Fana Sparebank opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
I følge Bytt.no skulle jeg få tilbud om 3,96% effektiv rente. Etter å ha fylt ut en 10-siders nettsøknad, samt samtykke via Altinn får vi til slutt tilbud om 7,91% rente. I all verden, hvordan kan man tilby nesten dobbel rente av det som er annonsert?! Ellers takk.
Vi beklager din opplevelse her! Det kan se ut som systemet har beregnet en høyere belåningsgrad (hvor stor gjelden er i forhold til boligens verdi) enn hva som er reelt. Dette vil en rådgiver korrigere slik at du får et endelig tilbud som er korrekt 😊 Ta gjerne kontakt med en av våre rådgivere, så hjelper vi deg 😊 Ønsker deg en fin dag videre! Med vennlig hilsen Ann Kristin Thue Tveit Direktør Personmarked
Ser at de tar 5 kroner i betaling per vipps som jeg sender. Sender iblant litt småpenger på vipps for at barna skal kjøpe noe med fra butikken. Vipps tar 0 kr i gebyr, men fana sparebank tar 5 kr. Har S -banken i tillegg. De tar 0 kr. Kommer aldri til å bruke banken mer. Har opplevd at de tok ca 200 kr i måneden for å bruke ett vanlig bankkort i banken, derfor bruker jeg ikke kort mer fra den banken. Men nå er det slutt med vipps og.
Takk for din tilbakemelding Sally. Her kan det se ut til at det har vært en misforståelse knyttet til gebyr for ulike betalinger. Det koster ingenting å overføre penger med Vipps, hos oss er det også 0 kr i gebyr. Det som derimot koster 5 kr i gebyr er straksoverføring, men det gjøres via nett- og mobilbanken, og er en annen type overføring. Se gjerne vår prisliste på fanasparebank.no, og om du har spørsmål så ta gjerne kontakt med oss. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Ann Kristin
hva kan kunden kreve av banken når banken tilbake viser illojal ovenfor en kunde som har vært kunde hos fana sparebank i noe og 20 år ,fana sparebank vet alt om penger på konto hva som kommer inn og hva som går ut og hva som blir værende pr månede , jeg har penger på konto men jeg spurte etter et smålån til opppusing på kr 35.000. fikk nei av den automatiske svareren ,dagen etter snakket jeg med en ikke så behagelig kundebehandler og han krevde lingningsattest noe de hadde fått dagen før og ned betalingesplansen på boliglånet som da også sa at jeg hadde bundet renten for mange år fram i tid .de tok ny kredittskjekk og og der var ingenting og utsette ,men som kundebehanderen sa at etter regjeringens rettningslinjer kan vi ikke gi deg lån ,dette var for meg bare en prinsippsak og jeg søkte på weblånet de fikk alle opplysningene som fana sparebank hadde de fikk gå inn og se på lingningsatesten og de fikk boliglånet kommunaler avgifter og felleskostnader og jeg fikk 3 tilbud om lån og tok i mot et på grunn av prinsippet og betalte det tilbake 3 dager etter på kr 35 908.11 øre .allså et tap kr 908.11 på grunn av at fana sparebank sin illojalitet ovenfor trofaste kunder og hva vist jeg ikke hadde penger på konto da hadde jeg heller ikke fått noe hjelp av fana sparebank etter over 20 år som trofast kunde uten og noen gang belastet de for noe , Direktøren tok kontakt og sa at slik skulle det ikke være nei det er jeg ening i men hvorfor er det slik da når de ser at alle regninger blir betalt og ingen minus på kontoen og lojal ovenfor banken blir avspist med at regjeringen sier at vi ikke har lov og hjelpe deg ,men alle andre banker og finans gir ærlige ord for pengene ,men en bank som ser at vist lånetager faller fra så står der penger på konto som vi kan ta ,som sakt er dette en prinsippsakk om og være lojal kunde og en illojal bank ovenfor sine kunder , så dere som er kunde hos fana sparebank i tro at dere har 30 års kundeforhold til fana sparebank og trenger hjelp en dag at dere for det ,Direktøren skulle ta kontakt igjen 3 ganger la jeg fra meg meling vi a kundesentralen jeg sa det ikke hastet ,men at det skulle ta over en uke og ingenting høre fra noen i banken det viser hvor lite 1 enkel kunde betyr for fana sparebank .MVH Ole Martin.P.S.Beklager mine skrivefeil da jeg har dysleksy
Hei Ole Først og fremst, takk for at du gir oss ærlig tilbakemelding. Vi synes det er leit at du har hatt en dårlig kundeopplevelse hos oss, og vil selvfølgelig gjøre det vi kan for å nøste opp i det. Vi ønsker å bli bedre og lære av våre kunder, så ta gjerne kontakt slik at vi kan ta en prat om saken din. Håper du slår på tråden🤞🏼😊 Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Ann Kristin Thue Tveit Direktør Personmarked
Byttet til Dere for noen år siden var veldig fornøyd med kundebehandler samt lav rente . Kontaktet banken for en uke side da jeg hadde behov for å ta ut et større beløp fikk beskjed at Dere måtte ha det skriftlig og at det kostet kr 500 for å ta ut mine egne penger Har måtte benytt meg av minibanken inne i lokale på Nestun men med de åpningstider så må jeg ta fri fra arbeid så uansett for å få fatt i pengen mine så koster det meg penger . Med de åpningstidene så er banken blitt lite kundevennlig Mvh Rune C.
Hei Rune C, Så utrolig leit at du ikke er så fornøyd med oss, men vi er veldig glade for at du sier ifra. Vi jobber kontinuerlig med å tilby best mulige tjenester og gi best mulig service til våre kunder, og din tilbakemelding hjelper oss å bli bedre. I dette tilfellet må det være en liten misforståelse ifm uttak av dine egne penger, men ring oss gjerne på 915 03411, så tar vi en prat. Ønsker deg en fin dag videre! Med vennlig hilsen Ann Kristin Thue Tveit – Direktør Personmarked
Har særpolicy'er som strider mot alle lover og regler. "Du gjør som vi sier, ellers kan du bare ha det så godt!". Mulig jeg var uheldig med personen jeg traff på denne gangen, men opplevelsen var såpass dårlig at jeg bytter bank asap. Styr unna om service er viktig for deg.
Hei Svært.L.T, Så utrolig leit at du har hatt en negativ opplevelse med oss, men vi er veldig glade for at du sier ifra. Vi jobber kontinuerlig med å tilby best mulige tjenester og service til våre kunder, og din tilbakemelding hjelper oss å bli bedre. Vi ønsker å lære av våre kunder, så du er hjertelig velkommen til å ta kontakt med oss slik at kan lære av dette. Ønsker deg en fin dag videre! Med vennlig hilsen Ann Kristin Thue Tveit Direktør Personmarked
Svært fornøyd i 25 år..alltid god hjelp og hyggelige mennesker du møter på tlf. Men ett stort sukk..min skjønne rådgiver som har stått last og brast med meg..valgte pensjonere seg..og vel fortjent..hipp hurra for deg. Men trist miste deg og den kontakten vi har hatt..alt fløt så enkelt. Da jeg måtte ta kontakt..var det med en ny rådgiver..greit nok det. Så tok jeg kontakt igjen..og da var det ennå en ny. Da savnet jeg det at en kjente meg. Ellers har jeg skaffet dere en del nye kunder ved å anbefale dere som en super bank....
Hei, Vibeke! Tusen takk for veldig hyggelig anmeldelse. Vi ønsker å være en personlig bank med god oppfølging og service fra våre rådgivere og vårt kundesenter, og er glade for at det er akkurat dette du trekker frem. Vi skal selvfølgelig gjøre vårt ytterste for at du skal være en fornøyd kunde også i fortsettelsen. Ønsker deg en fin dag videre! Med vennlig hilsen Beth-Alice Eimhjellen Autorisert Finansiell Rådgiver
Har god kundeservice lave renter og ikke gebyrer, er veldig fornøyd
Hei Ronald S. Tusen takk for veldig fin anmeldelse og rating🤩 Vi skal gjøre vårt ytterste for at du skal være en fornøyd kunde også i fortsettelsen. Ha en fin dag! Med vennlig hilsen Torbjørn Autorisert Finansiell rådgiver