KLP Banken opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Er kunde siden 2013,de siste ukene utestengt på nettet og umulig å få kontakt annet enn på tlf.der blir man satt over til flere avdelinger uten noe svar og konkret løsning på problemet.jeg har hatt tekniker to ganger for å se om noe er feil med mitt system,men det er kun Klp som låses.
Har fått til positivt svar på det jeg har spurt om som ex at og få huslånet i 12 mnd avdragsfritt !
Billigste banken å ha brukskonto hos KLP og utmerket kundebehandling.
God service og rask respons. Gode lånebetingelser for oss over 60.
Har ved flere anledninger den siste tiden opplevd å ikke få brukt nettbanken. Får først logget inn, men kommer ikke videre til andre tjenester. Blitt logget ut automatisk. Har ikke fått utført mine banktjenester de to siste dagene. Har ringt kundeservice, men får ikke noe svar, annet enn at dem jobber med saken. Dette er ikke holdbart da de samme problemene oppstår med ujevne mellomrom.
Ble behandlet nedlatende av saksbehandler angående søknad om boliglån, da han forsto jeg var ufør. Dårlig kundebehandling.
Selger seg inn med at du er med eier og er til for deg tar mindre en andre aktører i markedet. Tull for like billig om ikke billigere andre steder. Med bedre dekninger. Bank og billigere og bedre andre steder.
De virker proffe. De forklarer så det går an å forstå.
Åpnet konto hos klp da jeg får avtale gjennom disse på jobben, alt virket greit helt til jeg skulle bestille vanlig bank kort for kunne bruke handle mat og alt man trenger kort til men det fikk jeg ikke pga betalingsanmerkning :( Nettbasert bank uten mulighet for å bruke kort?Hadde skjønt om det var kredittkort jeg søkte men vanlig bank kort..må være det dummeste jeg har sett men det er vell sin måte å fortelle at vi ønsker ikke deg som kunde da ting ikke har gått helt etter planene i livet.
Jag bytte nyligen från DNB till KLP på bank, pensjonssparing och IPS. Det var enkelt och snabbt att bli kund, supra digitala løsningar och personanpassad service - enorm kontrast till banken jag bytte från. KLP tar också lægre gebyrer æn DNB, så vi som kunder sitter igen med mer før pengarna.
Har ved to anledninger vært i kontakt med KLP etter at jeg ble rådet av kollegaer og bytte til dem. Begge gangene har fått problemer må å få til avtaler (mellomfinansiering og kredittkort) som ikke har vært noe problem i andre banker. Hadde satt pris på om de tok seg mer tid til kundene og satte seg i større grad inn i deres behov.
Hyggeleg service når eg tek kontakt. Brukskonto rente er dårleg. Fører og pengar til utland kvar mnd, her er gebyret altfor høgt.
Jeg fikk hyggelelig og god velkomst inn i KLP. Da fikk jeg personlig rådgiver og tett oppfølging med telefoner. Da jeg etter hvert hadde kommet meg inn ble det brått stille. Jeg hadde fortsatt behov for hjelp i overgangen av bankbyttet og det var ikke så lett å ta alt på Mail. Prøvd å ringe men det er forskjellige kundebehandlere hver gang som er lite tilgjengelige. Renten på huslånet har også økt og ligger ikke noe bedre ann enn andre banker. Jeg synes også det er lite stas å betale gebyr på avdrag på huslånet. Blir mye penger i løpet av hvert år. Vet om banker som er gebyrfrie som også er nettbaserte. Jeg kommer til å bytte bank.
Har gode priser og hatt bare gode erfaringer med dem når skade først oppstår. Hyggelige og behjelpelig.
Fornøyd med priser og forsikringer, men fryktelig misfornøyd med kundebehandlingen da man trenger hjelp!
Gode priser på renter\lån, nettbank som er enkel å bruke, god mobilapp, mulighet for å droppe java. Har slitt litt med noen avtalegiroer, men fikk beskjed om at det trolig skyldtes feil hos de som skulle sende ut avtalegiroen. Svært lite gebyrer er også bra.