser om det er noe vi kan tilby i dag, eventuelt kan vi hjelpe deg med noen tips slik at du kan nå målet raskere. Supert at du følger med på etisk bankguide! Her jobber vi knallhardt for å klatre enda høyere på listen! Ønsker deg en riktig god dag videre så lenge :) /Jørgen