JBF Sparebank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg var innlogget og skulle se om vilkår mv, men måtte logge ut, finne data og så logge inn igjen. Kanskje dette burde være tilgjengelig også innlogget?
Med de nye som ble lagt om synes jeg den ble veldig grei.
Jeg får ikke til å godkjenne flere betalinger samtidig ved å legge til godkjenning slik som før og godkjenne alle med en signering.
Min erfaring med kundeservice hos JBF har inntil nylig vært god. Nå svarer de ikke med navn på meldinger lenger og de svarer ikke nødvendigvis på det man etterspør. I tillegg har de begynt å ta høye gebyrer for det å kunne ruke banken på normal måte. De har også gebyr for innbetaling av lån månedlig, men også for ekstra innbetaling man ikke selv kan administrere. Jeg vurderer nå å bytte bank
Nettbank-appen har blitt verre og verre over tid, tregere, mindre oversiktlig og en gang i uken får du ikke logget på Opprette aksje-, eller fondskontoer o.l. er umulig, lettere hos Sbanken. Kundeservice kunne heller ikke hjelpe, og lovte at jeg skulle bli oppringt for hjelp senere - det har nå gått fire uker. Ventet da 25 min i kø, og samtalen ble midtveis lagt på av konsulent, jeg ble ikke ringt opp igjen, og måtte vente nye 25 min i kø? Høyere rente enn flere banker. Ikke helt overbegeistret dessverre
Etter å ha fylt ut alle felter for en betaling korrekt, kommer det bare opp en delvis utfyllt betalingsskjema i stedet for en bekreftelse om at betalingen er korrekt og registrert. Dette virker forvirrende.
JBF mister nå en kunde-, med kundeforhold siden 2007. Oppdaget nettopp at jeg har hatt en effektiv rente nå på 5,2, der konkurrende banker tilbyr et sted mellom 4,2-4,7. Jeg hadde forventet at de passet bedre på kundene sine. I tillegg tar de flere tusen kroner i etableringsgebyrer, termingebyrer osv. Tiltross for hyggelige kunderådgivere, går ikke dette lenger. Tapt nok penger på denne lojaliteten nå.