Himla Bank opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Er meget fornøyd med denne banken Fikk en litt dårlig start med å bestille kredittkort, men er ordnet nå. Erfaringer nå etter ett år som kunde: Svært god og rask kundeservice. God og brukervennlig app Støtter Apple pay Gode betingelser Forbedringer: Savner mulighet til å scanne faktura i fra app
Hallais Rune 🤩 Knall å høre at du er fornøyd med kundeservice, brukervennlighet, betingelser osv. Vi er strålende fornøyd med å ha deg som kunde også! 😊 Tusen takk for godt innspill til forbedring! Det digger vi og tar det med oss videre 💙😎 Hilsen Anne
**Ny kunde 11.2021** Kundeservice har jeg ikke og har heller ingen planer om å benyttet meg av. MEN fra utsvarene på de fleste omtalene her kan jeg med solid egenerfaring innenfor faget kundebehandling si at i denne banken jobber det seriøse og dyktige mennesker med gode oppfattelsesevner og saklighet i sine utsvar. I tillegg virker de å ha inkorporert en smørbrødliste av hyggelige begreper som krydrer tilværelsen. Lånerentekarusellen er forutsigbar i dette selskapet, øvrige vilkår må sies å være langt bedre hva store deler av den grå massen i banksfæren evner å servere. Legg til at bankens tjenester er tilnærmet renset for gebyrer, og som en bonus får du kundeutbytte, ja da må det sies å være tett på Nirvana. Ved gjennomlesning av ''enkelte'' av de øvrige tilbakemeldingene, setter jeg ekstra pris på at banken er ''Firkantet'' i Himla har de tydeligvis funnet en god oppskrift på risikostyring til glede for oss som får lov å være kunder, i denne banken opplever slipper man opplevelsen av å måtte ''betale for andres lån''. Om jeg skal finne noe mikroskopisk å pirke på: Til forskjell fra i mobilbanken, hvor alle kontoer (inkludert lån) vises på en og samme side, må jeg trykke en gang for mye for å se saldo på lån i nettbanken, her bør dere få til at lån vises under ''Mine kontoer''. Mulig det er jeg som er firkantet akkurat på dette punktet. **Angrer på ingen måte pr 08.2022**
Hallaisen :-) Herlig å høre at du er himla tett på Nirvana. Vi skal selvfølgelig jobbe knallhardt for at du skal fortsette å være like fornøyd i framtiden 🤩 Bare kjekt at du kommer med litt pirk, det liker vi! Er slik vi kan bli bedre 🙌 Hilsen Anne
Etter å ha brukt Himla siden tidlig mars i år, "flyktning" fra Sbanken etter DNB oppkjøpet, så er jeg så langt meget fornøyd. Enkel men "driftssikker" bank. Dekker 90% av mine behov. Ganske likt det Sbanken også gjorde. Renten har holdt seg ok og regner med den vil det fremover også. Det at Himla også har konkurransedyktig sparekonto pluss 1% rente på brukskonto er veldig bra. I tillegg fikk jeg informasjon om kundeutbytte. Så langt en veldig fornøyd kunde her😊
Oi oi, for en hyggelig tilbakemelding, Ole 😊 Veldig kjekt å ta deg imot og velkommen skal du være. Godt å høre at du er fornøyd med både boliglånsrenten og sparerenten. Vi er strålende fornøyd med å ha deg som kunde 😃
Alltid kjapp oppfølging fra rådgiver og som alltid har svart ut alle de dumme spørsmålene mine på et godt og informativt vis. Virker oppriktig interessert i å hjelpe meg med hva enn jeg har lurt på i perioden min som kunde!
Hei Ola! Så ufattelig kult at du er så fornøyd med oss! Tusen takk for en veldig hyggelig omtale – vi er minst like glad for omtalen din, som vi er for å ha deg som kunde!🤩 Vi bretter opp ermene og jobber videre for tilby effektive løsninger kombinert med en av Norges beste renter, som det ikke trengs pruting for å få. Din tilbakemelding hjelper oss til å bli enda bedre!💙 Ønsker deg en strålende dag! Hilsen
Veldig fornøyd etter å ha bytta til Himla Bank. Nettbank og kundeservice er utmerket, og ikke minst rentenivået. Rask behandlingstid på lånesøknader. Ingenting å utsette etter snart 2 år i denne banken 😊
Hei Ørjan! Tusen takk for en fantastisk hyggelig omtale! Vi er så glad for å ha deg som fornøyd kunde, det skal vi jobbe knallhardt for at du fortsatt skal være. Det er spesielt kjekt at du setter pris på arbeidet vi har lagt ned i å tilby brukervennlige og digitale banktjenester, og de himla gode rentene våre😊 Ha en himla fin dag! Hilsen Laila
Da jeg har ønsker om å bytte bank har jeg sendt forespørsel til noen få banker som har gode lånebetingelser. Ble møtt ev en særdeles lite hyggelig dame som skulle hatt seg et par år på skolebenken for å lære seg folkeskikk og kundeservice. Heldigvis slipper jeg å være kunde der hvis det er sånn alle ansatte er opplært til å behandle kundene sine.
Hei. Takk for din ærlige tilbakemelding. Veldig trist å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss, det er jo absolutt ikke slik vi ønsker å vise oss frem. Vi jobber på for at våre kunder alltid skal være himla fornøyde, men har vi tydeligvis ikke levert varene. Hvis det er noe vi kan gjøre for å rette opp inntrykket igjen, ta gjerne kontakt. Med vennlig hilsen Kristoffer i Himla
Sendte en søknad om å flytte et boliglån jeg har betjent i mange år. Har aldri hatt noen betalingsutsettelser og har ikke hatt en eneste betalingsanmerkning i hele mitt liv. Fikk avslag på søknaden da de mente at det var umulig for meg å betjene dette lånet. Latterlig.
Hei Vilde Vi er pliktig å se på både belåningsgrad og betjeningsevne. Vi behandler alle søknader som nye lån og må ta hensyn til dagens satser når det gjelder utgifter i husholdningen. Her bruker vi SIFO budsjett som utgangspunkt. Vi kan ikke kommentere enkeltsaker her, men dersom du har noen spørsmål er det bare å ta kontakt. Hilsen Kristoffer i Himla