KLP Banken opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har vært i kontakt med banken om noe så lite som ett bank id, som skulle vært fikset så lett som ingenting. Det har de ikke klart, prøver å fortelle dem at posten har rotet bank id bort, dem må sende ett nytt etter vært i kontakt med posten. Men de mener æ skal vente på det bank id som er forsvunne mulig det dukker opp, etter 10 daga. Når posten sier at det e borte. Har ringt å snakket med dem 3 ganger og skrevet Mail til ingen nytte.
Hei! Så kjedelig å høre at det har vært problemer med BankID og postforsendelse. Vi har full forståelse for at det er kjedelig for deg å vente på slikt, spesielt siden det er en rekke regler forbundet med disse forsendelsene som vi må følge til punkt og prikke. Det er vanskelig å si hva som har skjedd i din sak, så det beste er om du sender oss en melding i nettbanken, så ser vi på saken din slik at vi kan finne en løsning på problemet. Hilsen oss i KLP Banken
KLP Banken har gode betingelser og kundeservicen er utmerket.
Hei! Tusen takk for gratulasjon og hyggelig tilbakemelding, Leif. Godt å høre at du er fornøyd med de gode betingelsene våre, og ikke minst servicen du får av våre superflinke, hyggelige og effektive kundekonsulenter. Vi fortsetter å jobbe hardt for deg og kundene våre! Hilsen oss i KLP Banken
Jeg har nylig blitt ny kunde. min oversikt fungerer ikke, ikke mulig å komme i kontakt med saksbehandler på chat, ikke fått noe beskjed på sms eller epost som lovt på reklamen.
Hei! Vi lever i beste velgående, Odd, så her har det skjedd noe som ikke skal skje! Beklager, full forståelse for at dette ikke var et godt førsteinntrykk. Det er vanskjelig å si hva som har inntruffet, så supert om du ringer oss i banken, så skal vi sjekke opp og få fulgt deg opp på en skikkelig måte. Hilsen oss i KLP Banken
Enkel søknadsprosess og raskt svar Og pengene raskt på konto👍🏻
Hei! Så flott å høre at du opplevde søknadsprosessen som enkel og effektiv, Jannicke. Lykke til med prosjektet ditt! Hilsen oss i KLP Banken
Banken jeg hadde tidligere ble kjøpt opp av en annen bank. Jeg ønsket ikke selv å bli et bankprodukt som selges mellom banker, og byttet derfor bank. Enkelt å gjennomføre bytte til KLP, gode betingelser i KLP-banken. Veldig fornøyd med byttet
Hei! Varmt velkommen - det er veldig hyggelig å høre at du synes det var enkelt å flytte inn til oss, og at du er så fornøyd! Vi ser frem til å ta godt vare på deg og dine behov. Hilsen oss i KLP Banken
Fikk god hjelp i prosessen med å bygge hytte. Både i form av gode råd og finansiering.
Hei! Så hyggelig å høre at vi kunne hjelpe deg med å realisere hyttedrømmen, Annita! Hilsen oss i KLP Banken
Får ikke riktig vurdering på søknaden. Lite forklaring når man får avslag på søknaden. Tar ikke innsyn når man har vært kunde for lenge siden. Får beskjed at du kan bytte en annen bank.
Hei! Takk for konstruktiv kritikk, Mengisteab. Det er vanskelig å gi tilbakemelding til deg om hvorfor du fikk avslag på lånesøknaden din uten å kjenne til din spesifikke sak. På generell basis kan vi si at vi behandler alle lånesøknader og gjør en totalvurdering ut fra faktorer som egenkapital, betjeningsevne og livssituasjon. Dersom du ønsker mer informasjon om utfallet av din konkrete søknad og har spørsmål i den forbindelse, er du velkommen til å kontakte oss. Hilsen oss i KLP Banken