KLP Banken opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hei. Jeg savner at Klp banken informerer ut fra Kundens ståsted/ det gjelder endringer av renter. Jeg savner å ha en Klp medarbeider i en prosess der kunden trenger hjelp til å finne frem til et godt valg. Jeg har opplevet å bli sendt til 4-5 ulike kundebehandlere. Ble ikke fulgt opp av en, men flere da oppstår det feil/ manglende informasjon fra banken. Dette skjer i Klp, dessverre.
De ønsker ikke å hjelpe pensjonister eller ha kunder. Jeg søkte om lån, og hver gang begynte de med tullete uttalelse om at inntekten min var for lav osv. Men så veldig rart da, at Haugesund sparebank ikke hadde noe problemer med og gi meg mer lån. så de her ønsker ikke kunder. Styr unna!!!
Hei! Vi beklager at du har hatt en negativ opplevelse da du søkte lån hos oss, Torill. Vi behandler alle lånesøknader individuelt, og vurderingene vi gjør er i henhold til bankens policy og Finansavtaleloven, som legger føringer for bankene i Norge. Hvis du ønsker mer informasjon om vurderingen som er gjort i ditt tilfelle, er du velkommen til å ta kontakt med oss. Vi er glade for at du har funnet en løsning i en annen bank, og ønsker deg lykke til videre. Hilsen oss i KLP Banken
Noe langsom søknadsprosess, men er ellers fornøyd så langt.
Hei! Takk for ærlig tilbakemelding, Gro. Det er veldig godt å høre at du er fornøyd så langt, til tross for at lånesøknaden tok litt lenger tid enn ønsket. Vi lover at vi kjører alt det remmer og tøy kan tåle for å behandle alle søknadene vi får inn, og derfor er vi opptatt av å være åpne om hvilken behandligstid søkerne til enhver tid kan forvente. Så, tusen takk for tålmodigheten innledningsvis, og varmt velkommen til oss - vi skal ta godt vare på deg i fortsettelsen. Hilsen oss i KLP Banken
Er fornøyd med nettbanken, men har følgende erfaringer: 1) Når du i Meny-Betalinger-Transaksjoner velger kun utgående og et utvalg av betalingstyper, feiler Excel-eksport. 2) Et fast oppdrag med overføring, vises som Betaling (ikke overføring) i Transaksjonslisten.
Hei! Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med nettbanken, Sturla. Takk også for at du tar deg tid til å dele erfaringene du har hatt med nettbanken. Vi sjekket opp, og det fungerer å eksportere hos oss. Når det gjelder markeringen av intern fast overføring som markeres med betaling, skal vi kikke på det - takk for at du gjorde oss oppmerksom på det! Ta gjerne kontakt med kundesenteret om du fortsatt opplever problemer med eksportering, så skal vi sjekke opp nærmere. Hilsen oss i KLP Banken
Rask behandling. De etterspurte ny etakst og når den var i boks tok kun et par dager
Hei! Så herlig å høre at du er så fornøyd med låneprosessen, Kari. Vi jobber så fort vi kan med alle lånesøknadene våre, og er så glade for at du valgte oss da du trengte lån! Hilsen oss i KLP Banken
Vi opplevde en fantastisk hyggelig og rask saksbehandling med gode lånebetingelser vedrørende vårt akutte behov for bekreftelse av lån i forkant av en budrunde, ved kjøp av ny bolig.
Hei! Ah Gunvor, så fantastisk fin melding å få! Det er slike gode tilbakemeldinger som gjør det gøy å jobbe i KLP Banken, skal du vite! Og så er det ekstra stas å høre at du er fornøyd med både service og betingelser! Lykke til med ny bolig, og vit at vi er her om du skulle lure på noe! Hilsen oss i KLP Banken
Rask og ryddig behandling av lånesøknaden. God informasjon.
Hei! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, Torhild, og velkommen til oss! Det er ingenting som gleder oss mer enn at du er fornøyd med rask og ryddig låneprosess, og at du har fått informasjonen du trenger underveis! Hilsen oss i KLP Banken