Handelsbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Sammenlignet med andre banker evner ikke Handelsbanken å gå utenfor boksen. Veldig skjematisk tilnærming, og lite fleksibilitet overhodet. Det er ikke her du får noe ekstraservice for å det sånn. Andre banker er mye mere smidig og hjelper aktivt med å komme opp med løsninger som er aktuelle
Jeg har vært kunde i Handelsbanken i mer enn 20 år og har alltid vært fornøyd. Med alt egentlig. Gode vilkår, personlig oppfølging, korte kommunikasjonslinjer og beslutningslinjer, god veiledning og gode vilkår. Sammenlignet med andre banker jeg har og har hatt forbindelse med er Handelsbanken nr. 1.
Jeg har ingenting å si på bankens behandling av meg. Personlig kundekontakt er spesielt viktig.
Etter over 40 år som kunde hos Handelsbanken, og med en rekke kortere forhold til andre banker, har denne banken en kundeservice som har vært fullstendig overlegen alle andre bankforhold jeg har hatt. Det er mindre viktig for meg med pris så lenge jeg føler meg trygg og ivaretatt som kunde.
Varit kund i 31 år, i Sverige och Norge. Sverige var jag nöjd med Handelsbanken. I Norge, Sandvika är den lilla kunden med mindre kapital nedvärderad och kan inte räkna med varken ett bemötande där saker följs upp direkt eller att du får den information du söker. Känsla är att den lilla kunden inte räknas....
Dette er en bank som ikke er noe særlig imøtekommende. Ble skilt og trengte lån på eget hus. Ringte og ble møtt med skratting i telefonen. Vært kunde i tiår og ble møtt med meget dårlig service..drittbank😞😞
Dårlig på rentetilbud - og kontakt. Tidl. var jeg meget fornøyd
Dette er en bank som ikke er noe særlig imøtekommende.
Har vært kunde i mange år(over 10). Svært fornøyd med kundeservice og oppfølging. I og med at jeg benytter et lokalkontor på Østlandet, har personlig betjening vært med på å skape en langsiktighet og trygghet. For min del har oppfølgingen vært avgjørende i vurdering om å ikke bytte til ren "online" bank. Har flere ganger tatt stikkprøver på renter, og har alltid følt at banken passer på at jeg som lånetager har en best mulig rente til enhver tid. Banken bygger ned behandling av kontanter, og har kun åpent for inn og uttak få dager i uken. For min del som så og si aldri benytter kontanter er det uproblematisk. Det vitner om at banken tar grep for å være relevant i fremtiden, samt å holde kostnadsnivået nede. En ting som kan være ulempe er åpningstid, men med et svært beskjedent behov for å møte personlig så går det helt greit for egen del.