DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har du masse penger så ikke velg dnb dem plutselig stenger kontoen din og kontoen står plutselig i 0 også går du til advokat og politiet så skjer det absolutt ingen ting så vær obs plutselig er konton din tom konto blokkert og ingen kan gjøre noe
Hei Frode! Om penger har forsvunnet fra kontoen din vil vi gjerne hjelpe deg med å finne ut hva som har skjedd! Kontakt oss på tlf 915 04800 eller chat i nettbanken din så ser vi på det! /Erik
I applied for 2 business accounts for 2 separate companies and both got rejected which makes me very disappointed. I did not get any proper reasons for the rejection. I think this bank is not for everyone… Very sad!!
Hi! It's very sad to hear you do not feel that we treated you like we should. Please contact us via chat in the internet bank or by phone 915 04800 so we may look into the cause for the rejection! /Erik
Det har vært en del tull med nettbanken oppigjennom og den er uoversiktlig og vanskelig å navigere i på mobil og nettbrett. Mye tekniske feil. De tar betalt for små tjenester. Og at de klarer å rote og surre med bostedsadressen min som står klart å tydelig i nettbanken at jeg bor i Norge og de vet det selv også. Har også inntekt i Norge som står klart å tydelig, men allikevel truer de med å sperre konto og rapportere meg inn for en feil de har gjort og mener jeg er skattemessig bosatt i et annet land!! Må sende kopi av pass og sensitiv opplysning gjennom posten og ikke elektronisk?! De gjør det svært vsnskelig for kundene sine og det koster penger og tid å printe ut dokumenter for så å skaffe konvolutter og kjøpe frimerker. Kjenner st jeg er rimelig forbanna og provosert.
Hei Mikaela! Som bank stilles det sterke krav til oss ang skatterapportering. Om vi har feil data registrert på deg skal vi selvsagt rette opp i det! Ta kontakt gjennom nettbanken din eller på tlf 915 04800 så får du hjelp. /Erik
Fryktelig dårlig service lik o og nå har de og stjålet pengene mine jeg er syk og trenger medisiner de må bare betale og der nå
Hei Kjersti! Om du mener at det mangler penger på kontoen din må du ta kontakt med oss, enten på chat i nettbanken eller på tlf 915 04800, så skal vi hjelpe deg! /Erik
Norges dårligste bank!! "Jeg kan i dag ikke anbefale denne banken" Skulle bare åpne en konto til kone vi har vært både på kontor og ringte flere ganger til kundeservice men fikk ikke hjelp så ringte til en annen bank fikk hjelp med engang!!
Hei! Leit å høre at du har hatt problemer med å hjelpe din kone å bli kunde. Prosessen tar litt tid når man ikke har BankID, men med BankID går det veldig fort. Håper dere gir oss en ny sjanse om det skulle bli aktuelt i fremtiden /Erik
DnB har aldri kunnet hjelpe meg med smålån. De sa at det var for lite lån til at de ville hjelpe meg. Dette har jeg opplevd to ganger med denne banken. Kunne få lån som var 5 ganger så stort. Opplever også at de følger reglene sine uten å ta hensyn til betalingsevne og vilje.
Hei Monica! Det blir vanskelig å svare deg direkte på dette uten å sette seg inn i saken, men vi har våre rettningslinjer når det gjelder å innvilge lån, både store og små. Det kan oppleves urettferdig, men betalingsevne og historikk er viktige faktorer. I saker med smålån anbefales som oftest kredittkort på veldig små beløp, kanskje det er et alternativ for deg! Ønsker deg en fin dag /Erik
Har stort sett god erfaring med denne banken. Har vært ute for en rotete sak, men den er nå ordnet opp i på tilfredsstillende vis. Det skyldtes også delvis 3.part, så ikke kun DnB sin feil. Ellers er det enkelte punkt på nettsiden som burde vært forbedret, feks enda raskere pålogging og en bedre løsning for oppretting og fjerning av avtalegiro. Likevel er dette nettbanken jeg har likt best av de jeg har hatt til nå. De har også nyttige apper man kan bruke. Dnb har også vært enkle å kontakte og gode på å matche pris i de fleste tilfeller. De har ved flere anledninger matchet lånerente i annen bank etter en rask telefonsamtale. Jeg er nok dessverre ikke mer lojal enn at jeg bytter hvis det kommer bedre tilbud annet sted, men så langt har det altså ikke vært nødvendig :)
Hei! Takk for god tilbakemelding, vi jobber for å gjøre tjenestene våre enda bedre! Ønsker deg en strålende dag /Erik