DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Helt umulig å oppnå kontakt med kundeservice. Har prøvd både telefon og chat ved flere anledninger de siste ukene. Har også sendt klage, men får ingen tilbakemelding. Ikke holdbart!
Hei Anne, Vi er klar over at det har vært vanskelig å komme gjennom til oss den siste tiden. Det er bare å beklage og vi jobber fortløpende med å finne løsninger på dette. Vi har allerede fått utvidet både bemanning og åpningstider på enkelte avdelinger for å kunne hjelpe alle som tar kontakt. Det er også mulig å sende oss en melding via Dagligbank og lån - Postkasse - Skriv til oss. Vi har åpent fra kl. 07-23 hver dag og normalt har vi mindre/ingen ventetid helt på starten av dagen og ettermiddag/kveld. Hvis du har mulighet for å ringe da, så vil du unngå den lengste ventetiden som vi opplever normalt mellom kl. 08-16. /Betina
Umulig å finne fullversjon på mobil, og snakke med kunderådgiver.. Får beskjed om å logge inn når man allerede er innlogget
Hei Hege og takk for meldingen din, For å logge inn i fullversjon på mobil kan du gå til dnb.no - logg inn - skriv personnummer - Gå til fullversjon (oppe til høyre) - Logg inn (midt på siden) - fødselsnummer - velg innloggingsmetode. /Betina
Elendig bank: Høye priser/gebyrer som gjerne er dårlig opplyst om. Fikk nettopp bekreftet et nesten tosifret antall kroner i gebyr for at dere passet på fondene til ungene mine i fjor. Håpløst å finne fullversjonen på mobil. «Umulig» å få kontakt med. Rådgivere som «lurer» ungdom til dårlige valg når det gjelder fond. Gjør forskjell på folk. Jeg fikk tre ganger så mye i lån ved å kontakte lokalbanken (som nå er nedlagt), enn da jeg kontaktet banken sentralt. Tvinger folk inn på et dyrt og elendig kundeprogram. Gir sine ledere vanvittige lønninger mens hvermannsen skal flås. Jeg har kviet meg for å styre med å bytte bank, men oppkjøpet av Sbanken er dråpen. Heller enn å prøve selv å bli bedre, vil dere kvitte dere med brysomme konkurrenter. Slik oppførsel passer bedre i land man ellers ikke vil sammenligne seg med. Jeg skulle ønske dere heller kunne legge energien i å bli den banken kundene vil ha og fortjener. Synd jeg ikke lenger kan gå til Sbanken, men hvem som helst er bedre enn enn dårlig eks.
Hei Kalle og takk for din tilbakemelding. Du finner våre priser tilknyttet våre produkter og tjenester her: https://www.dnb.no/hjelp-og-veiledning/pris. Dersom du har innspill til hvordan vi bedre kan synliggjøre våre prislagte tjenester, er det veldig fint om du sender oss en melding om dette fra postkassen din. Vi jobber kontinuerlig med å kunne tilby bedre løsninger for kundene våre og vi ser for øyeblikket på hvordan vi kan forbedre nettbank og mobilbanken ytterligere. Det er valgfritt å bli kunde i DNB, på lik linje med alle andre banker i Norge. Kundeprogrammene våre er vår måte å kunne tilby gode fordeler til kundene våre som ønsker å ha debetkort i DNB. Ønsker man ikke kundeprogram, vil man kunne ha et ordinært kort utenfor program, eller konto uten kort. Det er leit å høre at du ikke ønsker å være kunde hos oss og at vi per i dag ikke appellerer nok til deg som kunde. Vi har registrert innspillene dine og tar det med oss i videre arbeid med våre tjenester og produkter. Ha en riktig fin dag videre. /Stian
Dyr, vanskelig å bruke/finne fram. Rett og slett dårlige løsninger!
Hei Rune! Vi takker for tilbakemelding, men det er trist å se at det er slik du oppfatter DNB. Dersom du har konkrete ting du mener kunne vært bedre ønsker vi gjerne å høre fra deg. Send oss en melding via postkassen i nettbanken, så ser vi på det :-) Håper du får en fin dag videre. /Betina
De flår deg med sine gebyrer og avgifter samt De er først til å øke renta.. Ikke noe åosetivt ved å være DNB kunde. Mange andre alternativer der ute som er mye bedre.
Hei Daniel. Vi har konkurransedyktige priser som står seg godt i prissammenligninger. Angående rente så stemmer det ikke at vi alltid er først ute med renteoppgang. Hvilken bank som er først, varierer. Våren 2020 var vi første bank til å kunngjøre rentereduksjon to av de tre gangene styringsrenten ble redusert. /Betina
Dårlig på renter til privatkunder Høye gebyrer Dårlig kundeservice Overbetalt ledelse
Hei Olav og takk for tilbakemelding. Vi har konkurransedyktige priser som står seg godt i prissammenligninger. Dersom du har opplevd dårlig kundeservice håper jeg du vil sende oss en melding via postkassen i nettbanken, slik at vi kan se nærmere på hva som er skjedd. Ønsker deg en fin dag videre. /Betina
DNB svarer alltid at de ser an. Se an, se an. Hadde de tatt kundene sine på alvor hadde de støttet Apple Pay. Opprettet egen konto i Sbanken for å ha konto som virker med Apple Pay. Nå har DNB kjøpt Sbanken. Nå er det jeg som ser an.
Hei Pål og takk for tilbakemelding. Vi tar alle våre kunder på alvor og jobber fortløpende med å bedre ting som vi får tilbakemeldinger på. Når det kommer til Apple Pay så er det ingen endringer i tilbudet til hverken Sbanken eller DNBs kunder med det første. /Betina