Himla Bank opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Vi var misfornøyd med kundebehandling og lite konkurransedyktige renter i vår forrige bank. Himla var lett å bytte til og kommunikasjon, kundebehandling og bankmeny var lettvint. Sjekk renten i den bank og bytt om du er misfornøyd.
Hei Henrik, Supert å høre at du er fornøyd med å bytte til oss 😃 Det et er så kult å ha deg som kunde, og vi digger oppfordringen din om å bytte til oss 🤩 Hilsen Anne
Konstant god utlånsrente i to år så langt, hyggelige kundebehandlere, utbetaling av utbytte(!) og god innskuddsrente. Samt veldig rask og smertefri prosess med godkjenning av lånesøknaden vår. Kan ikke se hvordan det får blitt så mye bedre enn det.
Hei Paal :-) Så kult å høre at du bare har gode ting å si om oss 😊 Vi er skikkelig heldig som har deg som kunde og setter pris på den himla fine omtalen 🤩 Hilsen Laila
Byttet til Himla etter å ha vært i samme bank over 15 år. Ikke fornøyd med kundeservice i tidligere bank. Fra jeg søkte om flytting av lån til banken tok kontakt tok det kun få timer. Ble oppringt av en meget hyggelig og serviceinnstilt rådgiver. God oppfølgning og veiledning under prosessen. En av markedets beste lånerenter👍🏻 Oversiktlig og fin nettbank/app. Fortsett det gode arbeidet. Kan trygt anbefales.
Tusen takk for en kanonfin omtale Knut😊 Herlig å høre at du har vært så fornøyd med, appen/nettbanken, servicen og renten 🤩 Ha en strålende dag ☀ Hilsen Laila
Jeg hadde sperret kortet mitt og bestilt nytt, men fant det tilbake. Uten kort var jeg helt lost, men kundesupport hos Himla reddet dagen. Denne banken tar kunden på alvor:-)
Så stas med en så god tilbakemelding Isabel 🤩 Helt supert at det løste seg, og ja helt enig, uten kort blir man helt lost 💳🆘 Hilsen Anne i Himla
Vi er blant de mange som bestemte seg for å bytte bank hvis Sbanken ble kjøpt opp av DNB. Vi fikk langt bedre rentebetingelser pp lånet i Himla, rask og enkel flytteprosess, en ok nettløsning/app og vårt første møte med kundeservice var hyggelig. Godt fornøyd 🙂
Så kjekt å høre at dere er fornøyd, Lars 😊 Tusen takk for en himla fin omtale ⭐⭐⭐⭐⭐ Vi er superglad for å ha deg som kunde. Vi skal jobbe på for at du skal være minst like fornøyd i framtiden 😀 Hilsen Laila i Himla
Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor jeg ikke har byttet bank tidligere? Har vært (er) SAGA-kunde i DnB, med relativt gunstige betingelser. Er rentebevisst og har fått pratet ned renten jevnlig. Etter siste samtale i går med DnB, ble valget enkelt: HIMLA. Et rentenivå som er blant Norges laveste. Kan jo ikke bli bedre i disse tider. Svært rask kundeservicek ikke vært borti nærheten noe annet sted. Kan det bli enklere ? Et ubetinget NEI.
Så utrolig kjekt å høre, Frank! 🤩 Tusen takk for en helt rå tilbakemelding. Vi er så glad for å ha deg med i Himla-flokken! 🙌 Ha en superfin dag! Hilsen Laila i Himla
Jeg har et lån i Fana Sparebank med en del høyere rente enn Himla. Fikk avslag på lånesøknad fordi jeg er kunde i Fana sparebank som eier Himla. De sier rett ut i avslaget ar man ikke får lov å bytte fra Fana til Himla. Så god rente gis kun til nye kunder. Skikkelig nedtur og rett til en annen billig bank så snart som kundeutbytte i Fana er utbetalt for min del.
Hei Tanja, og takk for din tilbakemelding 😊 Vi kan ikke kommentere spesifikke saker her, men ut i fra det du skriver så kan det nok tenkes at det har oppstått en misforståelse 🤔 Himla er et digitalt konsept og en boliglånsmaskin som tilbyr få produkter. Kriteriene hos oss er muligens noe strengere enn andre aktører, og vi sier derfor at vi er litt 4kantet bank. Men, det betyr ikke at du som i dag er Fana Sparebank kunde ikke kan bli kunde hos oss. Om du ønsker å få en nærmere forklaring så slå gjerne på tråden på 983 00 000, eller send oss en epost til [email protected], så tar vi en prat 👍🏼 Med vennlig hilsen Kristoffer i Himla.