KLP Banken opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
KLP-banken må være den med best rente på innskudd for medlemmer. Samtidig er de raske på å svare/avklare spørsmål og tjenester.
Hei! Så utrolig hyggelig omtale, Inge, tusen takk for at du tar deg tid til å dele med andre. Og så er det ekstra stas at du er så fornøyd med innskuddsrentene du får - god sparing, sier vi! Hilsen oss i KLP Banken
Rask og ryddig prosess fra første henvendelse, kjapp behandling av lånesøknad
Hei! Velkommmen til oss i KLP Banken, Arne! Så flott at du har følt deg godt og effektivt ivaretatt fra første stund, vi lover å fortsette i samme gir, selvfølgelig! Hilsen oss i KLP Banken
God kommunikasjon, oppfølgingsspørsmålene fra banken viser at banken vurderer kundens forutsetninger for lån grundig, noe jeg mener er viktig i dag.
Hei! Først og fremst, takk for veldig hyggelig omtale, Elisabeth. Og så må vi jo innrømme at vi synes det er ekstra fint å høre at du setter pris på at vi er grundige når vi vurderer alle søkeres forutsetninger for å få lån - det er noe vi er veldig opptatt av til enhver kundes beste. Hilsen oss i KLP Banken
Fikk lån i løpet av 10minutter. Er veldig fornøyd med det og rentene er av de bedre på markedet
Hei! Så herlig tilbakemelding, Stein! Tusen takk for at du tar deg tid til å dele hvor fornøyd du er med rask avklaring på lån og gode betingelser i banken, det motiverer oss til å stå på videre for deg og alle kundene våre. Hilsen oss i KLP Banken
Ryddig og enkel å bruke - Banken kan anbefales til alle
Hei! Tusen takk for den flotte omtalen. Eliassen. Vi er så glade for å høre at du synes banken vår er ryddig og enkel å bruke, og din anbefaling betyr mye for oss! Hilsen oss i KLP Banken
Hei. Jeg savner at Klp banken informerer ut fra Kundens ståsted/ det gjelder endringer av renter. Jeg savner å ha en Klp medarbeider i en prosess der kunden trenger hjelp til å finne frem til et godt valg. Jeg har opplevet å bli sendt til 4-5 ulike kundebehandlere. Ble ikke fulgt opp av en, men flere da oppstår det feil/ manglende informasjon fra banken. Dette skjer i Klp, dessverre.
Hei! Takk for tilbakemeldingen din, Sonja. Vi jobber hardt for å besvare alle kunder korrekt. I enkelte tilfeller må vi også forhøre oss med kollegaer for å sikre at du får riktig svar, og vi beklager at dette har blitt uryddig for deg. Det er vanskelig å si hva denne saken gjelder, så det beste er å ta kontakt med vårt kundesenter hvis det fortsatt er uklarheter, så skal vi få ordnet opp. Send gjerne en melding i nettbanken, så svarer vi så fort vi kan. Hilsen oss i KLP Banken
De ønsker ikke å hjelpe pensjonister eller ha kunder. Jeg søkte om lån, og hver gang begynte de med tullete uttalelse om at inntekten min var for lav osv. Men så veldig rart da, at Haugesund sparebank ikke hadde noe problemer med og gi meg mer lån. så de her ønsker ikke kunder. Styr unna!!!
Hei! Vi beklager at du har hatt en negativ opplevelse da du søkte lån hos oss, Torill. Vi behandler alle lånesøknader individuelt, og vurderingene vi gjør er i henhold til bankens policy og Finansavtaleloven, som legger føringer for bankene i Norge. Hvis du ønsker mer informasjon om vurderingen som er gjort i ditt tilfelle, er du velkommen til å ta kontakt med oss. Vi er glade for at du har funnet en løsning i en annen bank, og ønsker deg lykke til videre. Hilsen oss i KLP Banken