Handelsbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Alltid korrekte. Får tilbud som kan være aktuelle uten at de blir pågående
En bank med en personlig kundekontakt og god oppfølging. Henvendelser besvares umiddelbart eller samme dag. Selv på tyngre henvendelser som finansiering/refinansiering.Etter å ha opplevd en god del forskjellige banker, har jeg havnet tilbake hos dem. Selv om man har et enkelt kundeforhold, vil man alltid før eller siden havne i en situasjon hvor man trenger en bank som spiller på lag.
Tidligere Sbankenkunde som nå har byttet til HB. Solid og grei bank.
Dårlig kommunikasjon i forbindelse med økning av boliglån.
Hadde et hyggelig møte med kunderådgiver i april, søkte om refinansiering kort tid etter. Avslag på feil grunnlag, da kunderådgiver ikke undersøkte saken godt nok. Har nå ventet i snart 3 mnd for å få avklaring på enkle ting. Ikke svar, verken på e-post, telefon eller bankmeldinger. Har snakket med 3 ulike rådgivere som alle lover tilbakemelding, men hører ingen ting.
Selv om sparerente på 4,75% ikke er det høyeste på markedet, så er bankens support ivrig på å gi meg gode råd! De har en fysisk banktjeneste sentralt Bodø og har en utpekt kundebehandler. En bank med høy kundevennlighet!
Handelsbanken markedsfører seg som kundeorientert og tilpasse den enkelte, men det er ikke min erfaring. Ekstremt firkantet, ingen individuell vurdering, elendig kundeservice. I tillegg er de ekstremt gammeldags, uten at det gir utslag i noe bedre kundeservice, snarere tvert imot. Styr langt unna denne banken.