Himla Bank opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
En smidig opplevelse og kjapp respons fra banken ved spørsmål. Appen og nettbanken er lett å forstå og gir rask tilgang til vanlige banktjenester. Har foreløpig kun brukt de i forbindelse med boliglån, men har godt inntrykk av de andre tjenestene for øvrig.
For en himla fin tilbakemelding Baste, det var skikkelig stas å høre 🤩 Velkommen skal du være til denne smidige og kjappe banken, og test gjerne ut de andre tjenestene våre, vi tipper du kommer til å digge de også 👌🏼🏆😊 Hilsen Kristoffer i Himla
Svært enkel og grei søknadsprosess, rask svar, hyggelig mail- og telefonkontakt om jeg lurte på noe og saksbehandler ringte tilbake når hun så jeg hadde ringt... 😊 Virker som en bank som bryr seg 👍 Håper mitt førsteinntrykk ikke blir gjort til skamme senere.
Hei på deg Jan 😊 Tusen takk for en himla fin tilbakemelding 🤩 Veldig kjekt å høre at du er fornøyd med både søknadsprosessen og servicen. Vi skal gjøre alt vi kan for at du skal være like fornøyd fremover 😃 Hilsen Laila
Er meget fornøyd med denne banken Fikk en litt dårlig start med å bestille kredittkort, men er ordnet nå. Erfaringer nå etter ett år som kunde: Svært god og rask kundeservice. God og brukervennlig app Støtter Apple pay Gode betingelser Forbedringer: Savner mulighet til å scanne faktura i fra app
Hallais Rune 🤩 Knall å høre at du er fornøyd med kundeservice, brukervennlighet, betingelser osv. Vi er strålende fornøyd med å ha deg som kunde også! 😊 Tusen takk for godt innspill til forbedring! Det digger vi og tar det med oss videre 💙😎 Hilsen Anne
**Ny kunde 11.2021** Kundeservice har jeg ikke og har heller ingen planer om å benyttet meg av. MEN fra utsvarene på de fleste omtalene her kan jeg med solid egenerfaring innenfor faget kundebehandling si at i denne banken jobber det seriøse og dyktige mennesker med gode oppfattelsesevner og saklighet i sine utsvar. I tillegg virker de å ha inkorporert en smørbrødliste av hyggelige begreper som krydrer tilværelsen. Lånerentekarusellen er forutsigbar i dette selskapet, øvrige vilkår må sies å være langt bedre hva store deler av den grå massen i banksfæren evner å servere. Legg til at bankens tjenester er tilnærmet renset for gebyrer, og som en bonus får du kundeutbytte, ja da må det sies å være tett på Nirvana. Ved gjennomlesning av ''enkelte'' av de øvrige tilbakemeldingene, setter jeg ekstra pris på at banken er ''Firkantet'' i Himla har de tydeligvis funnet en god oppskrift på risikostyring til glede for oss som får lov å være kunder, i denne banken opplever slipper man opplevelsen av å måtte ''betale for andres lån''. Om jeg skal finne noe mikroskopisk å pirke på: Til forskjell fra i mobilbanken, hvor alle kontoer (inkludert lån) vises på en og samme side, må jeg trykke en gang for mye for å se saldo på lån i nettbanken, her bør dere få til at lån vises under ''Mine kontoer''. Mulig det er jeg som er firkantet akkurat på dette punktet. **Angrer på ingen måte pr 08.2022**
Hallaisen :-) Herlig å høre at du er himla tett på Nirvana. Vi skal selvfølgelig jobbe knallhardt for at du skal fortsette å være like fornøyd i framtiden 🤩 Bare kjekt at du kommer med litt pirk, det liker vi! Er slik vi kan bli bedre 🙌 Hilsen Anne
Etter å ha brukt Himla siden tidlig mars i år, "flyktning" fra Sbanken etter DNB oppkjøpet, så er jeg så langt meget fornøyd. Enkel men "driftssikker" bank. Dekker 90% av mine behov. Ganske likt det Sbanken også gjorde. Renten har holdt seg ok og regner med den vil det fremover også. Det at Himla også har konkurransedyktig sparekonto pluss 1% rente på brukskonto er veldig bra. I tillegg fikk jeg informasjon om kundeutbytte. Så langt en veldig fornøyd kunde her😊
Oi oi, for en hyggelig tilbakemelding, Ole 😊 Veldig kjekt å ta deg imot og velkommen skal du være. Godt å høre at du er fornøyd med både boliglånsrenten og sparerenten. Vi er strålende fornøyd med å ha deg som kunde 😃
Alltid kjapp oppfølging fra rådgiver og som alltid har svart ut alle de dumme spørsmålene mine på et godt og informativt vis. Virker oppriktig interessert i å hjelpe meg med hva enn jeg har lurt på i perioden min som kunde!
Hei Ola! Så ufattelig kult at du er så fornøyd med oss! Tusen takk for en veldig hyggelig omtale – vi er minst like glad for omtalen din, som vi er for å ha deg som kunde!🤩 Vi bretter opp ermene og jobber videre for tilby effektive løsninger kombinert med en av Norges beste renter, som det ikke trengs pruting for å få. Din tilbakemelding hjelper oss til å bli enda bedre!💙 Ønsker deg en strålende dag! Hilsen
Veldig fornøyd etter å ha bytta til Himla Bank. Nettbank og kundeservice er utmerket, og ikke minst rentenivået. Rask behandlingstid på lånesøknader. Ingenting å utsette etter snart 2 år i denne banken 😊
Hei Ørjan! Tusen takk for en fantastisk hyggelig omtale! Vi er så glad for å ha deg som fornøyd kunde, det skal vi jobbe knallhardt for at du fortsatt skal være. Det er spesielt kjekt at du setter pris på arbeidet vi har lagt ned i å tilby brukervennlige og digitale banktjenester, og de himla gode rentene våre😊 Ha en himla fin dag! Hilsen Laila