Gjensidige Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Etter å flere ganger ha prøvd å presse de på Boliglånsrenten som var på hele 2,64%, så byttet jeg bank. De hadde ingen interesse av å gjøre noe, og det virket som et autosvar jeg fikk fra kunderådgiver. Byttet til annen bank og fikk både bolig og billån til 2 % rente I tillegg er nettbanken til Gjensidige fullstendig uoverstigelig og ustabil.
Brukte trygt kjøp gjennom gjensidige, ikke og anbefale. En uke senere ingen mere konkrete svar fra kundeservice/saksbehandler
Total mangel på kundebehandling, her er det flere som bør få opplæring. Amatører som ikke skjønner sitt eget system, klarer ikke å søke på låne nr osv!!! Blir fortalt at det tar ca dager å overføre penger etter innvilget lån til selger!
Brukergrensesnittet er for å si det enkelt; elendig: * Vanskelig å navigere * Ulogisk hvor ulik informasjon ligger * Klikker du feil blir du plutselig utlogget * Bærer sterkt preg av å være sammensatt av flere, gamle, ulike plattformer som er satt sammen for å danne en portal for alle tjenester (bank, forsikring, sparing, pensjon) * Mobil-app fungerte lenge ikke i Android. Den har faktisk blitt bedre... Kundebehandling: Banken krever "aktiv bruk" og "hovedbank" for å få tilgang til beste rente. Truer kundene med høyere rente hvis bruken ikke øker. Synes det er uhørt at banken krever _mer_ bruk uten å spesifisere hva dette betyr. Det de tjener penger på er vel renter og kortavgift + evt. Provisjon for Visa-handel. Kan ikke skjønne at efaktura etc. gir inntekt. Det finnes bare en positiv ting med banken: lav rente. Hvis den øker, flytter jeg lånet så fort det lar seg gjøre.
Har hele tiden problemer med å logge inn i mobilbank selv om det jeg skriver inn er riktig. Kan være vanskelig å få hjelp i kundeservice, og siden bankkort verken har bilde eller fødselsnummer, så må jeg bruke pass som legitimasjon når jeg trenger det utenom reise som er utrolig unødvendig.
Er godt fornøyd med tjenestenede leverer. Gode vilkår/renter og fantastisk service! Kan absolutt anbefales:)
Banken fremstår som bra og oversiktlig. Men når du trenger hjelp hos rådgivere er som oftes disse gått hjem, og når du får dem i tale vil ikke de gi den rådgivningen jeg ønsker, altså en "dette er smart og gjøre" rådgivning. Knallharde på lån, noe som for mitt vedkommende er negativt. Gode priser via YS.