JBF Sparebank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg synes nettbanken er blitt uoversiktlig å finne fram i. Formatet på kontoutdrag er blitt ENORMT! Skal man ta en utskrift fra en mnd. kan det fort bli 3 - 4 A4 ark! Alle er vel ikke så svaksynte at de trenger SÅ store typer. Det er ikke mulig i ettertid å legge inn KID til en mottager som er lagret. Liker dessverre ikke det nye konseptet.
Den nye nettbank løsning ble igangsatt alt for tidlig og er et makkverk og en betaversjon av hva som bør forventes av en nettbank-løsning Jeg har hverken motatt kontoutdrag ei heller årsoppgaver før etter 1 mnd. Nye e-fakturaer har ikke vært tilgjengelige, betalinger har ikke blitt registret osv osv mao den nye nettbanken har medført særdeles stor frustrasjon, sinne og oppgitthet og masse unødig tidsbruk i tillegg så har den såkalte kundeservice som jeg har mottatt fungert i all hovedsak elendig med noe ganske få unntak. De representanter som jeg har vært i kontakt med har med noen få unntak ikke hatt tilstrekkelig opplæring og har fremstått med en stor grad arroganse og elendig serviceinnstilling.
Etter omlegging av nettbanksidene er banken blitt enda dårligere enn den var fra før. Svartiden på telefon er håpløs lang
Hei Thor, Synd å høre at du ikke er fornøyd med den nye nettbanken. Den er kontinuerlig under utvikling, så håper du etter hvert blir fornøyd med nettbank og mobilbank. Vi setter stor pris på om man sender inn tilbakemeldinger i mobilbanken som går direkte til utviklerne (tilbakemeldingsknappen finner du helt nederst), hvis du savner noen funksjoner eller har andre innspill. På den måten kan vi bli enda bedre! Hilsen JBF
Nettbanken har blitt håpløs å navigere i ! Denne "nye" nettbanken er mange steg tilbake ift. det som var før !
Prøver å betale regninger før forfall,for meldinger fra eika. Vurderer å bytte bank Var aldri noe tull med den forrige Hilsen Roger G.
Hei! Så synd å høre at du ikke er fornøyd. Ut fra tilbakemeldingen din virker det som at noe kanskje ikke er som det skal, så gjerne kontakt oss slik at vi kan se om vi kan følge opp utfordringene du opplever i vår nye nettbank. Hilsen JBF
Ingen negative erfaringer med banken, og den nye nettbanken er jeg imponert over.
Hei! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, godt å høre at den nye nettbanken falt i smak :) Hilsen JBF
Men veldig glad for personlig service , og ha en fast økonomisk rådgiver. Men den nye nettbanken finn jeg ikke helt ut av..
Kommer altså som sagt ikke inn på vanlig måte. Dessuten er selve bruken nå svært tungvind. Jeg skulle betale to regninger, og fant heldigvis ut at jeg hadde lagt de inn dobbelt, da jeg ikke først forsto hvordan denne funka. Mye enklere før da vi gikk rett på bankens ikon,og forsto med engang hvordan. For dårlig-.
Nettbank har blitt en umulighet. Menyen gir bare uinteressante valg. Hvor finner jeg e-fakturaen jeg har fått varsel om. Ved betaling, har den nye hjemmesiden ikke lagret mine tidligere betalingsmottakere? HÅPLØST!
Hei, Takk for din tilbakemelding. Synd å høre at du ikke er fornøyd med den nye nettbanken. Vi vil gjerne ha tilbakemeldinger på hvordan den kan bli bedre. Inne i nett- og mobilbanken har du mulighet til å gi tilbakemeldinger, som går direkte til utviklerteamet som kan ta det videre. Ønsker deg en fin dag, Hilsen JBF
1)Ble uønsket logget ut to ganger etter svært kort nøling med utfylling. (Fikk ikke opp lagret mottaker ved inntasting av kontonr.) 2)La flere betalinger til godkjenning. Trykket Godkjenn alle, og intet skjedde - fant ingen options til progresjon. 3)Gikk til meny på leting etter Utskriftsvalget, lette på Betalinger, ble brått logget ut igjen. Ga opp foreløpig.
Etter omleggingen til ny nettbank går det ikke lenger an å komme inn på nettbank bedrift via mobil eller nettbrett. Kommer bare inn på min private nettbank hvis jeg logger inn på JBF bedrift. Har skrevet mange mailer men de skjønner ikke problemet og svarer i hytt og pine. De har null kunnskap om mobilbank og nettbank.
Altid hjelp å få,dere er veldig hyggelige og hjelpsomme.
Hei, Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Ønsker deg en riktig fin dag, Hilsen JBF
Den nye nettbanken var var veldig lite oversiktlig med mye "trykking" og leting for å finne det man er ute etter :-(
Hei, Takk for tilbakemeldingen din! Synd å høre at du ikke er fornøyd med den nye nettbanken. Den er stadig under utvikling, og vi håper den etter hvert vil oppfylle dine forventninger, jo mer vi får utviklet den. Ha en riktig fin dag! Hilsen JBF
Har vært kunde siden høsten 1967 og har i alle år hatt god dialog med banken og forsikringen derfor har det aldri vært tema å bytte bank
Hei, Tusen takk for tilbakemeldingen, veldig hyggelig å høre at du har vært kunde siden 1967! :) Ønsker deg en fin dag, Hilsen JBF
Banken har byttet til ny nettleverandør (Eika) ..så langt virker den dårlig med det å finne bilag o.lign Utrolig lang ventetid med å komme igjen for hjelp ..så lang ikke klar klart det
Hei, Takk for din tilbakemelding. Synd å høre at du ikke er fornøyd med den nye nett- og mobilbankløsningen vår. Det jobbes fortløpende med å få på plass nye funksjoner og tjenester, så vi håper du etter hvert vil trives med de nye løsningene våre. Hilsen JBF
Jeg er godt fornøyd med banken... men det må finnes en måte å bli kvitt ei regning på Kr, 0.00 uten at den lyser i rødt, og mas om at den ikke er betalt. Jeg har prøvd flere ganger, men den står stanhaftig og lyser i rød bakgrunn. Frustrerende ... Bortsett fra det, er den nye versjonen helt topp.
Hei, Tusen takk for tilbakemeldingen din. Gjerne ring oss, slik at en bankrådgiver kan hjelpe deg med hvordan du kan få fjernet dette. Ønsker deg en fin dag, Hilsen JBF