KLP Banken opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har samme erfaring som Svein. Jeg har seniorlån som jeg strever med å få ut. Det skaper store problemer for kreditor som trenger pengene. Få ordnet tilgangen raskt, dette er dårlig reklame for banken. Trygve P
kan ofte ikke forklare noe hendelser, (hvorfor har man en husbank da??)utfører ikke oppdrag (til tross dekning- og dette oppdager man tilfeldig selv...) , dårlig kundebehandling, uforståelige svar og pengeakjoner (ingen atandardisert avbilde med dato/ mottaker/ kontonr. ). Alt må du søke etter, jobben av de ansatte må du gjøre selv, men prøv med å finne frem... skal se om det finnes noe bedre i sommeren etter 10 år her...
Det var ikke mulig å overføre penger fra sparekontoen. KLP klarte ikke å finner feilen i løpet av en dag.Kontoen avsluttes så rask som det er mulig. KLP banken anbefales ikke. .
De vil ikke gi meg bank-id fordi de mener at kundeforholdet ikke er "aktivt nok" og fordi jeg ikke har søkt om lån. Det blir også dratt frem som et argument at jeg ikke er medlem i KLP som om det har betydning for hvorvidt jeg kan få bank-id eller ei. Jeg kan ikke avslutte kundeforholdet hos min gammle bank uten bank-id, da mister jeg jo evnen til å komme inn i nettbanken! Helt umulige og kverrulerende kundebehandlere som jeg har kranglet med i ukesvis nå.
Veldig fornøyd med KLP. Renten er bra og de hjelper meg med alt jeg trenger
Alltid raskt svar og tilbakemelding, både i KLP-banken og kundeservice, alltid hyggelig og behjelpelig!
Banken er enkel å komme i kontakt med, har god rente på boliglån og en enkel og grei nettbank