KLP Banken opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
KLP Banken gjorde prosessen veldig enkel. Det var lite tidkrevende på grunn av alt går digitalt og på telefon. Samtidlig med god kundeservice som gir trygghet i prosessen.
Hei! Takk for hyggelig tilbakemelding, Randi. Vi jobber kontinuerlig for at alle kundene våre skal oppleve låneprosessen akkurat like smidig, enkel og trygg som du beskriver, så det er godt å høre at du er så fornøyd. Hilsen Majken i KLP Banken
Fornøyd med service og raskt svar på henvendelse. Meget fin og oversiktlig nettbank, lett å finne frem. Veldig fornøyd med kalkulatorsystemet både på lån og forsikring - i tillegg gode priser. Rimelig bankkort - gratis første året for medlemmer. Fornøyd med at jeg byttet bank til KLP.
Hei! Takk for din tilbakemelding! Så hyggelig at du er fornøyd med bankbyttet ditt, velkommen skal du være! Vi jobber hele tiden for at kundene våre skal ha en rimelig og enkel bankhverdag, og derfor er det ekstra hyggelig å høre at både service, svartid, nettbank, kalkulatorsystemet og priser på lån og forsikring står til forventningene. Hilsen Majken i KLP Banken
Banken er stor og fremstår som trygg og sannferdig. Den holder det den over. Du kan snakke med dem.
Hei! Takk for din tilbakemelding! Dette inspirerer oss! Vi er opptatt av å se og forstå deg som kunde og hvilke behov du har, så det er ekstra hyggelig å høre at du opplever at du kan snakke med oss og at vi holder det vi lover. Hilsen Majken i KLP Banken
Veldig rask tilbakemelding. Det var bra, hvis litt mer mindre rent.
Hei! Takk for hyggelig tilbakemelding. Det varmer å høre at du fornøyd med rask behandlingstid da du søkte om å øke lånet ditt. Hilsen Majken i KLP Banken
Hørt mye negativt . Har bare fått hjelp . Ikke nok med det dem Har kommet med løsninger som jeg selv ikke har tenkt på. Så vennlig betjening
Jeg har samme erfaring som Svein. Jeg har seniorlån som jeg strever med å få ut. Det skaper store problemer for kreditor som trenger pengene. Få ordnet tilgangen raskt, dette er dårlig reklame for banken. Trygve P
kan ofte ikke forklare noe hendelser, (hvorfor har man en husbank da??)utfører ikke oppdrag (til tross dekning- og dette oppdager man tilfeldig selv...) , dårlig kundebehandling, uforståelige svar og pengeakjoner (ingen atandardisert avbilde med dato/ mottaker/ kontonr. ). Alt må du søke etter, jobben av de ansatte må du gjøre selv, men prøv med å finne frem... skal se om det finnes noe bedre i sommeren etter 10 år her...
Det var ikke mulig å overføre penger fra sparekontoen. KLP klarte ikke å finner feilen i løpet av en dag.Kontoen avsluttes så rask som det er mulig. KLP banken anbefales ikke. .
De vil ikke gi meg bank-id fordi de mener at kundeforholdet ikke er "aktivt nok" og fordi jeg ikke har søkt om lån. Det blir også dratt frem som et argument at jeg ikke er medlem i KLP som om det har betydning for hvorvidt jeg kan få bank-id eller ei. Jeg kan ikke avslutte kundeforholdet hos min gammle bank uten bank-id, da mister jeg jo evnen til å komme inn i nettbanken! Helt umulige og kverrulerende kundebehandlere som jeg har kranglet med i ukesvis nå.
Veldig fornøyd med KLP. Renten er bra og de hjelper meg med alt jeg trenger
Alltid raskt svar og tilbakemelding, både i KLP-banken og kundeservice, alltid hyggelig og behjelpelig!
Banken er enkel å komme i kontakt med, har god rente på boliglån og en enkel og grei nettbank
God rente for medlemmer på både lån og BSU. Nettbanken og appen er også bra.
God kundeservice.Gode betingelser.Bra rente.Anbefaler Klp banken
KLP har levert gode betingelser og veldig hyggelig kundeservice siden vi byttet bank i 2020. Alt fungerer utmerket og når betingelse i tillegg er veldig gunstige blir det toppscore.
For lav rente på topprentekonto for medlemmer. Og for dårlig med kun 4 gebyrfrie uttak i året.