DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg fikk inn lønn i dag og skulle betale regninger etc etc, men banken min er nå fryst av en eller anna merkelig grund.. har nok av penger på konto, men kan hverken bruke kortet, overføre mellom egne kontoer, vippse eller betale regninger.. har ringt å snakket med dem tidligere i dag. Men ble bedt om å sende mail🙁 jeg har sendt mailen men enda ikke fått svar.. jeg trenger å få fylt drivstoff på bilen min, og betale en verkstedregning samt mobilregning og andre utgifter.. HJELP!!
Hei, forstår godt at dette er en kjedelig situasjon. Vi får dessverre ikke gått inn på enkeltsaker her, men ta gjerne kontakt med vår kundeservice på nytt slik at vi kan se på saken din. /Lisa
Det er morsomt å se kundeservicen prøve p beskytte grunnen til at selvskapet ikke gir tilgang til apple pay, det er ikke «markedsevaluering», det er penger Vipps er værre, gi oss apple pay, jeg bytter bank
Hei Anton, dette var leit å høre. Vi vurderer Apple Pay og andre former for mobilbetaling fortløpende. Hva vi kommer med – og når vi kommer med det – avhenger av en rekke forhold som blant annet modenhet og etterspørsel i markedet samt tekniske og økonomiske forhold. Vi håper selvsagt at dette kan bli aktuelt i fremtiden, og at du da ønsker å bruke oss som bank igjen. /Lisa
Hadde noe penger på min konto. Jeg ble kastet ut av banken av noe relasjoner som jeg ikke klarte å svare på, ble kastet ut på dagen, fikk ikke mine penger, og venter nå i 2 år på å få noe tilbake melding.
Hei, veldig leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Vi kan dessverre ikke gå inn på enkeltsaker her - håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter så kan vi se på saken din. /Lisa
Min mamma er syk og sitter I rullestol etter en forferdelig ulykke Hun var I for et par år siden,min mor ER bevegelsehemmed og det ER veldig vanskelig for Hun og komme seg frem og tilbake til forskjellige steder Hun mister sin pin Kode og husker den ikke har ringt dnb flere ganger og spurt Om de Kan sende Hun ny Kode til hennes folkeregistrerte adresse de sier de skal sende de har sagt det flere ganger men det kommer aldri noen pin Kode I posten de bryr seg ikke og er meget frekke og arrogante I tlf dessuten ER ventetiden Utrolig Lang dnb er en drottbank med uhyggelige mennsker
Hei, veldig leit at du/dere sitter igjen med dårlige erfaringer etter å ha vært i kontakt med oss - det ønsker vi absolutt ikke. Vi ønsker å være en bank for alle, og setter stor pris på alle våre kunder. Her på bytt.no får vi ikke gått inn på enkeltsaker, så jeg har ikke innsyn i akkurat denne saken for å kunne gi et godt svar på hva som har skjedd. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice på nytt slik at vi kan prøve å finne en løsning. /Lisa
Hva skjer med kodebrikke og bankid på mobil utstedt av DnB?? Blir de og sperret?
Hei! Tenker du på melding du har mottatt om utfasing av BankID på Mobil? I så fall vil du fremdeles kunne bruke kodebrikken utstedt av DNB. Den vil fungere for alle de som foretrekker å bruke den. Et alternativ til BankID på Mobil vil være BankID-app. Den kan du laste ned fra App store eller Play store. Du kan lese mer om dette her: https://www.bankid.no/om-oss/nyheter/2022/last-ned-appen/. /Lisa
Alle kunder har ingen forpliktelse til å forskuddsbetale kredittkortet før forfallsdagen. Det er ulovlig når DNB tvinger kundene til å forskuddsbetale, når DNB ser på refusjon / tilbakebetaling fra et annet selskap som en forskuddsbetaling, og når DNB krever renter når refusjonen / tilbakebetalingen flyttes til sparekontoen. Jeg fikk tilbakebetaling A Kr. fra et annet selskap til mitt DNB kredittkort, og så flyttet jeg A Kr. til min DNB sparekonto fordi 1. A kr. var en tilbakebetaling fra en ting som jeg allerede hadde betalt til DNB for noen måneder siden. 2. A kr. ikke var en ny shopping som jeg måtte betale neste måned. 3. A kr. ikke var en penger som jeg måtte forskuddsbetale før forfallsdatoen. Det å flytte A Kr. til sparekonto var en helt riktig måte å gjøre, fordi DNB ikke fortjente A Kr.. Jeg hadde kredittkort shopping kun B Kr. i samme måneden, mye mindre enn A kr., så etter flyttingen var det A-B=+C Kr. igjen i kredittkort kontoen. Men DNB kundesenter sa at A Kr. var et pengeuttak, og da hadde du +C Kr. igjen i kredittkort kontoen, så måtte du betale renter for differanse B Kr. CRAZY!!! Hvorfor ble B Kr. shopping plutselig differanse for å belaste renter? Det er helt feil og ulovlig at DNB så på B Kr. som differanse og A Kr. som en forskuddsbetaling og et pengeuttak og så belastet renter D Kr. fra min kredittkort kontoen direkte. DNB stjal renter fra kunde!!!
Hei, leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Jeg får dessverre ikke sett på enkeltsaker her. Dersom du mener noe er gjort feil fra banken sin side håper jeg du kan ta kontakt med kundeservice igjen slik at vi kan se på saken din på nytt. Alternativt kan du sende oss en klage. Det gjør du under Dagligbank og Lån - Postkasse - Skriv til oss. /Lisa
Er du ikke etnisk norsk, Løp!! Jeg har vært kunde i DNB i mer enn25 år. Vi ble overført til Dnb etter at min bank (hvor jeg var kunde,) ble kjøpt/overtatt av dnb. Kundeforholdet mitt i DNB pr. idag er både bank og bedrift. Jeg har ingen for for lån i dnb eller forsikring i DNB og dette skyldes DNB holdningen mot meg som kunde. Jeg klarte aldri å få gode råd fra DNB, eller god veiledning eller en løsnig. De svarer som maskiner, gir minst mulig svar/informasjon . Svarene er ofte passive, ganske generelle og ikke brukbare! Jeg føler meg ikke godt bevaretatt som en kkunde! De er de første som snur ryggen til meg, når jeg trenger dem!! De sier for eksempel: -"Du har dyre lån" -Ja, ok! Kan dere tilby noe bedre ? -"Nei!!"!! Men så kontakter de meg og spørre om jeg er interessert i flyte huslånet mitt fra husbanken til dem!! heheheheheheeee!!!! Slik har komunikasjonen vært mellom oss gjennom årene. De kan bare be meg om å flytte til en annen bank, hvis de ikke ønsker folk fra andre bakgrunn enn etniske nordmenn i banken sin!! Du kan ikke være det største konsernet i norge også behandle dine "Ikke norske kunder" som om de er et fornærmelse for banken!!.
Leit å høre at du føler det slik! Hvis du har noen konkrete eksempler på hvor du mener du er blitt forskjellsbehandlet så ønsker vi at du sender inn en klage. Det gjør du under Dagligbank og Lån - Postkasse - Skriv til oss /Maren