JBF Sparebank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Når jeg prøver å finne ut måter å spare på for voksne finner jeg ikke noe. I andre banker behøver jeg ikke ringe eller ta personlig kontakt for å se deres tilbud om sparing. Jeg vil se hva bankene kan tilby av sparing før jeg tar kontakt med banken. Man behøver ikke hemmeligholde de tilbudene dere har, eller har dere ikke noe gode tilbud.
Hei! Takk for din tilbakemelding og innspill, dette tar vi med oss videre internt slik at vi kan gjøre det bedre! Ønsker deg en fin dag, Hilsen Jbf
Jeg har hatt en god kunderådgiver det var mulig å diskutere løsninger med, og servicen derfra var veldig god. Da boligrentene generelt gikk ned var de etter mitt syn trege med å senke rentene på mitt lån - men etter en henvendelse fikk jeg raskt satt ned rentenivået til et konkurransedyktig igjen. Banken har også filialer i flere byer, med mulighet for personlig service og kontanthåndtering over skranke. Det negative med banken er at de har en nettbank- og mobilbankløsning som virker gammeldags og som ikke lar meg gjøre ting som jeg vil. Søkefunksjonen i tidligere transaksjoner fungerer ikke veldig bra, og modulen for å inngå nye avtalegiro/efaktura-avtaler har jeg ikke klart å skjønne meg på. Ved inngåelse/refiansiering av lån har det vært veldig mye signering, men dette er forsåvidt blitt litt bedre i det siste. Men de kunne likevel hatt en bedre løsning på signering av papirer ved låneopptak.
Fantastisk og personlig service. Kjempefornøyd På alle måter
Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Ønsker deg en riktig fin dag, hilsen JBF
Som pensjonert jernbanemann er jeg meget godt fornøyd med JBF.
ALLTID Hyggelige Personer i Banken.!! GODE RÅD av de personer vi har snakka med.
Hei! Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg en riktig god sommer! Hilsen Jbf
Jeg hadde avsluttet et Mastercard hos EIKA som jeg ble anbefalt av JBF. Da jeg skulle bed det slette deres registrering i gjeldsregisteret, så tok det neste en måned med mye at og fram. Prøv å ringe de (Eika Kr.bank). NÅ er jeg kund hos DNB og slipper å stå i 30 min. ventetid uten tilbakeringing. Fy f....
hyggelig betjening som hjelper omgående. Lett tilgjengelig bank for mitt vedkommende, og hjelpsom både pr telefon og fysisk fremmøte.
Hei, Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Ønsker deg en riktig fin dag, Hilsen Jbf