Gjensidige Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Å ta kontakt med Gjensidige er som å trampe i sirup mens du forsøker å fortelle noen som har på hørselvern hva du trenger/ lurer på. Nettbanken deres er en vits. DnB hadde bedre nettbank 15 år siden enn hva Gjensidige har nå, så her har utviklingen stått stille. Vi flyttet fra DnB til Gjensidige p.g.a bedre vilkår, men bortsett fra vilkårene så har vi vært misfornøyd fra dag 1. Nå kommer vi til å bytte igjen, selv om det er pes. Orker ikke mer! Bytter ikke tilbake til DnB, vurderer Sbanken.
Er veldig fornøyd med Banken, Anbefaler den til andre.
Alt for formalistisk fokus. Prøvde ikke å se kunden, eller potensialet i kunden. Virket som de ikke hadde fokus på salg i det hele tatt. Langt strengere enn andre banker, selv om kravene fra statlig hold er oppfylt. Man får følelsen av at de ikke ønsker å ha deg som kunde.
Har hatt Gjensidige en stund nå, og er strålende fornøyd. Meget bra mobilbank app, og markedets beste boliglånsrente. Greit å kunne ha alt av forsikringer, lån og bank på samme sted.
Jeg har vært veldig fornøyd med Gjensidige Bank de årene jeg har vært kunde. Gode vilkår med YS-avtale. Hurtig svar og grei løsning ved en refinansiering. Nettbanken fungerer greit ut fra mine behov. Men da Gjensidige Bank snart opphører som egen bank (banken er solgt til svenske Nordea) vurderer jeg å bytte bank.
Bruker altfor lang tid på å utbetale allerede avklarte lån. Dette gjør igjen at kjøper ikke klarer å innfri frist for betaling på tiden. Dette er ikke bare flaut men kan i ytterste konsekvens ødelegge handelen.
Jeg byttet nylig til Gjensidige, der har jeg også forsikringene mine og håpet jeg også kunne bruke Gjensidige som bank i lang tid fremover. Jeg byttet også mtp. boligkjøp ettersom Gjensidige kunne gi svært gode betingelser (Tekna-medlem). Så kommer øyeblikket jeg skal kjøpe bolig, og her blir man møtt med kundebehandlere som man skulle tro nettopp hadde våkna i sofaen. Helt fullstendig tafatte og uinteresserte, omtrent som å snakke med autosvar. Svært utydelige svar i forhold til hva Gjensidige dekker når kjøpet gjennomføres. Måtte ringe mange ganger før jeg fikk bekreftet at det å være behjelpelig i forhold til å dekke dokumentavgift for en førstegangskjøper ikke var snakk om. De er ikke villige til å strekke seg ett gram for kunden. Jeg anskaffer kausjonist, og oppgir informasjon til Gjensidige som ikke engang gidder å kontakte kausjonisten i forhold til bekreftelse og informasjon. Prosessen gikk så ufattelig sakte at leiligheten forsvant før Gjensidige rakk å komme seg opp av sofaen. De var så lite på at jeg klarer ikke å ta Gjensidige seriøst lengre. Jeg er så skuffet over det jeg trodde skulle bli min faste bank fremover. Jeg kontaktet så Sparebank1 som var på fra første stund, og var villige til å strekke seg for kunden (dekke omkostninger bla.annet) og virkelig satt seg inn i låneprosessen. Jeg tviholdt fortsatt på Gjensidige, ettersom jeg sterkt ønsket at de skulle være min bank, noe jeg også formidlet til de via tlf. Men der var det ingenting å hente, kundebehandlerne "dreit" rett og slett i om jeg byttet til ny bank. Det er mulig Gjensidige er uheldige i forhold til kundebehandlerne de har ansatt på Låneavdelingen sin, hvis så er tilfelle anbefaler jeg de å ta en skikkelig opprydning. Nåværende kundebehandlere trenger enten opplæring eller ny jobb. Jeg byttet til Sparebank1 i dag.