Himla Bank opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Brukeropplevelsen virket bra da jeg skulle søke om å flytte boliglånet mitt til Himla - jeg er under alle kriteriene og på slutten står det at jeg har fått innvilget lån på det jeg per idag sitter med som boliglån i annen bank. Så dagen etter kommer mailen fra en svært uprofesjonell og lite hyggelig dame om at jeg ikke fikk lån hos de grunnet likviditet. Hele avslagsmailen var på 5 setninger.
Hei Per, Først og fremst, supert at gir oss en ærlig tilbakemelding 👏🏼 Himla Banktjeneste er en digital bank, men alle lånesøknader kontrolleres av våre rådgivere før de blir innvilget. Her har det muligens vært en misforståelse om du har oppfattet det slik at søknaden ble automatisk innvilget, fort gjort 😊 Vi kan ikke gå inn på enkeltsaker her, men om du ønsker et mer utdypende svar så kan du slå på tråden, eller sende av gårde en e-post så skal vi gjør så godt vi kan med å svare på dine spørsmål. Om ikke vi snakkes så ønsker vi deg en himla fin start på året og håper det løser seg for deg. Hilsen Kristoffer i Himla
Sendte søknaden og alt de vil venter 2 mnd på svar. Sendte 3 eposter - null svar 💁 Har bolig verdi 5mln og lån på 1,7 mln, inntekt over 1.1 mln/år med kjæresten - er jeg dårlig potensielt kunde eller har for litte lån for p låne fra dere ? Eller pga jeg er fra Polen ? Uansett anbefaler ikke …. Mangler minimum epost med avslag men hvis det er vanskelig å finne grunn så er det bedre å ikke svare den å sende idiotisk melding 😂👎🏻 Tror de låner ikke til utenlandske. Vi skal bare jobbe og betale skatt …
Hei Kamil Veldig kjipt å høre at du har hatt en dårlig kundeopplevelse hos oss, det vil vi selvfølgelig ordne opp i. Vi kjenner oss ikke helt igjen i saken du referer til, men vi blir himla glad om du tar kontakt med oss, slik at vi kan rettet opp i misforståelsen. Slå gjerne på tråden på telefon 983 00 000 eller fyr av gårde en e-post til [email protected] så skal vi se på dette sammen. Hilsen Kristoffer i Himla
Rask og god kundeservice som gjorde bankbyttet smertefritt og enkelt. superfornøyd så langt! Glad for å slippe stadige forhandlinger med banken om lånebetingelser.
Hei, Jannicke! Tusen takk for en helt rå tilbakemelding! Slike omtaler gjør oss litt mo i knærne, og ikke minst veldig glad 🤩 Vi skal selvfølgelig jobbe knallhardt for at du skal fortsette å være like fornøyd i framtiden. Ha en himla fin dag! Hilsen Kristoffer i Himla
Rask og effektiv ekspedering! Imøtekommende personale og svært enkel prosess for å både søke og få innvilget lån! Himla, god bank!
Tusen takk for en fantastisk hyggelig omtale! Vi kunne ikke vært mer enig ;) Det er spesielt kjekt at du setter pris på arbeidet vi har lagt ned i å tilby brukervennlige og digitale banktjenester. Vi skal selvfølgelig jobbe knallhardt videre så vi kan fortsette å tilby førsteklasses digitale løsninger med himla gode renter. Ha en fin dag! Hilsen Kristoffer i Himla
Hele prosessen fra første mail til banken til at lånet nå flyttes til Himla Bank har vært en god opplevelse. Hjelpsom kundebehandler som har veiledet gjennom prosessen. Vi er så langt godt fornøyd og med behagelig rente på lånet kan vi anbefale denne banken!
Så ufattelig kult at du er så fornøyd med oss! Tusen takk for en veldig hyggelig omtale – vi er minst like glad for omtalen din, som vi er for å ha deg som kunde! Vi bretter opp ermene og jobber videre for tilby effektive løsninger kombinert med en av Norges beste renter, som det ikke trengs pruting for å få. Ha en strålende dag! Hilsen Kristoffer i Himla
Rask behandling av søknad og oppfølging fra rådgiver rundt søknaden. Tok litt tid før lånet ble flyttet men det var pga treg respons fra banken jeg flyttet fra på innfrielsessum og bekreftelse på sletting av pant. Kjekt å slippe å følge opp banken hele tiden vedr renten slik jeg måtte tidligere. Fin og oversiktlig mobilapp. God og hyggelig kundebehandling på telefon. Anbefales.
Hei, Raymond! Tusen takk for en helt rå tilbakemelding! Slike omtaler gjør oss litt mo i knærne, og ikke minst veldig glad 🤩 Vi skal selvfølgelig jobbe knallhardt for at du skal fortsette å være like fornøyd i framtiden. Ha en himla fin dag! Hilsen Anne i Himla.
De ba om mange papirer som tok tid og penger å få. Til slutt var disse papirene ikke nødvendig for å gi lånet.
Hei, Nicolas! Utrolig kjipt at du har hatt en negativ opplevelse med oss, men vi er ditto glad for at du sier ifra. Vi jobber kontinuerlig med å tilby best mulige tjenester til våre kunder, og din tilbakemelding hjelper oss å bli bedre. Vi kan dessverre ikke kommentere enkeltsaker her, men ta gjerne kontakt med oss igjen om noe er uklart. Du kan enten ringe oss på 983 00 000, eller sende oss en melding på Facebook, så tar vi en prat. Hilsen Anne i Himla.