JBF Sparebank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Nye nettbanken til JBF er bare topp. Oversiktlig og ren og fin. Godt jobba.
Hei! Tusen takk for en trivelig tilbakemelding, veldig hyggelig å høre at du liker den nye løsningen :) Ønsker deg en fin dag, Hilsen JBF
Jeg finner transaksjoner både til og fra min konto, men lurer på hvem betalingen kommer fra. Hvem (hvor) jeg har betalt (hvem er betalingen reservert til) Savner økonomisk oversikt slik den var før omleggingen.
Hei, Takk for din tilbakemelding, dette skal vi formidle videre! Du kan alltid kan gi tilbakemelding nederst i mobilbanken, så går det direkte til utviklerne våre :) Hilsen JBF
Jeg er veldig godt fornøyd som kunde Har vært kunde i alle år,har vel passert 50 år totalt nå....tror jeg.
Hei, Tusen takk for en fin tilbakemelding :) Ha en riktig fin dag, Hilsen JBF
Nettbanken er fortsatt uoversiktlig og like dårlig, selv om det for 1 år siden ble «jobbet» med ny! Personlig» rådgiver fungerer lite, bare dyrt🙈Dyre lån, dyr bank!
Hei! Takk for tilbakemeldingen. Ny nettbank er i gang, og planen er at den snart skal lanseres. Når den kommer så håper vi at våre kunder synes det blir et skikkelig løft fra dagens løsning, for vi er enig i at den ikke er optimal. :) Hilsen JBF
Jeg har gjennom alle mine år som kunde i JBF (ca. 30 år) bare vært 100% fornøyd med all kontakt og service.
Hei! Så hyggelig å høre at du er fornøyd og vært kunde hos oss i 30 år! Det setter vi kjempestor pris på. Ønsker deg en fin dag videre, Hilsen JBF
Meget hjelsomme, og blide konsulenter, kan anbefales. Jeg har en konsulent som er en meget blid, hjelpsom, og dyktig mann som du skal lete lenge etter. Kan på virkelig anbefales. Jeg har alt i både bank, forsikring i JBF.
Tusen takk for en kjempefin tilbakemelding! Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med rådgiveren din :) Ha en riktig fin dag, hilsen JBF
Jeg opplever alltid stor oppmerksomhet og har alltid fått god hjelp helt fra det het Jernbanepersonalets interessekontor.
Hei! Tusen takk for en kjempehyggelig tilbakemelding :) Det setter vi veldig stor pris på! Ha en strålende helg, hilsen JBF
det er en trivelig bank med hyggelig personale blir i godt humør hver gang jeg er der
Hei! Tusen takk for veldig hyggelige ord, det setter vi veldig stor pris på :) Ønsker deg en fin dag, Hilsen JBF
Vi har en personlig rådgiver som er helt enestående, fantastisk oppfølging, gode råd og ikke minst skjer det noe når ting blir tatt opp. denne servicen finner jeg ikke hos konkurrentene
Hei! Tusen takk for en utrolig fin tilbakemelding. Ønsker deg en riktig fin dag videre, hilsen JBF
Ikkke noe spesielt annet enn at det vesle jeg har av capital håper jeg dere forvalter slik at renten blir bra
Hei Annar, Så hyggelig å høre at du er fornøyd! Du kan kontakte rådgiveren din for å få gode råd, eller ringe oss på 21 62 26 00, så vil en rådgiver hjelpe deg. Hilsen JBF
I en tid der banker stadig blir mer krevede for sine kunder, opplever jeg JbF som særdeles kundevennlige og yter personlig service ut over hva man kan forvente. Effektiv og løsningsorienteret, altid tilgjengelig. Dette er en svært god bank. Anbefales alle private og bedrifter.
Hei Hans, Tusen takk for en kjempehyggelig tilbakemelding! Vi ønsker deg en riktig fin dag, Mvh Jbf
Når jeg prøver å finne ut måter å spare på for voksne finner jeg ikke noe. I andre banker behøver jeg ikke ringe eller ta personlig kontakt for å se deres tilbud om sparing. Jeg vil se hva bankene kan tilby av sparing før jeg tar kontakt med banken. Man behøver ikke hemmeligholde de tilbudene dere har, eller har dere ikke noe gode tilbud.
Hei! Takk for din tilbakemelding og innspill, dette tar vi med oss videre internt slik at vi kan gjøre det bedre! Ønsker deg en fin dag, Hilsen Jbf
Jeg har hatt en god kunderådgiver det var mulig å diskutere løsninger med, og servicen derfra var veldig god. Da boligrentene generelt gikk ned var de etter mitt syn trege med å senke rentene på mitt lån - men etter en henvendelse fikk jeg raskt satt ned rentenivået til et konkurransedyktig igjen. Banken har også filialer i flere byer, med mulighet for personlig service og kontanthåndtering over skranke. Det negative med banken er at de har en nettbank- og mobilbankløsning som virker gammeldags og som ikke lar meg gjøre ting som jeg vil. Søkefunksjonen i tidligere transaksjoner fungerer ikke veldig bra, og modulen for å inngå nye avtalegiro/efaktura-avtaler har jeg ikke klart å skjønne meg på. Ved inngåelse/refiansiering av lån har det vært veldig mye signering, men dette er forsåvidt blitt litt bedre i det siste. Men de kunne likevel hatt en bedre løsning på signering av papirer ved låneopptak.
Fantastisk og personlig service. Kjempefornøyd På alle måter
Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Ønsker deg en riktig fin dag, hilsen JBF
Som pensjonert jernbanemann er jeg meget godt fornøyd med JBF.
ALLTID Hyggelige Personer i Banken.!! GODE RÅD av de personer vi har snakka med.
Hei! Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg en riktig god sommer! Hilsen Jbf