Handelsbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ekstremt firkantet folk. Det ser ikke ut at de er interessert i nye kunder. Som medlem i legeforeningen så anbefaler å styre unna HB. Det handler ikke alltid om bare litt bedre renta
Bytte fra DanskeBank til Handelsbanken grunnet fagforeningsavtale med Tekna. Det positive først: Flink personlig rådgiver med gode svar på det meste. Så det negative: Nettbanken er gammeldags og 10-15 år bak resten, renten er ikke de beste (noe DanskeBank var). Når det verken leveres på kvalitet eller pris så jeg ikke lengre noen grunn til å være kunde. Boliglånet står nå hos billigste tilbyder og brukskonto hos den lokale Sparebanken (som har svært godt nettbank). Her må det skjerpes inn både på teknologiutvikling og prising.
Alltid korrekte. Får tilbud som kan være aktuelle uten at de blir pågående
En bank med en personlig kundekontakt og god oppfølging. Henvendelser besvares umiddelbart eller samme dag. Selv på tyngre henvendelser som finansiering/refinansiering.Etter å ha opplevd en god del forskjellige banker, har jeg havnet tilbake hos dem. Selv om man har et enkelt kundeforhold, vil man alltid før eller siden havne i en situasjon hvor man trenger en bank som spiller på lag.
Tidligere Sbankenkunde som nå har byttet til HB. Solid og grei bank.
Dårlig kommunikasjon i forbindelse med økning av boliglån.
Hadde et hyggelig møte med kunderådgiver i april, søkte om refinansiering kort tid etter. Avslag på feil grunnlag, da kunderådgiver ikke undersøkte saken godt nok. Har nå ventet i snart 3 mnd for å få avklaring på enkle ting. Ikke svar, verken på e-post, telefon eller bankmeldinger. Har snakket med 3 ulike rådgivere som alle lover tilbakemelding, men hører ingen ting.