JBF Sparebank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
det er en trivelig bank med hyggelig personale blir i godt humør hver gang jeg er der
Hei! Tusen takk for veldig hyggelige ord, det setter vi veldig stor pris på :) Ønsker deg en fin dag, Hilsen JBF
Vi har en personlig rådgiver som er helt enestående, fantastisk oppfølging, gode råd og ikke minst skjer det noe når ting blir tatt opp. denne servicen finner jeg ikke hos konkurrentene
Hei! Tusen takk for en utrolig fin tilbakemelding. Ønsker deg en riktig fin dag videre, hilsen JBF
Ikkke noe spesielt annet enn at det vesle jeg har av capital håper jeg dere forvalter slik at renten blir bra
Hei Annar, Så hyggelig å høre at du er fornøyd! Du kan kontakte rådgiveren din for å få gode råd, eller ringe oss på 21 62 26 00, så vil en rådgiver hjelpe deg. Hilsen JBF
I en tid der banker stadig blir mer krevede for sine kunder, opplever jeg JbF som særdeles kundevennlige og yter personlig service ut over hva man kan forvente. Effektiv og løsningsorienteret, altid tilgjengelig. Dette er en svært god bank. Anbefales alle private og bedrifter.
Hei Hans, Tusen takk for en kjempehyggelig tilbakemelding! Vi ønsker deg en riktig fin dag, Mvh Jbf
Når jeg prøver å finne ut måter å spare på for voksne finner jeg ikke noe. I andre banker behøver jeg ikke ringe eller ta personlig kontakt for å se deres tilbud om sparing. Jeg vil se hva bankene kan tilby av sparing før jeg tar kontakt med banken. Man behøver ikke hemmeligholde de tilbudene dere har, eller har dere ikke noe gode tilbud.
Hei! Takk for din tilbakemelding og innspill, dette tar vi med oss videre internt slik at vi kan gjøre det bedre! Ønsker deg en fin dag, Hilsen Jbf
Jeg har hatt en god kunderådgiver det var mulig å diskutere løsninger med, og servicen derfra var veldig god. Da boligrentene generelt gikk ned var de etter mitt syn trege med å senke rentene på mitt lån - men etter en henvendelse fikk jeg raskt satt ned rentenivået til et konkurransedyktig igjen. Banken har også filialer i flere byer, med mulighet for personlig service og kontanthåndtering over skranke. Det negative med banken er at de har en nettbank- og mobilbankløsning som virker gammeldags og som ikke lar meg gjøre ting som jeg vil. Søkefunksjonen i tidligere transaksjoner fungerer ikke veldig bra, og modulen for å inngå nye avtalegiro/efaktura-avtaler har jeg ikke klart å skjønne meg på. Ved inngåelse/refiansiering av lån har det vært veldig mye signering, men dette er forsåvidt blitt litt bedre i det siste. Men de kunne likevel hatt en bedre løsning på signering av papirer ved låneopptak.
Fantastisk og personlig service. Kjempefornøyd På alle måter
Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Ønsker deg en riktig fin dag, hilsen JBF