Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Gjensidige Bank
2.3
36 verifiserte omtaler
Gjensidige Bank har opphørt
Gjensidige Bank har avsluttet sin virksomhet. Eksisterende kunder er blitt overført til Nordea Direct. Les omtaler om Nordea Direct.

Gjensidige Bank omtaler og erfaringer

Ingen trend

Gjensidige Bank har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.3
Dårlig
36 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
-
IKKE NOK OMTALER
Gjensidige Bank trenger minimum 10 omtaler.
33%
Dårlig
33% anbefaler Gjensidige Bank
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Søk boliglån hos flere banker med Lendo
Søk boliglån hos flere banker
Søk boliglån hos flere banker med én søknad gjennom Lendo
Eksempelrente: Eff. rente 5,76 %, 2.000.000, kr o/25 år. Kost 1.717.847 kr, tot 3.717.847 kr.

Utforsk 36 omtaler om Gjensidige Bank

FILTRER OMTALER
8
3
2
4
19
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Gjensidige Bank
Gjensidige Bank har 36 verifiserte omtaler på Bytt.no

kundebehandlere som ikke skjønner systemet sitt

Omtale av  Jan H. B

Total mangel på kundebehandling, her er det flere som bør få opplæring. Amatører som ikke skjønner sitt eget system, klarer ikke å søke på låne nr osv!!! Blir fortalt at det tar ca dager å overføre penger etter innvilget lån til selger!

Nyttig (2)

Håpløs nettbank og elendig kundeservice

Omtale av  Blip

Brukergrensesnittet er for å si det enkelt; elendig: * Vanskelig å navigere * Ulogisk hvor ulik informasjon ligger * Klikker du feil blir du plutselig utlogget * Bærer sterkt preg av å være sammensatt av flere, gamle, ulike plattformer som er satt sammen for å danne en portal for alle tjenester (bank, forsikring, sparing, pensjon) * Mobil-app fungerte lenge ikke i Android. Den har faktisk blitt bedre... Kundebehandling: Banken krever "aktiv bruk" og "hovedbank" for å få tilgang til beste rente. Truer kundene med høyere rente hvis bruken ikke øker. Synes det er uhørt at banken krever _mer_ bruk uten å spesifisere hva dette betyr. Det de tjener penger på er vel renter og kortavgift + evt. Provisjon for Visa-handel. Kan ikke skjønne at efaktura etc. gir inntekt. Det finnes bare en positiv ting med banken: lav rente. Hvis den øker, flytter jeg lånet så fort det lar seg gjøre.

Nyttig (7)

Ikke spesielt fornøyd

Omtale av  Anonym

Har hele tiden problemer med å logge inn i mobilbank selv om det jeg skriver inn er riktig. Kan være vanskelig å få hjelp i kundeservice, og siden bankkort verken har bilde eller fødselsnummer, så må jeg bruke pass som legitimasjon når jeg trenger det utenom reise som er utrolig unødvendig.

Nyttig (2)

Trivelig og lettvindt

Omtale av  Lars

Er godt fornøyd med tjenestenede leverer. Gode vilkår/renter og fantastisk service! Kan absolutt anbefales:)

Nyttig (1)

God bank, dårlig når du trenger hjelp

Omtale av  Markus

Banken fremstår som bra og oversiktlig. Men når du trenger hjelp hos rådgivere er som oftes disse gått hjem, og når du får dem i tale vil ikke de gi den rådgivningen jeg ønsker, altså en "dette er smart og gjøre" rådgivning. Knallharde på lån, noe som for mitt vedkommende er negativt. Gode priser via YS.

Nyttig (1)
Søk boliglån hos flere banker
Søk boliglån hos flere banker med Lendo
Send én boliglånsøknad til flere banker. Se om du kan spare på å refinansiere boliglånet ditt hos en annen bank.
Eksempelrente: Eff. rente 5,76 %, lånebeløp 2 000 000 kr, nedbetalingstid 25 år, kostnad: 1 717 847 kr, totalt: 3 717 847 kr
Søk boliglån
Tilgjengelig kundeservice Helt uforpliktende

Kjempefornøyd!

Omtale av  Eirik

Jeg er kjempefornøyd med Gjensidige Bank! De har lavest rente på boliglån (er NITO-medlem) og raske og svare når jeg en sjelden gang tar kontakt. Gjensidige forsikring derimot har en jobb å gjøre, men skal ikke blande kortene her.

Nyttig (1)

Hadde bytta hadde det ikke vært for Tekna-avtalen

Omtale av  Mm

Appen deres (iPhone) Ser ut som noe fra 90-tallet, og det kommer bare feilmelding dersom jeg forsøker å godkjenne efaktura eller betale regninger via den. Hjemmesiden er rotete, og hele det Olsenbanden-temaet er ganske tåpelig synes jeg. De som jobber der roter ganske mye, en gang jeg skulle avslutte et MasterCard fikk jeg per telefon beskjed om at det var i orden, hvorpå de i stedet sendte meg enda et MasterCard. Ringte inn igjen og de påsto de hadde avslutta begge, men etter noen måneder viste det seg at de ikke hadde avslutta det ene likevel. Hadde skifta til Skandiabanken eller Landkreditt på dagen hadde det ikke vært for de greie betingelsene i Tekna-avtalen.

Nyttig (2)
Gjensidige Bank har 36 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Gjensidige Bank mener

Gjensidige Bank

Har ikke tilegnet profilen
Gjensidige Bank deltar ikke på Bytt.no

Gjensidige Bank har ikke tilegnet sin profil på Bytt.no for å besvare spørsmål, løse problemer eller vise takknemlighet til nye og eksisterende kunder.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no og dermed vise nye og eksisterende kunder at de bryr seg om tilbakemeldinger. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
Gjensidige Bank besvarer ikke omtaler

Gjensidige Bank har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Gjensidige Bank henter ikke inn tilbakemeldinger

Gjensidige Bank benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR