Himla Bank opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Rask, åpen og ærlig vurdering av boliglån, med gode og ferdigforhandlete betingelser. Liker også hvordan banken kommuniserer. Det er rett frem og enkelt.
Hei Jonas😊 Tusen takk for en fantastisk hyggelig omtale, og nydelige ⭐⭐⭐⭐⭐ Vi skal selvfølgelig jobbe knallhardt videre så vi kan fortsette å tilby førsteklasses digitale løsninger med himla gode ferdigforhandla renter🤩 Ha en fin dag! Himla hyggelig hilsen fra alle oss i Himla Banktjenester💙
Min opplevelse med Himla Banken har vært svært positiv. Jeg ble tiltrukket av deres rykte for å tilby noen av de rimeligste lånene på markedet. Fra starten av var tjenestene deres enkle å bruke, og hele prosessen med å søke om lån var rask og effektiv. (anonymisert navn) har vært spesielt tilgjengelig og hjelpsom. Hans tilstedeværelse i media og på sosiale medier ga meg trygghet om bankens pålitelighet. Jeg fikk raskt svar på mine spørsmål, noe som gjorde hele opplevelsen smidig og bekymringsfri. Totalt sett har Himla Banken overgått mine forventninger med sin kundeservice og gunstige lånevilkår.
Heisann Irfan A😊 Himalaya, Irfan! FOR en fin omtale 🤩 Ekstra gøy at du skryter av kundeservicen og oppfølgingen du har fått av x her😎 Vi skal gjøre alt vi kan for at du fortsetter å være fornøyd hos oss! Ha en super dag ☀️ Hilsen Himla-gjengen 💙
Er du i fødselspermisjon og ønsker å øke lånet ditt, så bare glem å søke. De ser kun på de siste 6 månedene som inntekt. De har null forståelse for at en fødselpermisjon er midlertidig, og at noen foreldre ønsker å få mindre utbetalt i denne periode, mot at man kan være mer med barna. Har du fast stilling? Hjelper ikke, de bryr seg ikke om hva du kommer tilbake til. Bare hva du tjener i permisjonen. Snakk om å være firkanta.
Hei Kim, Oooups - så kjedelig å høre at du har hatt en negativ opplevelse med oss😮, men tusen takk for at du sier i fra💙 Ja, vi er en bittelitt firkanta bank, da det er dette som gjør at vi blant annet kan tilby en av Norges absolutt beste og billigste boliglånsrenter til våre kunder - uten at det er nødvendig å prute på renten. Vi håper at konseptet vårt vil være interessant på et annet tidspunkt, for du vil alltid være hjertelig velkommen som kunde til oss💙 Ønsker deg en fin dag! Hilsen alle oss i Himla💙
Beste banken jeg har vært borti. Enkel og grei, ingen tull.
Heisann Aleksander, Tusen takk for perfekt omtale og stjerner⭐⭐⭐⭐⭐ - Beste banken - takk!🥰 - Enkel og grei - jepp, det er konseptet! - Ingen tull - det er korrekt. Hos oss skal alt være ekte og rett frem, "prut er ut" blant annet og "alle får beste (og eneste) rente!"😊 Vi lover at vi skal brette opp ermene å jobbe på slik at du også i fortsettelsen skal være fornøyd med oss💙 Ønsker deg en finfin dag videre!☀ Hilsen Himla-gjengen💙
En enkel, lettfattelig, og gebyrfri nettbank med vennlig og dyktig kundeservice. Har vært kunde i et par måneder og har bare positive ting å si om denne banken. De har både nettbank og valgfri app, slik at man har tilgang uansett om man bruker Mac/PC eller nettbrett/telefon. De har samme lave boliglånsrente til alle kundene uten unntak. Grensesnittet i både nettbanken og appen er effektivt og veldig lett å bruke. De har ekstra stort fokus på eiendomsmarkedet og boliglån, noe som passer helt perfekt for meg.
Hei, kunde! Tusen takk for en fantastisk hyggelig omtale, og nydelige ⭐⭐⭐⭐⭐ Vi skal selvfølgelig jobbe knallhardt videre så vi kan fortsette å tilby førsteklasses digitale løsninger med himla gode renter. Ha en fortsatt fin dag (i solen☀?)! Himla hyggelig hilsen fra alle oss i Himla Banktjenester💙
Jeg har hatt Himla i et års tid, og har vært veldig godt fornøyd. Konseptet er jo at dette er en superenkel digital bank hvor man får akkurat det man tror. Intet mer og intet mindre. Det har vært helt strålende for meg. Samtidig så har kundeservicen vært over all forventning, og saksbehandling i forbindelse med lån har vært ekstremt rask, og da jeg trengte å ringe kundeservice så kom jeg gjennom på null tid og fikk meget god hjelp fra en kompetent kundebehandler. Når jeg nå bytter bank så er det kun fordi mine behov har endret seg og jeg trenger mer spesialtilpasning. Jeg kommer garantert tilbake hvis dette behovet forsvinner i fremtiden.
Kjære Carl S. G💙 Enn at vi er så heldig å ha kunder som deg🥰 Til tross for at du nå av fornuftige årsaker skal prøve andre beitemarker likevel velger å snakke så varmt om oss - det setter vi himla høyt, wow!😍 Tusen takk for fantastisk fin omtale og toppscore! Vår dør står alltid åpen og du velkommen tilbake anytime💙 Ønsker deg en deilig sommer!☀ Hilsen alle oss i Himla💙
Nå har jeg vært kunde en stund, og jeg er svært fornøyd. Etter mange år som Nordea-kunde utfordret jeg dem på boliglånsrenten i forbindelse med salg- og kjøp av bolig. Og, selv etter mer enn 20 års godt (og for banken lukrativt) kundeforhold var det beste de kunne tilby et halvt prosentpoeng dårligere enn Himla. Hvilket, med dagens rentenivå, utgjør et femsifret beløp i årlig besparelse. Jeg savner ikke "premiumkunde"-fordelene et sekund (hva de nå enn var). HIMLA er digital, men de gangene du har behov for personlig kontakt får du rask og god hjelp.
Hola Tora K!☀ Vi synes det er stort at pakket sakene og flyttet over til oss🤩 Vi lover at vi skal gjøre alt vi kan for at du fortsetter å være fornøyd hos oss! Tusen takk for nydelig omtale og fine ⭐⭐⭐⭐⭐- vi digger de! Ønsker deg en deilig ettermiddag! Hilsen Himla-gjengen💙