Handelsbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Handelsbanken markedsfører seg som kundeorientert og tilpasse den enkelte, men det er ikke min erfaring. Ekstremt firkantet, ingen individuell vurdering, elendig kundeservice. I tillegg er de ekstremt gammeldags, uten at det gir utslag i noe bedre kundeservice, snarere tvert imot. Styr langt unna denne banken.
Nok en eks-Sbankenkunde prøver lykken andre steder. Kjekt med egen HB rådgiver og filialer, men appen og nettbanken er utrolig utdatert, betaling/overføring er tungvint og det er gebyrer på praktisk talt alt av betydning. Jeg velger å bli kunde en liten stund fremover fordi jeg orker ikke styret av å bytte igjen for tiden, men i likhet med mange andre ser jeg fremdeles etter et reelt alternativ til Sbanken etter DNB avviklet den.
Handelsbanken har den beste kundeservicen av alle bankene jeg noen gang har brukt, i tillegg til svært konkurransedyktige priser på banktjenester og gode fordeler.
Banken er utrolig utdaterr. Henger ikke med i utviklingen. .
har blitt mindre "personlig" de senere år. kontakt høres ut til å ha det usedvanlig travelt.
Har ikke de beste rentene. Er svært dårlig på kundehåndering - og ikke villige til å strekke seg for å dekke kundenes behov. Selvom det har vært et langvarig kundeforhold uten mislighold
Seriøs bank. Litt gammeldags men mobilbanken er blitt bedre. De har vært åpen og alltid gitt gode råd.