JBF Sparebank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Som pensjonert jernbanemann er jeg meget godt fornøyd med JBF.
ALLTID Hyggelige Personer i Banken.!! GODE RÅD av de personer vi har snakka med.
Hei! Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg en riktig god sommer! Hilsen Jbf
Jeg hadde avsluttet et Mastercard hos EIKA som jeg ble anbefalt av JBF. Da jeg skulle bed det slette deres registrering i gjeldsregisteret, så tok det neste en måned med mye at og fram. Prøv å ringe de (Eika Kr.bank). NÅ er jeg kund hos DNB og slipper å stå i 30 min. ventetid uten tilbakeringing. Fy f....
hyggelig betjening som hjelper omgående. Lett tilgjengelig bank for mitt vedkommende, og hjelpsom både pr telefon og fysisk fremmøte.
Hei, Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Ønsker deg en riktig fin dag, Hilsen Jbf
Som de fleste banker er også Jbf blitt veldig anonym. (les digital). Som helkunde siden 1967 er nok den personlige kontakten borte. Det var jo selvsagt noe helt annet i Vestbanegården, hvor det dristigste var kontantsjekker pålydende kr. 200,- etter hvert. Villaforsikring uten å betale pemie var vanlig år om annet. Det ble det forandring på etter at de begynte med bilforsikring! Samtidig som årlig premie økte ... Allikevel hadde de den gunstigste forsikring for alle jernbanefolk.
Uoversiktlig på e-faktura avtaler. Arkivet mangler i nettbanken. Den var der tidligere.
Hei Morten! Takk for tilbakemelding. Det jobbes med å få på plass en ny og mer oversiktlig nettbank :) Hilsen Jbf
Jeg har vært kunde siden 1960, da het det innterresekontoret. Og siden har jeg holdt med utviklingen til JBF. i alle år .mvh K.L.
Tusen takk for en fin tilbakemelding, og hyggelig å høre at du har vært med oss i alle disse årene. Ønsker deg en riktig fin dag! Hilsen Jbf